Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Ach 1x in de week.. Doe ik ook, meestal donderdag of vrijdag poets ik hem weer helemaal en in het weekeind gaat hij alleen maar schoon de schuur in.

Door de weeks met regen is het geen doen om het bij te houden.
 
Je moet een motor ook na iedere rit poetsen, blijft ie ook mooi.
Doe ik al 32 jaar, na iedere rit helemaal schoon de garage in.

En het jezelf gemakkelijk maken door goede poetsmiddelen te gebruiken, geen cheap-ass Spray Wax die na elke rit ververst moet worden :N

Plus: wax op je velgen gebruiken *D hecht het kettingvet en vuil van de weg er niet zo aan.
 
Laatst bewerkt:
Met poetsen bedoelde ik eigenlijk "wassen". Verkeerd geformuleerd.
Ik was hem na iedere rit met Meguiars shampoo zodat alle vliegen er af zijn, en alle gespoten delen doe ik met snelwax. Das erop spuiten en gelijk uitpoetsen, dit word veel gebruikt om auto's showroom klaar te maken.
 
Deze gestolen Z750 stond op speurders, advertentie is inmiddels verwijderd. Toch maar even foto hier neergooien. Komt van Facebook (gestolen motoren).

oa87lc.jpg
 
Hallo iedereen,


Helaas niet meer actief op het forum, wel wil ik jullie laten weten dat mijn Z750R in de verkoop staat. Mocht je iemand kennen die er naar 1 op zoek is, dit is echt een plaatje!

Linkje naar marktplaats, en je kan me natuurlijk altijd Pmen.

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=3

Mocht je ondertussen je bellypan al kwijt willen dan ben ik nog steeds geïnteresseerd!

Je motor hoef ik er helaas niet bij, heb namelijk dezelfde :+
 
Vandaag komt mijn sc-project oval black stainless steel binnen. :D:D:D
Helaas kan ik deze nog niet monteren aangezien mn Z750 bij HK suspension staat in afwachting van 2 nieuwe binnenste veerpoten.

Bij het laten plaatsen van 2 nieuwe Wilbers progressieve veren werd geconstateerd dat 1 veerpoot zo krom was als een hoepel en 1 was er nogal slecht aan toe, remedie... beide vervangen... levertijd 3 a 4 weken...

De motor bleek toch niet zo schadevrij te zijn als dat de verkoper mij had verteld :( :( :(
 
Vandaag komt mijn sc-project oval black stainless steel binnen. :D:D:D
Helaas kan ik deze nog niet monteren aangezien mn Z750 bij HK suspension staat in afwachting van 2 nieuwe binnenste veerpoten.

Bij het laten plaatsen van 2 nieuwe Wilbers progressieve veren werd geconstateerd dat 1 veerpoot zo krom was als een hoepel en 1 was er nogal slecht aan toe, remedie... beide vervangen... levertijd 3 a 4 weken...

De motor bleek toch niet zo schadevrij te zijn als dat de verkoper mij had verteld :( :( :(
Dat is dan mooi kloten zeg. -O-
 
Heeft er iemand hier Bar end spiegels op zn 2010 Z1000?

Ik heb wat moeite om leuke onderdeeltjes te vinden....
 
Heb zelf ook wat fotos gemaakt met bijna de zelfde motor ;)
Zal er maar 1 plaatsen, aangezien van voren geen verschil is op de spiegeltjes na.

full.png


Sinds vorige week Donderdag de G&G Moto2 dempers binnen..
Geen snor fiets geluid is toch wel het beste :D

Mis gegaan met de race DB-Killers dus daar even op wachten, maar hij klinkt abnormaal zonder db-killers en erg leuk met de standaard db-killers.

Heb wel de RVS Zwart genomen i.p.v. de carbon, vind carbon niet zo mooi ;)

Ben in bezit van de Z sinds februari dit jaar en motor rijden is sinds dien nog leuker dan het al was..
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal ik heb nog geen foto maar dat komt nog. Ik heb van het weekend een z1000 gekocht en wil graag een aanpassing maken, dus heb ik een vraag. Past een uitlaat van een z1000 2007/2010 ook op een 2005?
 
D4F9B631-CFD0-4251-AF3D-27939D9EA425_zps6komhqsx.jpg


2AD310B6-9E04-4DF8-B1CD-2DFCAA77A80D_zpskncovtyw.jpg


0236BB53-DA99-4428-B540-55EF26894C3B_zpsjhbengnb.jpg


Supergoed verpakt. Donderdag al binnen gehad, maar toch nog tot zondag geduld gehad om te monteren.
Geluid is met db killers al hard zat voor mij.
Binnenkort eens zonder db killers rijden, maar denk dat dat te hard is...

Ik ben er blij mee.
Thanks savagepielk
 
Terug
Bovenaan Onderaan