Kawasaki KLE (3)

Snap wat je bedoelt maar ik denk dat het mogelijk is om de rubbers min of meer erop te zetten...maar weet niet zeker of dit kan..

Bij de bmw gs kun je volgens mij nl de rubbers eruit halen om zodoende meer grip te hebben bij het off road rijden..

Ik denk/vermoed dat dit ook het geval is bij deze KLE. Rubbers eruit maar nooit terug gezet..
 
oke, ja ik heb een oude KLE een daarop zitten gewone voetsteunen. Het principe van de GSen ken ik en als dat op jou nieuwere KLE zit is dat idd wel super chil !
 
Ik heb onlangs deze KLE gekocht..
Zaterdag een paar verse Conti TKC 70 eronder, verse olie en dan karren maar......
De middenbok laat ik voorlopig even voor wat het is..Wel valbeugels in de planning..

Iemand van jullie met een goede tip voor de plaats/locatie voor de garmin 660..??

Ik zoek ook nog de rubbers voor de voetsteunen...
Heeft iemand deze nog liggen en wil ze verkopen?? of weet je een adres waar ik die kan kopen..?

[afbeelding]

hoe vind je die banden >? rubber stepjeis spek glad lekker eraf laten :P
 
Banden kan ik nog niets over zeggen....Morgen om deze tijd worden ze erom gelegd en dan rijden he....... Ik zal het laten weten hier.....

Die steunen..tja....ik rijd zomers ook wel eens makkelijk op sneekers/gympies.....en dan die punten door die zachte dunne zool......vandaar.....

Niemand van jullie die navigatie op de KLE heeft ??
 
ik heb een fiets smartphonehouder van 10 euro op de kle gezet, werkt perfect... ook iets aan de linkerkant gemonteerd
 
Top bedankt!
Was het even vergeten:)
Is weer zijkappen eraf vrees ik he? Om bij de kuip te komen

geen dank!
als ik het me goed kan herrinneren moet alles weer uit elkaar dan ja :+ tenzij je hele kleine handjes heb dan zou je er misschien bij kunnen :9

KLE is bij mij al een tijdje de deur uit, lees evengoed nog wel mee hiero O-)
 
Laatst bewerkt:
Als er nog iemand is die een mooie 1991 KLE zoekt, dit is je kans. Die van mij gaat met pijn in mn hart de deur uit. Ik kom er gewoon niet aan toe om er nog mee te rijden en haar de liefde te geven die ze verdiend.

Rijdt en schakelt heerlijk, trekt lekker door, eventueel ook nog een ongebruikt setje Heidenau K60 scouts te koop (van een vriend van me)

speurders link
 
Nieuwe ruitje eindelijk binnen *O*
WP_20151027_11_39_08_Pro_zpsrshwbuum.jpg


WP_20151027_11_37_57_Pro_zpszxlmybzx.jpg


WP_20151027_11_41_41_Pro_zpswf4jcqht.jpg


Helaas vrijdag pas uitproberen :P
 
Laatst bewerkt:
MacReal,
zou je mij de link misschien kunnen geven waar je hem vandaan hebt?
heb namelijk zelf ook nog een Z750 uit 2006 en voor 16 euro wil ik wel uitproberen of het wat is ;)
 
Ik wil de stuurgewichtjes vervangen...althans die dingen die in je stuur zitten voor stabiliteit denk ik.....( heten die dingen zo ???)

Maar goed....die dingen zitten zo mega muurvast.. Krijg ze niet los..\

Iemand een gouden tip ??
 
De ketting van mijn KLE uit 2006 is aan vervanging toe maar ik weet niet welke ik moet kopen: 108 schakels en 17 tanden voor en 44 achter? Ervaring met verschillende merken? Ik vind vooral D.I.D.
Is er dan nog een verschil tussen de goudkleurige en de zwarte (behalve dan de kleur)?
Ook heb ik een (goedkope) kettingbreker/pers nodig. Welke raden jullie aan?

Bedankt alvast!

Ik had dit topic (gek genoeg) nog niet eerder gezien maar ga die nu zeker volgen!


image hosting site

Edit:
Dit lijkt mij een optie voor de tool(?):
http://www.mlmparts.com/nl/ketting-breker-klinker-booster.html
(wel een beetje boven mijn budget)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan