Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

20200606_115030.jpg
20200606_115023.jpg


Vandaag Michelin Road 5's eronder gedaan, ben benieuwd hoe ze rijden.
 
Wat een amateur ben ik ook...

Welke regio ben je actief?

Ik ben nog niet lang actief en mij zal je normaal niet veel zien want ben van België en aangezien dit forum van NL is...
Ben me gewoon op verschillende forums aan het inschrijven omdat ik eigenlijk niets van kennis heb, maar wou wel rijden :)
 
Waren versleten, maar waren ook wel goede banden.
Had het er al hier op het forum over: zelf niet ontevreden over de standaard banden met mooi droog weer. Dit voorjaar met wat lagere temperaturen en natte wegen vond ik het niets. Nou ja, deze zomer voldoen ze, dit op de helft denk ik dus wss dit najaar nieuwe banden.
 
20191013_162945.jpg


Hoi allemaal, bovenstaande z900 performance is van mijn vriendin. Ze is er erg blij mee maar het geluid valt tegen ( performance, dus akra demper er onder ) vooral in vergelijking met de er6n die ze eerst reed.

Er is inmiddels een aanpassing gedaan aan de demper maar dit levert niet het gewenste resultaat, iemand hier ervaring met andere voorbochten of het verwijderen van die collector box ?
 
Bekijk bijlage 1510532

Hoi allemaal, bovenstaande z900 performance is van mijn vriendin. Ze is er erg blij mee maar het geluid valt tegen ( performance, dus akra demper er onder ) vooral in vergelijking met de er6n die ze eerst reed.

Er is inmiddels een aanpassing gedaan aan de demper maar dit levert niet het gewenste resultaat, iemand hier ervaring met andere voorbochten of het verwijderen van die collector box ?

Ik heb een volsysteem onder van sc-project! Geeft hem een prachtig geluid, brul en pruttels
 
Ik heb een volsysteem onder van sc-project! Geeft hem een prachtig geluid, brul en pruttels

Dankjewel maar de akra moet blijven vind mevrouw ;) rij zelf met de sc pijp op een zx10r en vind het een heerlijk geluid produceren.
Heb inmiddels via pb een reactie gekregen over het weghalen van de demper box.. denk dat dat het gaat worden
 
Dankjewel maar de akra moet blijven vind mevrouw ;) rij zelf met de sc pijp op een zx10r en vind het een heerlijk geluid produceren.
Heb inmiddels via pb een reactie gekregen over het weghalen van de demper box.. denk dat dat het gaat worden

Dat zou ik doen, ongeacht het merk, die box houdt enorm veel geluid tegen + weegt veel. Toen de pijpen eronder zaten, was het eerste wat opviel het gewicht wat een stuk minder was. Zou kijken naar een setje akra pijpen oid. Box weghalen kan ook, maar dan kan je hem er ook niet meer onder zetten voor evt richting Duitsland te gaan oid.
 
Wat zou volgens jou het verschil zijn tussen akra voorbochten en een originele pijp - die box tov het rijden in duitsland ?

Niet dat het een issue is, rijden wel een s in duitsland en heb er nog nooit gezeik gehad, rijd dus zelf met sc project en zonder db killer. Krijg gewoon duimpje van oom agent ;)
 
Die box zit naar mijn weten vast aan de pijp en dempt veel geluid, echt veel. Zodra je die eronder weg hebt, merk je wel wat voor een geluid hij eigenlijk kan produceren en ik betwijfel het of je dan nog een duim krijgt van ome agent omdat je zonder katalysator rijdt ;)

Tot op heden zelf nog geen problemen mee gehad in nl tho

Voordeel van bochten is dat je dan 8 bouten los moet halen en zo gemakkelijk een wissel kan doen als je bijv ergens specifiek naar toe gaat waar er strenger op gelet wordt
 
Denk dat het ook heel verschillend is waar je heen gaat ;)
Wij gaan niet naar de eifel of dergelijke plekken.. maar wonen wel dicht bij de grens en pakken gerust een stuk duitsland mee, tot nu toe nog nooit gezeur over gehad ( ook niet met groepen van 6 man )

Als ik kijk naar het prijsverschil tussen wat laswerk en een bochten set is de keuze al snel gemaakt, alsnog bedankt voor je uitgebreide reacties !
 
Denk dat het ook heel verschillend is waar je heen gaat ;)
Wij gaan niet naar de eifel of dergelijke plekken.. maar wonen wel dicht bij de grens en pakken gerust een stuk duitsland mee, tot nu toe nog nooit gezeur over gehad ( ook niet met groepen van 6 man )

Als ik kijk naar het prijsverschil tussen wat laswerk en een bochten set is de keuze al snel gemaakt, alsnog bedankt voor je uitgebreide reacties !

Hahaha dat zeker hoor! Heb je helemaal gelijk in, al snel een rooitje lichter. Heb je gehoord hoe het klinkt zonder box? Heb wel een filmpje of twee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan