Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Georganiseerd door Kawasaki Z Naked Nederland op Facebook.

Helaas kon ik zelf niet aanwezig zijn maar de opkomst was mooi wat ik zag op FB


jammer dat ik dat niet wist, had ook graag meegereden. was m n appartement aan het leeghalen ivm verhuizing en hoorde in eens een mooi lawaai :) en zag een mooie stoet voorbij komen. zal facebook is in de gaten houden
 
Ik heb me vandaag ook aangemeld op de Kawasaki Z facebook pagina. Eens kijken of er nog meer "Znelle" rijders uit Brabant zijn
 
Hallo allemaal!

Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een 2014 Z1000:

Kawa_Z1000.jpg


Ik kom van een BMW R1200GS dus het is even wennen, maar wel heel vet! Zadel is wel knetterhard ;P
 
misschien is het maar goed dat ik nog niet mee reed :X aangezien ik m n motor nog niet verder gepimpt heb met een andere uitlaat enz. heb een nieuw huis gekocht en die moet nog gestript worden, dus ben ook bang dat er het aankomende jaar nog geen geld voor is :(
 
misschien is het maar goed dat ik nog niet mee reed :X aangezien ik m n motor nog niet verder gepimpt heb met een andere uitlaat enz. heb een nieuw huis gekocht en die moet nog gestript worden, dus ben ook bang dat er het aankomende jaar nog geen geld voor is :(
Dus als je motor nog standaard is hoor je er niet bij ofzo ....
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal!

Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een 2014 Z1000:

[afbeelding]

Ik kom van een BMW R1200GS dus het is even wennen, maar wel heel vet! Zadel is wel knetterhard ;P

Gefeliciteerd, fraaie Z 8-)

Geluid ook knetterhard of wel te doen?

Staat iig wel mooi, ook toentertijd nog gekeken naar deze V&H, maar was volgens mij geen E-keur?
 
Gefeliciteerd, fraaie Z 8-)

Geluid ook knetterhard of wel te doen?

Staat iig wel mooi, ook toentertijd nog gekeken naar deze V&H, maar was volgens mij geen E-keur?
Ik reed afgelopen weekend samen met een paar Zjes en een van de lui had ook zo'n Vance and Hines CS One er op zitten. Zelfs met dB killers ging het nog asociaal hard :N Er zit volgens mij 0 dempingswol in. Bij gas los gaf hij ook echt flinke knallen, dat is dan wel weer vet. Als je de buurt te vriend wil houden moet je deze overslaan volgens mij :')
 
Vandaag een proefritje gemaakt op een z800 performance.... Heb zelf een Z1000 uit 2007. Het grootste wat me opviel, buiten het lagere koppel, was de de rem echt een stuk slechter is dan bij mijn z1000 van 9 jaar oud... Wel heb ik stalen remleidingen en geen ABS, en de 800 wel, de verkoper gaf aan dat dat de oorzaak was dat ik een stuk harder moest knijpen voor dezelfde stopkracht.

Klopt dit een beetje?

Rijd wel heerlijk soepel zo'n nieuwe motor hoor, en de prijzen van de 800's zijn ook weer niet te gek, scheelt toch zo'n 5 tot 6 duizend euro met een z1000..

Jullie ooit zo'n switch gemaakt, of erover nagedacht? Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
 
Iemand hier ervaring met het monteren van LED-lampen (Stads/Groot)in de Z750 (bouwjaar 2008)? Heb net units gezien op GeG en die zien eruit alsof ze een redelijk klein koelblok achter zich hebben.
 
Ik reed afgelopen weekend samen met een paar Zjes en een van de lui had ook zo'n Vance and Hines CS One er op zitten. Zelfs met dB killers ging het nog asociaal hard :N Er zit volgens mij 0 dempingswol in. Bij gas los gaf hij ook echt flinke knallen, dat is dan wel weer vet. Als je de buurt te vriend wil houden moet je deze overslaan volgens mij :')

Klopt wel ja :P Ik had geen ervaring met deze demper, ga nu wel kijken voor DB killers..
 
Vandaag een proefritje gemaakt op een z800 performance.... Heb zelf een Z1000 uit 2007. Het grootste wat me opviel, buiten het lagere koppel, was de de rem echt een stuk slechter is dan bij mijn z1000 van 9 jaar oud... Wel heb ik stalen remleidingen en geen ABS, en de 800 wel, de verkoper gaf aan dat dat de oorzaak was dat ik een stuk harder moest knijpen voor dezelfde stopkracht.

Klopt dit een beetje?

Rijd wel heerlijk soepel zo'n nieuwe motor hoor, en de prijzen van de 800's zijn ook weer niet te gek, scheelt toch zo'n 5 tot 6 duizend euro met een z1000..

Jullie ooit zo'n switch gemaakt, of erover nagedacht? Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Ik heb ook de Z800 gereden voor ik de Z1000 had gekocht. Zelfde ervaringen, miste ook vooral het koppel..
 
daar heb ik ook naar zitten kijken :D ik had 2 opties de mivv of de bodis dubbele pijp, en het word de bodis

http://kglracing.com/shop/images/2011dec/KZ750-018-4.jpg

het liefst aan 2 kanten maar daar moet ik nog even voor sparen :)
miv heeft volgens mij ook ene dubbele pijp optie.
Maar weet dit niet zeker heb zelf een 750 en die heeft enkele (2005 model)

Edit op die manier dubbele pijp dach aan iedere kant 1 :P
lazer heeft 2 keer dubbele pijp systeem ziet er ook wel vet uit (A)
 
Laatst bewerkt:
Klopt wel ja :P Ik had geen ervaring met deze demper, ga nu wel kijken voor DB killers..

DB killers zullen niet veel verschil maken ivm idd geen dempingmateriaalin het pijpje.....

DB killers zullen waarschijnlijk alleen het vermogen wat knijpen? :/

Maar ze staan wel lekker. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan