Kawasaki 454 verbouwen tot bobber

Vandaag een mooie dag om de motor in elkaar te zetten.
voorzichtig om de verse lak niet te beschadigen

full

full
 
De BOBBER zit in elkaar, alles werkt en het geheel ziet er goed uit
ik ben zeer tevreden :]
In het kader van de Koningsdagen even een paar statie-foto's

full

full


met een paar detail-kiekjes

full


full


full


full
 
Ik vind hem gaaf, mooie achterkant. Ik zou persoonlijk de motor aan de voorkant een paar cm laten zakken, mss door de voorpoten iets verder door de balhoofdplaat laten steken. Motor lijkt dan niet achterover te leunen
 
Bedankt voor het compliment, het achterover leunen zit hem denk ik ook in het model. Ik snap wat je bedoelt en zal het eens proberen, kijken hoe dat er uit ziet.
 
Ik heb je advies opgevolgd en de voorpoten 2 cm. laten zakken, ligt in zijn geheel wat vlakker
de lijnen zijn er beter van geworden, waarvoor dank, Toppie !! :}
 
Gerard, ziet er heel erg mooi uit.
Ik ben zelf aan het kijken om een ltd450 om te bouwen naar een bobber.
Waar kom je vandaan als het dichtbij is wil ik wel eens komen spieken als dit van je mag
 
Hallo Erik,
Ik heb je berichtje gelezen. Als je ervoor naar Groningen wilt/kunt komen ben je van harte welkom om eens te komen kijken.
Groet Gerard
 
Effe Oma wegjagen en vragen of de eerste set banden al kaal is inmiddels?

Waar had je dat spatbord vandaan als ik vragen mag?
 
Het spatbord heb ik besteld bij BR-Customs
Een Universeel spatbord voor wielen van 15-17 inch. met een breedte van 6 inch (15 cm.)
zonder gebobt eindstuk

FLAT REAR FENDER, 6 INCH WIDE (Motorcycle Storehouse art:505590) - euro44.72

Het achterwiel van de Kawasaki-454 is 15 inch, vandaar dat de ronding iets aangepast is.
Ik hoop je hiermee van de gewenste info voorzien te hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan