Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Dank jullie wel,ik heb wel een vraag haha past een seate cover van een andere kawasaki met de zelfte kont op de z750?
Ik zal wat foto's maken als ik wat heb veranderd aan de z750 meschien dat ik een project topic ga openen.
 
Buiten vorm wel maar weet niet of de sluiting ( pen ?! ) gelijk is aan die van een zx6
Check het org. nr van Kawasaki van beide parts en je weet het.
 
Zo vandaag windschermpje gemonteerd op de kawa naar 10x meten en kijken zit hij er op:)
 

Bijlagen

  • 20220925_153737.jpg
    20220925_153737.jpg
    195,2 KB · Weergaven: 28
Bedankt voor jullie reacties!
Inmiddels zijn er spiegelverlengers geplaatst. Bij het rijlessen op Z650 en ook nu weer zaten vaak genoeg mijn bovenarm te veel in het zicht. Ook "bumperklevers" wil ik een beetje in de gaten kunnen houden. Volgens mij ben ik echt niet zo ontzettend breed gebouwd. Het kan natuurlijk ook zijn dat de Japanners te smal zijn 😏. In ieder geval is dat probleem nu verholpen.
Het windscherm is hoog genoeg (zie de 2 foto's hiervoor). Zijn er voor Z750 nog lagere zwarte windschermen in de handel? Heb op internet zitten zoeken, maar kon niet direct iets vinden.
Zijn er onder de Kawasaki Dissidenten die zwart glimmende hielplaten voor de Z750 (bouwjaar 2008) op de plank hebben liggen? Ik hoor het graag.
 
Nou, Boertjes, dat noem ik geen beestje. Het is eerder een "black beast". Ziet er gaaf uit. Veel rijplezier toegewenst.
 
Na lang zoeken en voor een leuke prijs toch een seate cover kunnen vinden en gelijk even de motor gewassen, en stukje gereden kijken of alles goed is voor het seizoen
 

Bijlagen

  • 20230318_130700.jpg
    20230318_130700.jpg
    164,5 KB · Weergaven: 31
  • 20230318_130650.jpg
    20230318_130650.jpg
    261,8 KB · Weergaven: 32
Waar heb je de passende cover uiteindelijk gevonden, Kelvinvz?
Daar heb ik de cover vandaan,maar moest de beugels wel aanpassen want anders zat die veel te strak en kreeg ik hem bijna niet er af,dus na wat aan wijziging gedaan te hebben past die goed
 
Dag allen!
Ik ben op zoek naar een nieuw setje banden voor mij Z1000 uit 2009, maar ik twijfel flink... Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Nu zit er een setje Dunlop Sportmaxx onder, maar deze moeten vervangen worden.
goede ervaring met Michel 2CT op mijn vorige motor *Honda VFR

Ik rijd nauwelijks met regen, maar regelmatig met lage temperaturen...
Alle tips zijn welkom!
S22 zijn gemonteerd, straks even een ritje maken :-)
 
Op het forum was ik jaren terug altijd erg actief, maar afgelopen jaren bijna niet meer.
Ik rij bijna nooit meer, maar kon nog geen afscheid nemen van het motorrijden.

Inmiddels wel de knoop doorgehakt en daarom bij deze ook de advertentie van mijn vriendin d'r motor, aangezien we allebei gaan stoppen.


Als je een liefhebber weet, hoor ik het graag! :)
 
Lang geleden dat ik hier iets heb gepost . Dus misschien een goede manier om hier weer wat leven in de brouwerij te krijgen....
De afgelopen maanden heb ik mijn Z1000 (modeljaar 2010) wat gepimpt met groene accenten. Wilde eens wat anders.
Voorheen was hij helemaal zwart met rode accenten. De zwarte seatcover heb ik ook nog, kan dus nog wat variëren. De originele kawa kleur Candy Flat Blazed Green (45Q/35K) heb ik op kleur laten mengen in spuitbus door Mercurius Tools en afgewerkt met een 2K blanke lak. De velgstickers heb ik in de gewenste kleuren laten maken door destickerman.nl. Verder nog wat stickertjes laten maken via ebay,
Screenshot_20230524_114949_Gallery.jpg


Screenshot_20230521_195630_Gallery.jpg


IMG-20230114-WA0001.jpeg


Hij was daarvoor zo:

z1000 zwart.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan