Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

***Kawasaki ER-6 Topic Deel V***

Nieuwe meeting op een?

  • Zaterdag

    Stemmen: 3 15,0%
  • Zondag

    Stemmen: 17 85,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sender

MF veteraan
23 jan 2011
7.437
495
Noord-Holland
Welkom in het Kawasaki ER-6 topic!
Deel 5 alweer!
Voor zowel de ER-6N als de ER-6F
Specs

Type motor: Watergekoelde 4-kleps parallel-twin
Cilinderinhoud: 649 cm³
Boring x slag: 83 x 60 mm
Compressieverhouding: 11.3:1
Kleppensysteem: DOHC, 8 kleppen (4 kleppen per cilinder)
Maximaal vermogen: 72,1 PK (53Kw) / 8.500 rpm
Maximaal koppel: 66 N·m / 7.000 rpm
Aantal versnellingen: 6 versnellingen
Koppeling: Natte multiplaat, manueel bedient
Remmen voor: Dubbele remschijven van 300 mm met dubbele zuiger klauw
Remmen achter: Enkele remschijf van 220 mm met enkele zuiger klauw
Wielbasis: 1.405 mm
Grondspeling: 140 mm
Zithoogte: 785 mm



ER-6N Modellen​
2005-2008
2009-2011​
2012+​
ER-6F Modellen
2005-2008
2009-2011​
2012+​





De ER-6'ers verspreid over NL


De ER-6N'ers

Andydb

-Bouwjaar 2007, zwart ABS
- Gear indicator
-Laser X-treme uitlaat
-CNC hendeltjes


Devil Tartaros

-Superpole Exhaust
-Zero Gravity Windshield
-Rizoma Grips
-Custom Stickers
-Tomtom Rider 5
-Angle Velve
-Crash Pads
-Carbon Look Clutch & Brake Levers



Sender


-Bouwjaar 2009, Candy Burnt Orange ABS
-Akrapoviç demper
-Ermax seatcover
-Ermax onderkuip in kleur
-Afdekplaatjes handgrepen
-Evotech Performance tail tidy
-Superbike stuur
-Stuureind spiegels
-Pro-oiler
-Versnellingsindicator
-Ermax flyscreen
-Puig crashpads
-Xenon
-Wielstriping
-CNC hevels
-Some LED achtericht met geïntegreerde knippers


Silvester1987


-Bouwjaar 2006, zwart
-verlaagd zadel (kleine opdonder)
-Barracuda spiegels
-Puig bar-ends


Scimitar


-Bouwjaar 2009
"De man van de onfortuinlijke crash"



-Bouwjaar: 2008
-Kleur: zwart, aarde en gras
-Deuk in voorvelg
-Kromme voorvork
-Krom frame
-Aangepaste zijkappen
-framenummer geschaafd
-Krom stuur
-Rechterspiegel verwijderd
-Tank aangepast

- Bouwjaar 2012, wit
- Stickers eraf
- RAM mount GPS steun​

Vins111

-Radiatorcover
-CNC rem- en koppelingshendel
-Rode handvaten
-Korte kentekenplaathouder
-Spiegel-risers
-Handgreepafdekkapjes
WalterB

-valbeugels

vhv1 KOOS MOTORLOOS

-Bouwjaar 2008, ABS, groen
-Breed stuur
-Zwarte zijkappen
-Hugger
-ER6 tankpad
-ER6 stuurdempers
-MF Sticker


-Ermax hugger,
-Ermax undertail
-Ermax seatcover
-HP Corse Hydroform uitlaat
-Rizoma spiegels
-ER6 handgrepen
-Radiator cover
-Blade Style rem/koppelinghendels
-Navigatie
-SW Motech Crashpads
-Z1000 steps
-JMV cockpitkuip
-Koffers
-Bijrijders handgrepen zwart gepoedercoat
-Wheelstriping

-Bouwjaar 2006
-Pazzo hendels
-Andere spiegels
-Korte kentekenplaathouder
-Gear indicator
De ER-6F'ers
Lady-M

-Blauw
-Devil uitlaat
-Velgen gespoten in kleur frame
-Hogere kuipruit


dutch13

-bouwjaar 2012, zwart

Devil Tartaros

Superpole Exhaust
Zero Gravity Dark Smoke Windscreen

Kawawen

- bouwjaar 2009, zwart
- SC-project uitlaat

Sanne20

-Bouwjaar 2008, kleur zwart
-Roze veer
- wiel triping
- 3 delige givi kofferset
- garmin navigatie
- xenon met angel eyes
- achterspatbord ingekort
- HM uitlaatdemper
- triboseat
- Ninja stickers ipv ER6F
- The Doctor stickers op kuipruit
- cruise controle​
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #2
Voor de genen die NIEUW zijn en in de Wall of Fame willen (OP) graag een Persoonlijk Bericht naar mij sturen, anders worden de eerste pagina's zeer onoverzichtelijk en duurt het laden lang.

Graag de link naar de profiel
foto
eventueel bouwjaar/kleur/mods

 
Laatst bewerkt:
Voor de genen die in de Wall of Fame willen (OP) graag een Persoonlijk Bericht naar mij sturen, anders worden de eerste pagina's zeer onoverzichtelijk en duurt het laden lang.

Graag de link naar de profiel
foto
eventueel bouwjaar/kleur/mods

Je kunt de OP toch gewoon overnemen van het vorige topic, opslaan op je pc (kladblok) en als we van de eerste pagina af zijn verander je OP hier.
 
  • Onderwerp starter
  • #7
Je kunt de OP toch gewoon overnemen van het vorige topic, opslaan op je pc (kladblok) en als we van de eerste pagina af zijn verander je OP hier.

Kan ook! maar zo blijft het een beetje up-to-date, dwz dat de mensen die niet meer komen er niet meer in staan, en dat de nieuwe users er in komen
 
  • Onderwerp starter
  • #8
Op aanraden van Devil neem ik toch de voirge OP over, enkel nieuwelingen kunnen zich bij mij melden
 
Op aanraden van Devil neem ik toch de voirge OP over, enkel nieuwelingen kunnen zich bij mij melden
Bij het volgende topic anders even opfrissen als er mensen zijn die niet meer posten.
Denk dat om de 2 topics wat royaler is.

Maar goed jij bent de TS dus ik laat het geheel aan jouw over.
Vorige topic heb je ook goed en netjes onderhouden.
 
Hey!

Ik heb een vraagje over het bevestigen van een bagage op mijn kawasaki er6n (2011).

Doordat er weinig bevestigingspunten zijn en de handvaten voor pasagiers aan de achterkant open zijn is het lastig om de bagagerol stevig vast te maken.

Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben en misschien advies/tips?
Of andere mogelijkheden voor bagage mee te nemen op vakantie...

Thnx!
 
zij/top koffers aanschaffen voor je ER6
Of een flinke rugzak en tanktas.
Anders je bagage rol toch gewoon met spinners of spanbanden vastzetten.
Iets anders zou mij zo 1,2,3 niet te binnen schieten.



Ook weer aanwezig in het nieuwe deel
 
Hey Celine,
Wanneer je de originele kentekenplaat houder er nog op hebt zitten (hier beter bekend als de taartschep), dan zitten daaraan twee bevestigingshaken. Anders onder de buddyseat door vastmaken.
 
Zojuist weer terug van het toerritje met de motorclub Zoetermeer.
Was voor mij de eerste keer om met een groep te rijden en dat i me wel goed bevallen.
Ik was eigenlijk bang dat ik de boel zou ophouden omdat ik niet zo ervaren ben, ik heb m'n À nog geen twee maanden. Maar dat viel honderd procent mee.
Nog meer mensen die vandaag gereden hebben?
 
Goed te horen dat het je is bevallen
Ik vindt het zelf erg belangrijk dat een groep rekening houdt met iedereen.
Het moet leuk en toegankelijk zijn Hulde dus

Vandaag helaas niet gereden wel wat dingen voor de motor gedaan.
(geïnformeerd over uitlaat en dergelijke). Was hier trouwens ook best koud en ik moest klussen ... morgen/overmorgen hoop ik weer
 
Smaak naar meer of niet?
Mijn dochter is vorig jaar ook een keer met de motorclub Zoetermeer meegereden. Zij was ook heel positief. In een tour tocht moet je gewoon altijd rekening houden met elkaar, dan heeft iedereen plezier. Bij een beetje tour tocht is macho gedrag verboden. En terecht.
Helaas vandaag niet gereden. Garage opruimen is even wat belangrijker nu, voor later
 
Iemand nog interesse in een led achterlicht smoke, met ingebouwde pinkers,?
Voor bouwjaar 2009 tot en met 2012. Pb mij even!
 
Ja het is me heel positief bevallen
Komt misschien ook doordat mijn voormalig rijinstructeur ook meeging.
Hij is dan wel prettig gestoord maar hij gaat niet met gekken mee.

Degene die voorop reden, hielden het verkeer op rotondes en kruispunten tegen.
Niemand in het verkeer die daar moeilijk over deed. (Lijkt me oom niet verstandig als er 20 motorrijders er langs willen)
En er werd goed opgelet of er niemand achterbleef bij bijvoorbeeld stoplicht of een koekblikker die zich er toch tussen geperst had.

Ik hoop dat het ook zo vergaat op 19 mei.
 
Iemand nog interesse in een led achterlicht smoke, met ingebouwde pinkers,?
Voor bouwjaar 2009 tot en met 2012. Pb mij even!
Is zo'n achterlicht met ingebouwde 'pinkers' legaal?
Ik zag vandaag een ducati rijden met zo'n achterlicht waarvan het oranje en rood knipperde.
Maar ik vraag me af of dit wettelijk is toegestaan
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.