Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Alvast welkom :W

Heb je ook foto's van je Z?
Jazeker wel :)

2qau1wi.jpg


wsqwb9.jpg


1hw7js.jpg


En ja die lelijke spiegels gaan er direct vanaf :P
 
Hallo,

Ik heb vorige week een Bridgestone T30 EVO voorband op mijn Z1000 uit 2004 laten leggen. Nou zie ik vandaag pas dat het de GT versie is, die is speciaal voor de grote zware motoren gemaakt waar de Z1000 nog niet echt onder valt denk ik.

Kan dit kwaad? Of is een Z1000 zwaar genoeg voor die band en hoef ik me geen zorgen te maken.

Alvast bedankt!

Ps. Heb er ondertussen al bijna 500km mee gereden en de band lijkt z'n werk goed te doen, heb er vertrouwen in. Maar weet niet of hij dus op goede temperatuur komt of dat er misschien nog andere zaken zijn waardoor de GT echt niet geschikt is voor op mijn fiets.
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb vorige week een Bridgestone T30 EVO voorband op mijn Z1000 uit 2004 laten leggen. Nou zie ik vandaag pas dat het de GT versie is, die is speciaal voor de grote zware motoren gemaakt waar de Z1000 nog niet echt onder valt denk ik.

Kan dit kwaad? Of is een Z1000 zwaar genoeg voor die band en hoef ik me geen zorgen te maken.

Alvast bedankt!

Ps. Heb er ondertussen al bijna 500km mee gereden en de band lijkt z'n werk goed te doen, heb er vertrouwen in. Maar weet niet of hij dus op goede temperatuur komt of dat er misschien nog andere zaken zijn waardoor de GT echt niet geschikt is voor op mijn fiets.
Kan geen enkel kwaad :N
 
:^

Die band heeft waarschijnlijk stevigere wangen om zo meer gewicht aan te kunnen.

Je kan eventueel ook je vraag stellen in het banden topic
 
vandaag m n motor opgehaald, helemaal blij mee

ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat er als eerst vervangen gaat worden

full
 
vandaag m n motor opgehaald, helemaal blij mee

ik hoef natuurlijk niet te vertellen wat er als eerst vervangen gaat worden

[afbeelding]
Het zadel :+


kan de suono van mivv aan bevelen heb hem er ook op :9~

full




Staal omvlochten remleidingen zullen hem ook niet slecht staan.
heb groene van hell staat best mooi bij het zwart
full
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat het morgen (vandaag dus :+ ) slecht weer word :X
Wassen was nu een beetje zonde morgen kun je dan weer :+




ja die is ook gaaf,

heb zelf 2 weken geleden op een z750 proefgereden met dubbele dempers naast het kenteken, van ixil die vond ik ook gaaf, alleen die zijn niet zo te koop, tenminste ik kan ze nergens vinden. maar heb er nog 2 op het oog waar ik nog even over na moet denken:D

full


full
 
Ben van plan een set hyperpro veren voor en achter te monteren.
Iemand enig idee wat het inclusief montage ongeveer mag kosten?

Iemand ook tips waar ik deze kan laten monteren in de buurt van Arnhem?
 



ja die is ook gaaf,

heb zelf 2 weken geleden op een z750 proefgereden met dubbele dempers naast het kenteken, van ixil die vond ik ook gaaf, alleen die zijn niet zo te koop, tenminste ik kan ze nergens vinden. maar heb er nog 2 op het oog waar ik nog even over na moet denken:D

[afbeelding]

[afbeelding]




weet welke je bedoelt.
Zijn wel tekoop ergens maar weet even niet meer hoe ze heten.
Heb er ook na gekeken maar vond deze mooier
 
Laatst bewerkt:
Ben van plan een set hyperpro veren voor en achter te monteren.
Iemand enig idee wat het inclusief montage ongeveer mag kosten?

Iemand ook tips waar ik deze kan laten monteren in de buurt van Arnhem?
Moet het perse Hyperpro zijn?
Anders zit in Tiel HK suspension, die leveren erg goed werk.
Heb mn 10 er al eens heen gebracht en ga het met mn Z1000 ook doen
 
Nee hoor zeer zeker niet, m'n voorpoot lekt iets bij de kering onder, aangezien er dan toch iets mee moet gebeuren dan maar meteen een upgraden van de vering.

Wat heb jij daar laten doen?
 
Nee hoor zeer zeker niet, m'n voorpoot lekt iets bij de kering onder, aangezien er dan toch iets mee moet gebeuren dan maar meteen een upgraden van de vering.

Wat heb jij daar laten doen?
Eerste instantie had ik m af laten stellen maar ze vertelde me al dat mn achterveer niet fris meer was dus die heb ik later laten doen.

Met mn z1000 straks wil ik eerst ff kijken of het naar wens is en anders af laten stellen en als dat nog niet goed is laat ik alles aanpakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan