Kawasaki Gpz1100 - Z1R

Deksel moet nog anders :Y
Dynamo op tandwiel doe ik niet, bij stilstand is er geen aandrijving. Of er moeten technische bezwaren zijn waarom een dynamo op krukas niet mag, moet ik nog allemaal uitpluizen.

Hier zie je goed wat ik ongeveer wil:
PICT2853.jpg


Plat deksel, uitstekend wieltje op krukas, dynamo onder carbs :9~
 
Word een erg mooie fiets! Zoiets stond ook op een caferacerdag laatst. Ff bij staan kwijlen (lijkt verdomd veel op die matzwarte in de openingspost)

Ik kan het gemist hebben, maar wat is precies het voordeel van een externe dynamo? Afgezien dat het er natuurlijk wel bruut uit ziet!
 
maar wat voor frame en motor zijn het nou? Is het nou een Z1R frame met een GPZ motor, of andersom? Ik vind dat frame zo mooi dik!
 
Vooral onderdelen aan het sprokkelen, en zoals ik al zei, eerste Soesje afwerken!

Nee hoor Alex :9 CBX komt wel in de toekomst!

Om jullie honger even te stillen, vandaag binnengekomen *O*
IMG-20110811-00050.jpg
 
Ben blij dat ik even vroeg, anders had je alles gewoon voor je gehouden B|

Vraag ik morgen weer hoe het er mee staat ok ? _O-

mooie vork :9~
 
Als je het over mijn werk hebt, nee hoor ik werk in de vakantie in een metaalbedrijf. Geld gaat rechtstreeks naar mijn motoren :Y (ommeweggetje bij het café natuurlijk)

Pizzadoosje was vermalen en gebruikt om glas te beschermen dat Chris me opgestuurd heeft :P
 
Laatst bewerkt:
Als je het over mijn werk hebt, nee hoor ik werk in de vakantie in een metaalbedrijf. Geld gaat rechtstreeks naar mijn motoren :Y (ommeweggetje bij het café natuurlijk)

Pizzadoosje was vermalen en gebruikt om glas te beschermen dat Chris me opgestuurd heeft :P

hahahaha, was ook in de kroeg met mn verjaardag....................tjezus wat n rekening!!!!!

:X
 
Kroegje moet je minstens wekelijks doen man :Y
(Maar dan niet de hele rekening van al je vrienden doen, elk een rondje werkt beter :9)
 
Terug
Bovenaan Onderaan