kawa zx6r kopen?

Crash Test Dummie

Die hard MF'er
1 dec 2001
300
0
Alphen aan den Rijn
Nav van DIT topic heb ik eindelijk een geschikte motor
gevonden dacht ik zelf. Het is toch de rode geworden.

Nou heb ik dus deze op het oog:
3.jpg

das Motorrad hat keinen Sachschaden.
Den gesamten Zustand würde ich als sehr gut
bezeichnen. Ich habe im Juli noch eine Inspektion
machen lassen.
Das Motorrad steht in einer Einzelgarage.



die er voor 5700 stond, maar hij wil hem nu wel voor 5100 verkopen
(mits alles in orde is als ik ga kijken uiteraard).
Ik ga hoogstwaarschijnlijk zaterdag kijken,
maar moet je met dit model nog ergens speciaal op letten?
Ik weet wel ongeveer waar ik naar moet kijken,
maar als iemand nog iets slim te zeggen heeft... GRAAG! :)

alvast bedankt
 
Slim weet ik niet maar nette motor om te zien.

Specifieke ZX6-zaken weet ik niet.

Vooral flinke proefrit maken.

Goed luisteren naar het blok.

Gaan bochten rechtsom net zo makkelijk als linksom

Houdt de stuurhelften tegen de maximale uitslag aan (richting tank dus) zodat je kunt constateren of de boel nog in het lood staat

Check lagers e.d.

Check motorolie op water belletjes

Remmen

Doe evt. een aankoopkeuring
 
Check de kapjes tussen voorspatbord en voorvork, gaan al stuk als je er naar kijkt.

Check de binnenkant van de kappen, of de originele schroefdraad er nog inzit en geen bouten aan de binnenkant.

Bel de vorige eigenaar mits van toepassing uiteraard.

Check motornr. ook!
 
Ik weet nog wel een goed onderhouden Kawa ZX6R van 2000 te koop voor een goed prijsje.
Weet alleen niet meer voor hoeveel, maar weinig gelopen alleen wel groen.

Als je interesse hebt dan kan ik de prijs wel even navragen.
 
Werd al eerder vermeld dat je goed meot opletten of de stuureindes niet de tank kunnen raken. Dit zekers controleren, maar ook waar de stuurpin het palletje raakt.
Zorgt ervoor dat het stuur niet verder kan.
Dit zit voor bij het stuur(balhoofd :? )Onder het kontaktslot. Daar zit dat palletje en kijk of die niet beschadigt is.Aan beide kanten kijken.
Mocht hij een keer een klapper gehad hebben kun je dit bijna altijd daar aan zien.
Kijk ook naar de voetsteuntjes en dergelijke, of daar eventueel krassen zitten.
Motorisch moet je gewoon rijden en voelen. In zijn 6 rijden met 50 ofzo en dan gas flink opentrekken, stijgen de toeren sneller dan dat je vooruit gaat dan mogen er waarschijnlijk nieuwe koppelingsplaten in.

Maar als ik haar zo even goed bekijk ziet ze er netjes uit. Leuk dingetje alleen als je hem gekocht moet je een dingetje veranderen.
Die loodjes op de wielen zijn geklemd en je zal niet de eerste zijn die ze er al afgereden hebt, plakloodjes erop zetten.
 
Laatst bewerkt:
ja idd maar vind die loodjes die ze in het midden plakken toch een
stukkie netter dan z'n blokkie. D8 dat mijn plakloodjes zelf blauw
waren? Zal morgen ff kijken.

mzzl'z
 
Oja nog iets wat je moet veranderen. Die tankpad moet je wegdoen!Het lieve dingetje houdt niet van kneedown´s en dergelijke.
Na een uurtje flink gassen met de motor op Apeldoorn was die gescheurd en uitgesmeerd over mijn tank. Is niet leuk schoonmaken.

Ik zie net trouwens een paar kleine putjes in het rempedaaltje, ook een klein krasje op de uitlaat. Maar het kunnen misschien ook wel wasresten en een paar druppeltjes water zijn. Zou wel even kijken.
 
Laatst bewerkt:
Je weet wel dat je hem niet kan overschrijven in het weekend in
Duitsland. En ff in z'n 3 zetten en vol opentrekken heeft ie
echt een vette dip dan is't niet goed. Succes en hoop dat
het wat is.
 
[/quote]
Ik zie net trouwens een paar kleine putjes in het rempedaaltje, ook een klein krasje op de uitlaat. Maar het kunnen misschien ook wel wasresten en een paar druppeltjes water zijn. Zou wel even kijken.
[/quote]


Valt wel mee joh, heeft geen schuiver gemaakt.
Hooguit een keer tegen de muur gezet of heeft hem een keer niet meer kunnen houden en is op de grond gelegd.
Wel goed gezien. ;)
Hij is echt :9~
 
Laatst bewerkt:
ben dr geweest, en echt :9~ wat een machientje reed als een gek, en het zag er allemaal mooi uit!!

Maar nou gaat er morgen dus nog iemand kijken!! Ook een nederlander (ALS JE DIT LEEST KLOTE MOTOR EN NIET GAAN KIJKEN!! :+ ),
beetje jammer hij wist nog niet aan wie ie hem verkocht...

morgen bericht of ik 'm 'mag' kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan