groote brommert
tja
Als hij de onbeschadigde geharde kant aan de nokkenas kant plaatst zie ik geen problemen. Wel apart deze oplossing, het lijkt op haast hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet die Vetter kuip hoop ik ?
als ze er nog in zittenDe trekstang van de choke wordt op zijn plaats gehouden door twee kogeltjes en veertjes die in de geleiding zitten en in de groeven in de trekstang vallen.
als ze er nog in zitten
moet lukken, maar een Mikuni carburateurtje waar ze in zitten kan je nog wel vinden voor een paar tientjes.Die zijn ongetwijfeld ooit verloren gegaan ergens ik verzin wel iets met een trek veertje
moet lukken, maar een Mikuni carburateurtje waar ze in zitten kan je nog wel vinden voor een paar tientjes.
of bij CMSNL 2 kogeltjes en veertjes bestellen...
Klopt, was de mijne ook kwijtgeraakt na carbrevisie, bij csmnl maar een paar euro, het laten verzenden was nog het duurste eraan. Ben bang dat de carbs er wel even af moeten, is behoorlijk klein spul, als je iets laat vallen vindt je het niet zo gauw weer vrees ik....moet lukken, maar een Mikuni carburateurtje waar ze in zitten kan je nog wel vinden voor een paar tientjes.
of bij CMSNL 2 kogeltjes en veertjes bestellen...
De hyperpro veren zijn voor mij echt super, de voor vork is een stuk stugger geworden en stuurt veel beter.Mooi project, op mijn Z750 zitten GPZ750 voorpoten. Deze zijn ook zo slap, inmiddels weer teruggebouwd zodat ik ze kan vullen met lucht. Dit was toen allemaal afgestopt i.v.m. de ombouw naar Z750. Dit is nu merkbaar een stuk beter maar nog altijd niet wat het moet zijn helaas.
Ik ben benieuwd naar jou ervaring met andere veren. Of het dan echt een stuk beter is.
De hyperpro veren zijn voor mij echt super, de voor vork is een stuk stugger geworden en stuurt veel beter.
Ook staat de kawa nu lekker hoog op de voorvork, ik raakte namelijk nog wel eens met de uitlaat het asfalt.
Dat is mooi om te horen, heb je er ook weer luchtdruk opgezet of zonder? De standaard veren zijn idd erg slap de motor hangt een beetje als het waren. Als je hem van de standaard haalt zakt hij al een heel stuk in elkaar.