Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hoi, :W
Iemand ervaring met de G&G big oval op een 2008 Z1000?
Ik ben voornamelijk benieuwd naar het benzineverbruik, verandert dit dan veel?
En kan ik er met en gerust hart mee naar de Eifel?
Ik rij namelijk nogal veel in Dld en wil dus niet echt een luide uitlaat.

Het benzineverbruik hangt af van de afstelling èn van je rechter hand. Je kunt hem op verbruik laten tunen, maar dan zit je wel meteen vast aan een PowerCommander of EJK, plus afstelling daarvan (bij de EJK wat minder dan bij de PowerCommander), en dan wegen de extra kosten van afstelling al niet meer op tegen de baten van zuiniger verbruik.
De Big Oval is met dB-killer of Racing dB-killer (iets opener dan de standaard killer) absoluut niet luid, helemaal open laat hij zich goed horen. Zoals Thijs al zegt is de demperset voorzien van (verwijderbare) dB-killers en ingegraveerd nummer :Y
 
toevallig nog iemand op zoek naar een PC-5 en/of K&N filter voor Z750 2007 tm 2012?

175 euro mag het set weg.
 
Het benzineverbruik hangt af van de afstelling èn van je rechter hand. Je kunt hem op verbruik laten tunen, maar dan zit je wel meteen vast aan een PowerCommander of EJK, plus afstelling daarvan (bij de EJK wat minder dan bij de PowerCommander), en dan wegen de extra kosten van afstelling al niet meer op tegen de baten van zuiniger verbruik.
De Big Oval is met dB-killer of Racing dB-killer (iets opener dan de standaard killer) absoluut niet luid, helemaal open laat hij zich goed horen. Zoals Thijs al zegt is de demperset voorzien van (verwijderbare) dB-killers en ingegraveerd nummer :Y

Thanks. Dan maar eens voorzichtig met vrouwlief gaan praten... ;) :X
 
Als ik de alarmverlichting inschakel op mijn Z750 uit 2009 dan knipperen de voor en achter knipperlichten 1x.

Qua knipperlichten heb ik zelf niets veranderd aan de motor maar de vorige eigenaar heeft er wel kleinere led knipperlichten op gezet.

De knipperlichten werken wel goed als ik de richtingaanwijzer naar links of rechts aanzet.

Weet iemand hier een (hopelijk makkelijke) oplossing voor?
 
Is het morgen gewoon alweer donderdag.
Wat gaat de tijd hard.
Ik ben blij dat ik niet weet wanneer mijn dempers komen, is het elke dag een verrassing als ik thuiskom😋
 
Is het morgen gewoon alweer donderdag.
Wat gaat de tijd hard.
Ik ben blij dat ik niet weet wanneer mijn dempers komen, is het elke dag een verrassing als ik thuiskom😋

Wat, waar en wanneer heb je besteld dan?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn sc project oval silencer, nu al 3 weken, 3 dagen, 5 uur, 34 min en 15, 16, 17, 18 sec geleden :P

verwachtte levertijd tussen de 3 en 4 weken...
 
Wat, waar en wanneer heb je besteld dan?

Ik zit nog steeds te wachten op mijn sc project oval silencer, nu al 3 weken, 3 dagen, 5 uur, 34 min en 15, 16, 17, 18 sec geleden :P

verwachtte levertijd tussen de 3 en 4 weken...

Ik heb voor mijn Z1000 2005 carbon moto2 van G&G besteld.
Moesten volgens mij gemaakt worden.
Ben zo benieuwd.
Ik hoop dat ze er voor 2 juli zijn, anders word t even met originele dempers rijden. 2 juli gaan nl mijn eigen aangepaste dempers weg
 
Ik heb voor mijn Z1000 2005 carbon moto2 van G&G besteld.
Moesten volgens mij gemaakt worden.
Ben zo benieuwd.
Ik hoop dat ze er voor 2 juli zijn, anders word t even met originele dempers rijden. 2 juli gaan nl mijn eigen aangepaste dempers weg

Ik ben ook benieuwd hoe ze bevallen! laat het me weten als je ze er op hebt zitten!
 
Ik heb voor mijn Z1000 2005 carbon moto2 van G&G besteld.
Moesten volgens mij gemaakt worden.
Ben zo benieuwd.
Ik hoop dat ze er voor 2 juli zijn, anders word t even met originele dempers rijden. 2 juli gaan nl mijn eigen aangepaste dempers weg

Toevallig, ik heb de mijn afgelopen vrijdag ook besteld, zelfde setje voor een Z1000 van 2006.
Dan heb ik de motor precies zoals ik hem wilde hebben. Zodra ze erop zitten plaats ik hier foto's van voor en na alle aanpassingen.
 
Ik heb voor mijn Z1000 2005 carbon moto2 van G&G besteld.
Moesten volgens mij gemaakt worden.
Ben zo benieuwd.
Ik hoop dat ze er voor 2 juli zijn, anders word t even met originele dempers rijden. 2 juli gaan nl mijn eigen aangepaste dempers weg

*D daar word ik dan weer blij van *D
 
Laatst bewerkt:
Toevallig, ik heb de mijn afgelopen vrijdag ook besteld, zelfde setje voor een Z1000 van 2006.
Dan heb ik de motor precies zoals ik hem wilde hebben. Zodra ze erop zitten plaats ik hier foto's van voor en na alle aanpassingen.

Nu ben ik wel heel benieuwd wat je allemaal hebt aangepast. Of je bent snel tevreden dat kan ook ;)

Mijn Z heeft al best wat veranderingen ondergaan, maar is nooit af O-)
 
Nu ben ik wel heel benieuwd wat je allemaal hebt aangepast. Of je bent snel tevreden dat kan ook ;)

Mijn Z heeft al best wat veranderingen ondergaan, maar is nooit af O-)

Ik heb hem nu een maand en hij was helemaal standaard toen hij kwam.
Strijkplank eraf en een korte Puig kentekenhouder erop. Voor en achter Yamaha knippers, super mooie en vooral duidelijk leds. (en een rib uit mijn lijf :? )
Originele stuur en spiegels eraf en een goudkleurig 75cm Risoma stuur erop met Kleine Risoma spiegels aan de uiteinden van het stuur, 2 cm stuurverhogers voor een iets betere zit.
Goudkleurige Bobbins onderweg. G&G uitlaten onderweg.
Wat nog op het lijstje staat is een iets verhoogd ruitje, velgen zwart poedercoaten en een bellypan, en dan staat er nog voor iets later op de planning display voor aangeven welke versnelling, heldere lampen erin en tevens dubbel aansluiten.

Dus ja ik ben wel snel tevreden :P
 
Laatst bewerkt:
Motor opgehaald en sta al op 300 km *O*

Wil ik de killer eruit halen zit er volgens mij een security torx die de killer vastheb..
Meent akra dit nou serieus of een late 1 april grap..
Loop al 10 min te kloten met een inbus en heb volgens mij die torx ook nog gesloopt :( |(
 
Motor opgehaald en sta al op 300 km *O*

Wil ik de killer eruit halen zit er volgens mij een security torx die de killer vastheb..
Meent akra dit nou serieus of een late 1 april grap..
Loop al 10 min te kloten met een inbus en heb volgens mij die torx ook nog gesloopt :( |(
Boren jonguh :+
 
Ik heb hem nu een maand en hij was helemaal standaard toen hij kwam.
Strijkplank eraf en een korte Puig kentekenhouder erop. Voor en achter Yamaha knippers, super mooie en vooral duidelijk leds. (en een rib uit mijn lijf :? )
Originele stuur en spiegels eraf en een goudkleurig 75cm Risoma stuur erop met Kleine Risoma spiegels aan de uiteinden van het stuur, 2 cm stuurverhogers voor een iets betere zit.
Goudkleurige Bobbins onderweg. G&G uitlaten onderweg.
Wat nog op het lijstje staat is een iets verhoogd ruitje, velgen zwart poedercoaten en een bellypan, en dan staat er nog voor iets later op de planning display voor aangeven welke versnelling, heldere lampen erin en tevens dubbel aansluiten.

Dus ja ik ben wel snel tevreden :P

Als dat alles is valt het wel mee :+

Het lijstje aan modificaties klinkt in ieder geval goed *D

Ik ben benieuwd naar de foto's
 
Laatst bewerkt:
Nou hij is eruit *O*

En nog even een foto van mijn motortje :)

image.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan