Kawasaki Meeting 2007: 26 mei

Nu dan een time up-date.
ipv 12 uur wordt het tussen 12:15 en 12:30 op peulwijk oost.
Schijnt dat de halters nogal zwaar uitvielen vandaag })

Tot dan
 
Zóóóó, laat ik dan maar als eerste aftrappen, supermooie dag gehad en alleen vanmorgen een spatje regen, maar dat mocht geen naam hebben.

In Noordeloos kwam het allemaal wat rustigjes op gang, (mooi weer afgewacht mannen?? :N ) maar uieindelijk toch nog een mooie opkomst met naar schatting een kawa of 150.

Leuke sfeer, hebbedingetjes en prima geregeld allemaal dus volgend jaar ben ik dr weer bij! wellicht dat we het record dan officieel kunnen maken!!

Nol en de andere organisatoren: :} :} :}
 
mooie dag gehad, leuk/gezellig maar voor een werelrecord lijkt het me wat te kleinschalig....
Bij de TT als je ze allemaal optelt zijn er wel duuzenden Kawa's schat ik.
 
Harry "van Kamer 17" is ook nog gespot, had een kaartje www.zxr-club.nl achtergelaten op m'n motor.



by the way, wie was die jongedame in dat blauw-witte alpinestars pak???
full
 
hoi met een kawa fan

mooie dag gehad, beetje vroeg vanmorgen, we waren de eerste.
vele nieuwe ideeen en motoren gezien, en lekker kunnen ouwehoeren.
geluukig prachtig weer gehad. alleen vanmorgen een buitje maar verder geen water zoals ze voorspeld hadden.
zeker tot de volgende keer

groeten jan
full
 
Harry "van Kamer 17" is ook nog gespot, had een kaartje www.zxr-club.nl achtergelaten op m'n motor.



by the way, wie was die jongedame in dat blauw-witte alpinestars pak???[afbeelding]


die blauwe dame is "Blue Stella" tevens oprichtster van de ZXR-Club

Oh ja, én winnares van de 2e plaats in de lady's cup uiteraard!!

@Stella: FELI hoor !! *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Het was heerlijk weer gisteren gelukkig. Bij aankomst ff rondgelopen en toen gelijk de toerrit meegereden. Was leuk, hoop groene dingen. Helaas geen andere ZX-10 gezien.
Hier wat foto's .........
Rijder 1
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan