Waarom voel ik me bespot?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waarom voel ik me bespot?
Als je veel snelweg rijd is een auto handiger, als je veel door de stad rijdt wint een motor het hands-down.
Ik heb ook de Ninja 250r gekocht (vrijdag haal ik hem op). Dit omdat ik ook nog aan de 25kw regel moet denken. Daarbij denk ik dat het een goede opstap voor de zx-6r over 2 jaar
Zx-2r kennen ik zelf als zxr250, 250cc geproduceerd in 1989-1999
Zx-4r hetzelfde zxr400, 400cc en geproduceerd in 1989-1999
Ninja 500r en de Ninja 650r verkopen ze hier volgens mij niet, die kun je kopen in Amerika zover ik weet. De zx-6/7/9/10/12 zij de echte supersports naar mijn mening, waarvan alleen de zx-6r en zx-10r op dit moment nog worden geproduceerd. De zx-14R is meer een sporttour (misschien de zx-12r ook wel?) de zx-14r word ook op dit moment nog geproduceerd.
Ik rijd juist veel snelweg met de motor.... das stukken handiger als al die auto's die daar maar stil staan.
Denk dat dat anders gaat zijn dan je verwacht aangezien de nieuwe ninja 250 een tweecilinder is
Dus heeft niks te maken met een zx6r qua overstap
Hey allemaal,
Ik ben een jong meisje en droom al van toen ik klein was van een motor.
Nu zou ik graag een kawasaki nija 250R hebben, maar je hebt veel verschillende kawasaki ninja zoals de Kawasaki Ninja ZX-2R
Kawasaki Ninja ZX-4R
Kawasaki Ninja ZX-6R
Kawasaki Ninja ZX-7R
...
Kawasaki Ninja ZX-14
of de Kawasaki Ninja ZX-RR
Kawasaki Ninja 250R
Kawasaki Ninja 500R
Kawasaki Ninja 650R
Is er iemand die mij wil uitleggen wat precies het verschil is en welke ik het best zou kopen (heb nog nooit met een motor gereden)
De ZX-14R heet in Nederland ook gewoon ZZR-1400 en is dus een sport-toer machine. ZX-14R is de Amerikaanse naam.Het verschil zit hem tussen het uiterlijk en motorblok. Uiterlijk kan je over twisten. En motor blok? Tja, de ene Ninja begint met 35 pk'tjes en de ander eindigt met 200+ pk'tjes. You do the math.
Oke de 250r noemen ze ook Ninja, maar dat vind ik geen Ninja, dat is meer de moderne opvolger van de GPZ, en ook die was voor mij geen Ninja. Wil je voor Ninja in aanmerking komen moet je gewoon over 4 cil. beschikken. Maar dat is mijn mening.
Voor mij zijn de echte ninja's nog steeds deze:
ZX-6r
ZX-7r
ZX-9r
ZX-10r
ZX-12r
Waarom? Ik weet het niet. Is gewoon mijn gevoel.
De ZX-14r is echt meer toer gericht dan de andere, ondanks zijn zeer sportieve vermogen.
Dan heb je nog de ZZR serie die ze bijv. in de USA ook Ninja noemen, net als de GP serie enzo. Waarom ze dat daar doen weet ik niet. Boeit me eigenlijk ook niet veel. Elk tijdperk zijn Ninja ofzo? Zo kunnen we nog even doorgaan.
Maar ja GPZ Ninja, dat klopt gewoon niet voor me gevoel.
Het is de ZX-serie die gewoon Ninja is.
Wat ik al eerder aangegeven heb is dat ik mijn kawasaki ninja 250r ga verkopen.
Omdat ik nu zwanger ben van mijn eerste kindje durf ik het niet meer aan.
Hij is echt in nieuwstaat, en zit net een nieuwe stoere uitlaat onder van two brothers.
Omdat ik een jaar lang alleen gereden heb zit er ook een mono seat bij.
Er staat nu 3634 kilometer op de teller.
Je kan even bellen voor een afspraak als je nog steeds intresse heb in een ninja 250r.
Groetjes Diana van den Berg
06-13694958