en ik geloof er niks van dat jij meent wat je zegt
, een bmw-blok dat betrouwbaarder is dan een japans blok, weet je wat leuk is, een bmw-blok mishandelen zoals we onze japanse blokken mishandelen, of andersom, rij met een gtr, fjr, pan of zelfs een Guzzi California zoals de gemiddelde bmw-rijder met z'n fiets rijd (eerste 50 km niet boven de 2000 toeren komen en verder nooit boven de 5000 toeren komen, dus lekker op koppel rijden) en die andere fietsen gaan allemaal 500.000 km mee, zelfs die Calif gaat 10 keer 't klokje rond (maar dat kan ook te wijten zijn aan een probleem met dat desbetreffende klokje)
Zelf heb ik zowel met een California als met een ZX12R (kwestie van de 2 uitersten te hebben) meer dan 100.000 km op de teller gezet zonder problemen (o.k. met de Calif een paar kleine probleempjes, maar dat maakt deel uit van z'n charme en karakter
)dus moet die gtr met teruggetuned ZZR1400 blok wel 3000.000 km mee gaan