Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Even op de tour geweest :)
 

Bijlagen

  • IMG_8852.jpg
    IMG_8852.jpg
    445,9 KB · Weergaven: 19
Hallo, ik ben sinds kort trotse eigenaar van een z1000 uit 2014! Nu wil ik een katvervanger plaatsen heeft iemand hier ervaring mee icm de ixil hyperlow?

Helemaal niemand zo te zien buitenom iemand die al weet dat het geluid aso gaat worden zonder ervaring ermee te hebben.

Ik ben er ook benieuwd naar namelijk ik heb ook een z1000 met akra slip on dempers. Maar het geluid is het net niet ik wou die db killers erin laten zitten maar het geluid is te zacht. Dus ik ga die dingen eruit halen maar nu tweifel ik ook om een katvervanger te plaatsen omdat het een lelijk vierkante box onder de motor is waarop troep blijft liggen en het is weer een blokkade in de uitlaat.
 
Zelf full akrapovicsysteem dus geen kat meer rij ook zonder Db-Killers heerlijk geluid. Fijne bijkomstigheid de koffie staat altijd klaar als je thuis kom.. _O-
 
Zelf full akrapovicsysteem dus geen kat meer rij ook zonder Db-Killers heerlijk geluid. Fijne bijkomstigheid de koffie staat altijd klaar als je thuis kom.. _O-
Ja misschien kan ik dat ook beter doen in plaats van katvervanger😁. Maar eerst die db killer eruit geluid is nu 83db met 5000 toeren dus kan nog wel wat bij haha.
 
Maar eens even gewassen en gepoetst na een mooie rit van 290km zondag 👌🏼 Laatst heb ik hem in de Nano Polish&Coat gezet.. wat een top spul. Het water loopt er zo af. Even afdrogen op poetsen. Geen gedoe meer met wax geen vet laagje erop en toch de optimale glans.
 

Bijlagen

  • 9919C801-5820-44C1-B466-156F5527B392.jpeg
    9919C801-5820-44C1-B466-156F5527B392.jpeg
    362,2 KB · Weergaven: 23
  • EC6E7A6B-8C11-4401-A6FC-BC3C2B5182F1.jpeg
    EC6E7A6B-8C11-4401-A6FC-BC3C2B5182F1.jpeg
    317,6 KB · Weergaven: 27
Langzamerhand komen de onderdelen binnen en zullen we een begin maken om de Z klaar te maken voor de eerste rit van het jaar.
Gisteren begonnen met het plaatsen van een Quickshifter van Dynojet alleen de meegeleverde schakelstang vond ik persoonlijk niet echt wat en heb er zelf iets voor gemaakt.

1385476


Het volgende staat in de planning voor het weekend:

-Powercommander V met O2 sensor

-SC-project Full Exhaust System 4-2-1

-SC-project GP-M2 Muffler K06-18C

-LSL superbike stuur

- Rizoma remvloeistof reservoir

- Rizoma stuurgewichten

- Techspec Snake skin tankbescherming

En in de poets en met regelmaat koffie, volgens mij is het weekend nu al te kort maar we gaan zeker een poging doen om alles af te werken.
 
Vraagje,
Ik gebruik mijn Z750S dagelijks voor woon-werk verkeer en moet zeggen dat ik wel wat extra windprotectie kan gebruiken.
Iemand ervaring met wat aftermarket windschermen van bijv. Ermax of MRA op de Z750S die wat advies daarover kan geven?

Heb nu de volgende 3 waar ik naar zit te kijken

Ermax hoog
https://www.mlmparts.com/nl/ermax-hoog-scherm-voor-kawasaki-z-750-2005.html

MRA tour
MRA Touring Windscherm voor Kawasaki Z 750 S (2005)

MRA dubbel bubbel
MRA Double Bubble Racing Windscherm voor Kawasaki Z 750 S (2005)
 
Vraagje,
Ik gebruik mijn Z750S dagelijks voor woon-werk verkeer en moet zeggen dat ik wel wat extra windprotectie kan gebruiken.
Iemand ervaring met wat aftermarket windschermen van bijv. Ermax of MRA op de Z750S die wat advies daarover kan geven?

Heb nu de volgende 3 waar ik naar zit te kijken

Ermax hoog
Ermax Hoog Scherm voor Kawasaki Z 750 2005

MRA tour
MRA Touring Windscherm voor Kawasaki Z 750 S (2005)

MRA dubbel bubbel
MRA Double Bubble Racing Windscherm voor Kawasaki Z 750 S (2005)

Mischien dat je hier ook naar kunt kijken?




€ 15,37 10% Off | Waase Voor Kawasaki Z750S Z 750 S 2005 2006 Double Bubble Voorruit Voorruit Shield Screen
 
Afgelopen week voor het eerst op mijn nieuwe motor gereden, wat een heerlijke machine. Ligt als een blok in de bochten en is ontzettend snel, heel erg fijn. Wel behoorlijk wennen na een 500cc 2 cillinder, maar mij hoor je niet klagen ;) .

Ik ga toch de Mivv double gun uitlaat vervangen door eentje met iéts meer demping en een wat beter functionerende DB killer. Ik had een pieptoon in mij oren na het rijden (mét noise cancelling oordopjes..) Het klinkt onwijs bruut en iedereen hoort mij van ver al aankomen, maar dit is niet helemaal mijn bedoeling.


IMG-20190327-WA0012.jpg
 
Afgelopen week voor het eerst op mijn nieuwe motor gereden, wat een heerlijke machine. Ligt als een blok in de bochten en is ontzettend snel, heel erg fijn. Wel behoorlijk wennen na een 500cc 2 cillinder, maar mij hoor je niet klagen ;) .

Ik ga toch de Mivv double gun uitlaat vervangen door eentje met iéts meer demping en een wat beter functionerende DB killer. Ik had een pieptoon in mij oren na het rijden (mét noise cancelling oordopjes..) Het klinkt onwijs bruut en iedereen hoort mij van ver al aankomen, maar dit is niet helemaal mijn bedoeling.


Bekijk bijlage 1386240

Ziet er gaaf uit! Het lijkt ook alsof er een katvervanger onder zit haha

Welke regio rijd je?
 
Lekker dan, dacht ik vanmiddag even te wassen zie ik een grote glimmende zilveren kop in m'n achterband ziten..
Gelukkig was die al (bijna) op en had ik deze morgen toevallig wat zitten lezen over banden.

Nu dus gelijk maar een ander setje leggen. Weg met de Michelin! Twijfel nog tussen de:

Metzeler Sportec M7 RR & Pirelli Diablo Rosso III


Zelf jaren met de M7 op de gsxr gereden, dik tevreden over, niets op aan te melden. Toch ben ik benieuwd naar de diablo en lijkt het me wel leuk eens te proberen.
 
Lekker dan, dacht ik vanmiddag even te wassen zie ik een grote glimmende zilveren kop in m'n achterband ziten..
Gelukkig was die al (bijna) op en had ik deze morgen toevallig wat zitten lezen over banden.

Nu dus gelijk maar een ander setje leggen. Weg met de Michelin! Twijfel nog tussen de:

Metzeler Sportec M7 RR & Pirelli Diablo Rosso III


Zelf jaren met de M7 op de gsxr gereden, dik tevreden over, niets op aan te melden. Toch ben ik benieuwd naar de diablo en lijkt het me wel leuk eens te proberen.
Ga je zeker geen spijt van krijgen 1 keer met diablo gereden mijn volgende banden worden die zeker😁
 
Zelf jaren met de M7 op de gsxr gereden, dik tevreden over, niets op aan te melden. Toch ben ik benieuwd naar de diablo en lijkt het me wel leuk eens te proberen
Diablo Rosso 3 vind ik persoonlijk zeer fijne banden. Plakken goed, zijn zacht en warmen erg snel op. Ze rollen ook lekker over van bocht na bocht. Ze geven me tot nu toe elk moment het volste vertrouwen. Dat in tegenstelling tot de eerdere normale Diablo’s die ik had.. Ik ben ook wel erg benieuwt naar de levensduur met mijn rijstijl 🤭

Afgelopen week voor het eerst op mijn nieuwe motor gereden, wat een heerlijke machine. Ligt als een blok in de bochten en is ontzettend snel, heel erg fijn. Wel behoorlijk wennen na een 500cc 2 cillinder, maar mij hoor je niet klagen ;) .
Mooi ding, stond deze op de beurs tekoop?
 
Dat moest idd wel liefde op het eerste gezicht zijn! Dacht ook dat ik deze motor op de eerste dag al als gereserveerd op de beurs had gezien!
 
Terug
Bovenaan Onderaan