Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Mensen hier die een sc-project Ovaal hebben op hun Z750??

Heb hem zelf onder mijn motor en ben echt gek van het geluid alleen hoor ik steeds meer dat ze streng worden als je geen DB killer hebt. Nu heb ik die van mij eruit gehaald en rij lekker zonder. Maar ik hoorde dat de boete zo'n 390euro is en dat moet ik zeggen dat dat aardig was geld is. Zijn er mensen die ook gewoon zonder rijden en al is van de weg gehaald zijn?? hoor graag van jullie

Ik heb een sc-project oval onderweg vanuit italie. De special edition black stainless steel heb ik besteld om precies te zijn, wat de special edition ten opzichte van de normale verschild kon niemand mij vertellen...
Nu alweer 4 weken en 1 dag aan het wachten...

Zoals ik er nu over denk laat ik lekker de db-killer erin... €390,- euro is toch serieus geld en daarvoor ga ik het risico niet lopen.

Maar waarom de db-killer eruit? Is met db-killer het geluid dan zo beroerd?

Ik heb de sc-project alleen nog maar op filmpjes gehoord en nog nooit in het echt....
 
Afgelopen weekend naar de TT geweest op de Z1000 vanaf Den Haag naar Assen. Waren lekkere ritjes jammer van de regen. Maar alle mensen langs de kant blijft wel erg gaaf :W .

Hierdoor ook weer wat nieuwe dingen aan mijn wish list toegevoegd.

- Nieuwe spiegels of spiegelverbreders. De baracudaspiegels zien er optisch leuk uit maar je ziet er zeker met regen weinig door.
- Iets hoger of double bubble ruitje voor de wind op de snelweg.
- Voor de lange termijn (zoals ik een aantal posts terug ook al las) het zadel opnieuw laten bekleden met wat extra schuimrubber.

[afbeelding]


Heb je het originele stuur er nog op?
Een iets breder stuur (75cm) zal de zitpositie verbeteren en ook gelijk de spiegel aan weerszijden 3cm verder naar buiten zetten. Dus 2 vliegen in 1 klap.
Dat kuipruitje op je foto lijkt al hoger dan het origineel. Hoelang is deze in zijn totaliteit??
 
Laatst bewerkt:
Zo. De kogel is door de kerk. Net even mijn velgen afgegooit bij de coater.
Ik heb een z1000 van 2003 met gepolijste randen maar rode middenstukken. De vorige eigenar heeft de velgen nooit begehouden en aangezien ik het rood ook niet mooi vindt. Laat ik ze maar meteen helemaal zwart coaten. Alleen ben ik er dus ook achter dat mijn voorband op is. Iemand nog een bandje liggen?
Ik heb ook het zadel opnieuw bekleed maar nu zwart. De radiator kapjes mat zwart gespoten. Zilveren zijkappen kapjes onder het zadel en de achtersteps ook mat zwart gespoten. Binnenkort ga ik de tank,voorkant achterkant spartbord metallic zwart laten spuiten. En ik ga hem aankleden met monster energy groene accessoires. Boutjes hendels bobbins tankpad velgstriping etc.
Maargoed.
Iemand nog een goed voorbandje liggen? :)
 
:^

Maar ik begin er ondertusen wel aan te wennen.

Mijn zadel wordt binnenkort onder handen genomen. Ik vind dat rode zadel er echt niet uitzien :X
 
Zo. De kogel is door de kerk. Net even mijn velgen afgegooit bij de coater.
Ik heb een z1000 van 2003 met gepolijste randen maar rode middenstukken. De vorige eigenar heeft de velgen nooit begehouden en aangezien ik het rood ook niet mooi vindt. Laat ik ze maar meteen helemaal zwart coaten. Alleen ben ik er dus ook achter dat mijn voorband op is. Iemand nog een bandje liggen?
Ik heb ook het zadel opnieuw bekleed maar nu zwart. De radiator kapjes mat zwart gespoten. Zilveren zijkappen kapjes onder het zadel en de achtersteps ook mat zwart gespoten. Binnenkort ga ik de tank,voorkant achterkant spartbord metallic zwart laten spuiten. En ik ga hem aankleden met monster energy groene accessoires. Boutjes hendels bobbins tankpad velgstriping etc.
Maargoed.
Iemand nog een goed voorbandje liggen? :)

Netjes man! Ik zat ook te denken om alles de zelfde kleur te geven. Heb het zelfde type als jou. Show me de foto's als het klaar is!

Heb helaas geen voorband voor je liggen.
 
*breekt in* :W :$

Zwarte Z1000 met sticker gespot maandag in Wassenaar. Zie gespot topic voor de foto. Iemand van hier?

*breekt weer uit* :W
 
Laatst bewerkt:
Kheb al een nieuwe band besteld. Ga ik bezuinigen op een bandje. Lijk wel gek;)
Ik had de zwart met rode versie. Ook zo'n über lelijk rood zadel. Dat is als eerst zwart geworden.
 
Heb je het originele stuur er nog op?
Een iets breder stuur (75cm) zal de zitpositie verbeteren en ook gelijk de spiegel aan weerszijden 3cm verder naar buiten zetten. Dus 2 vliegen in 1 klap.
Dat kuipruitje op je foto lijkt al hoger dan het origineel. Hoelang is deze in zijn totaliteit??

goeie tip bedankt! Of het stuur origineel is weet ik niet maar ik denk het wel.
Wat het kuipruitje betreft deze lijkt standaard sowieso in combinatie met de tanktas is het op de snelweg (op hogere snelheden) prettiger als deze iets hoger is.

even gegoogeld: Z1000 2004
Stuur en ruitje zijn als ik de foto's van kawasaki mag geloven origineel.
 
Ik heb een sc-project oval onderweg vanuit italie. De special edition black stainless steel heb ik besteld om precies te zijn, wat de special edition ten opzichte van de normale verschild kon niemand mij vertellen...
Nu alweer 4 weken en 1 dag aan het wachten...

Zoals ik er nu over denk laat ik lekker de db-killer erin... €390,- euro is toch serieus geld en daarvoor ga ik het risico niet lopen.

Maar waarom de db-killer eruit? Is met db-killer het geluid dan zo beroerd?

Ik heb de sc-project alleen nog maar op filmpjes gehoord en nog nooit in het echt....

Ik zal je één ding zeggen, je zult er geen moment spijt van hebben en het is het wachten waard! O-)
 
Hallo allemaal, ik heb een z750 2008. Ik heb ketting en tandwielen vernieuwd. Het viel me op dat het achterste tandwiel niet compleet recht loopt. Ik heb het wiel er opnieuw uitgehaald en de lagers en rubberdempers gecheckt, dit ziet er allemaal goed uit. Bij het terugplaatsen van de tandwielhub (sprocket coupling) viel het me op dat de ene kant van de hub/coupling 1mm hoger ligt dan de andere kant t.o.v. het wiel.
Iemand hier ervaring mee en evt advies over?
 
Netjes man! Ik zat ook te denken om alles de zelfde kleur te geven. Heb het zelfde type als jou. Show me de foto's als het klaar is!

Heb helaas geen voorband voor je liggen.

Alles zelfde kleur ? zoiets ?
full
 
Ik heb een sc-project oval onderweg vanuit italie. De special edition black stainless steel heb ik besteld om precies te zijn, wat de special edition ten opzichte van de normale verschild kon niemand mij vertellen...
Nu alweer 4 weken en 1 dag aan het wachten...

Zoals ik er nu over denk laat ik lekker de db-killer erin... €390,- euro is toch serieus geld en daarvoor ga ik het risico niet lopen.

Maar waarom de db-killer eruit? Is met db-killer het geluid dan zo beroerd?

Ik heb de sc-project alleen nog maar op filmpjes gehoord en nog nooit in het echt....

Hier foto van de looks (is overigens niet de sc-project oval). Ikzelf vind het geluid overigens reuze meevallen, niet schrikbarend hard dat de politie je direct achterna komt > credits: motor van een vriendin :]
full
 
@blaasbeest.
Dat was ook onderandere mijn inspiratie. ;)
Alleen laat ik het blok voor wat het is en hebk geen blokspoiler en koplampcover.

Eigenlijk zou ik er niks aan doen aangezien ik heb hem voor erbij heb gekocht voor woonwerk motor.
Ik heb ook een triumph tiger 1050 namelijk maar deze gaat makkelijk door de file :)
En was mijn bedoeling om hem zo te laten. Alleen kriebelt het toch om de lelijke kleurstelling te veranderen. Maar met mate. Ik laat trouwens de radiator kapjes en de kapjes onder het zadel zeg maar. Ook die grote zilveren en achterstepjes matzwart.
Glanszwart alles vindt ik iets teveel. Maar ook vet hoor. Begrijp me niet verkeerd.
Foto's volgen. Zodra ik me velgen terug heb en ook snap hoe ik de foto's moet uploaden ;)
 
@blaasbeest.
Dat was ook onderandere mijn inspiratie. ;)
Alleen laat ik het blok voor wat het is en hebk geen blokspoiler en koplampcover.

Eigenlijk zou ik er niks aan doen aangezien ik heb hem voor erbij heb gekocht voor woonwerk motor.
Ik heb ook een triumph tiger 1050 namelijk maar deze gaat makkelijk door de file :)
En was mijn bedoeling om hem zo te laten. Alleen kriebelt het toch om de lelijke kleurstelling te veranderen. Maar met mate. Ik laat trouwens de radiator kapjes en de kapjes onder het zadel zeg maar. Ook die grote zilveren en achterstepjes matzwart.
Glanszwart alles vindt ik iets teveel. Maar ook vet hoor. Begrijp me niet verkeerd.
Foto's volgen. Zodra ik me velgen terug heb en ook snap hoe ik de foto's moet uploaden ;)

Wellicht lijkt het zo op de foto maar voorvork achterbrug diverse zijplaten en steunen en motorblok zijn mat zwart. Velgen zijn glans gepoedercoat.
Enige wat glanst is zeg maar de bovenkant van de motor.
 
Goedemiddag :W

G&G kentekenplaathouder besteld en is dus onderweg *O*
Nu nog een Seatcover en dan ben ik voorlopig wel even klaar. ( Yeah Right :') )

image.jpg
 
Goedemiddag,

Zal mezelf even voorstellen ik ben William en sinds kort een trotse bezitter van een Kawasaki Z1000 !

Ben nog van plan veel aan te wijzigen maar voor nu is het goed zo.

188585112071144062%253Faccount_id%253D1
 
Laatst bewerkt:
Je moet een motor ook na iedere rit poetsen, blijft ie ook mooi.
Doe ik al 32 jaar, na iedere rit helemaal schoon de garage in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan