Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom wil je er eigenlijk een kuip op hebben?
Gewoon uit interesse trouwens.
Aha, naja kennelijk is het mogelijk voor de ER5. Ik zelf hecht weinig waarde aan een kuip. Ik heb een paar maandjes op een leen motor gereden die een halve kuip had. Met regen is het iets prettiger maar nat word je evengoed wel.Ik vroeg me af of dat mogelijk was, en hoe dat er dan uit zou zien. Ben nog redelijk nieuw met motorrijden en alles wat erbij komt kijken. Dus ook puur uit interesse aan het rond kijken wat er voor motoren zijn en wat je er allemaal bij kan kopen. En natuurlijk ben ik ook benieuwd naar de mening van andere (ervaren) motorrijders.
Je hebt geen ER5 met kuip.
Er is wel de GPZ500 of anders inderdaad de ER6F.
Ja klopt, alleen de motor die ik kan kopen is van mijn rijschool, dus dat is al een vriendenprijsje en ook een betrouwbare koop ( ik heb totaal geen verstand van technische zaken van een motor) Ik neem aan dat als ik die motor over neem dat hij technisch wel goed in elkaar zit. Lesmotoren worden toch goed onderhouden?
Aha, naja kennelijk is het mogelijk voor de ER5. Ik zelf hecht weinig waarde aan een kuip. Ik heb een paar maandjes op een leen motor gereden die een halve kuip had. Met regen is het iets prettiger maar nat word je evengoed wel.
Verder is eigenlijk mijn mening: als het er niet op zit, kan het ook niet stuk
De eigenaar van de rijschool is ook een kennis van me dus hij zal me niet naaien met een technisch slechte motor, wel heeft de motor kleine blikschade ( her en der een krasje en deukje) maar daar is dan de prijs ook wel naar ( lees: ERG goedkoop! ). Hij kan de motor wel inruilen maar dan zou hij er hetzelfde voor krijgen als dat hij aan mij vraagt. En hij gunt mij de fiets meer.
Ja, maar maken wel veel meters. Dat moet wel heel erg een vriendenprijsje zijn dan......
De eigenaar van de rijschool is ook een kennis van me dus hij zal me niet naaien met een technisch slechte motor, wel heeft de motor kleine blikschade ( her en der een krasje en deukje) maar daar is dan de prijs ook wel naar ( lees: ERG goedkoop! ). Hij kan de motor wel inruilen maar dan zou hij er hetzelfde voor krijgen als dat hij aan mij vraagt. En hij gunt mij de fiets meer.
750 eurie
Mind you, ik ben absoluut geen expert op dit gebied, maar ik zou het waarschijnlijk niet doen. Zo'n dealer kijkt hem na:Zelfs niet als de motor helemaal is nagekeken bij de dealer waar hij nu ook in onderhoud is?
agh... 1 ding scheelt... als je je oude lesmotor overneemt hoef je geen proef rit te maken .
maar persoonlijk zou ik het niet doen.
ik heb ook gelest op een ER-5 (wel 25kw) maar vond em erg onstabiel... helemaal op snelweg met witte strepen overrijden begon ie helemaal te zwalken.
kheb nu een Gs500e (zonder kuip ) maar rijd fantastisch.
denk er goed over na.
80k is best wel veel (zelfs voor 750 pleuries)