Kawasaki Ninja

Hier in de buurt staat een kawasaki ZX-6R/ 06 te koop voor 7000€, ma da vind ik toch te veel
Aangezien het 2de hands is (en monozit is)
 
Hier in de buurt staat een kawasaki ZX-6R/ 06 te koop voor 7000€, ma da vind ik toch te veel
Aangezien het 2de hands is (en monozit is)

_O- , master. Tsja tis maar hoeveel geld je hebt. Maar ook al had ik het geld, ik zou niet zoveel geld aan mijn eerste motor besteden, voor hetzelfde geld leg je hem na een maand of wat op kant, en dan sta je flink beteuterd te kijken :9
 
Jawel, hij schoot vooruit :p en zijn gezicht had iets van dit weg: :o "waaaaaaaaaaa"

Ja dat begrijp ik ;) Ik bedoelde het eigenlijk ook sarcastisch :P maar maakt niet uit :)

Hou er wel rekening mee dat je een motor totaal niet met een brommer kunt vergelijken. Als ik jou was zou ik eerst een paar jaar in de auto rond gaan tuffen en verkeersinzicht opdoen, want in een auto wordt een fout je nog vergeven terwijl het op een motor snel einde oefening is.

Dat zeg ik niet omdat je een jong meisje van 18 bent hoor maar dat zou ik tegen iedereen van 18 zeggen.

Er zullen er wel een hoop ook zijn die het niet met me eens zullen zijn, maar weet waar je aan begint. Ik heb toen ik net m'n autorijbewijs had genoeg 'dat ging net goed' momenten gehad vanwege gebrek aan inzicht, ik moet er niet aan denken dat ik toen op de motor zat.

Ik zou er dus even goed over nadenken als ik jou was, motor rijden is een ontzettend leuke hobby maar verkeerservaring is zeker meegenomen, en dan bedoel ik niet die 2 jaar misschien dat je nu als een ongeleid projectiel met je scooter door het verkeer knalt zoals ze hier allemaal rijden :)
 
Er zullen er wel een hoop ook zijn die het niet met me eens zullen zijn, maar weet waar je aan begint. Ik heb toen ik net m'n autorijbewijs had genoeg 'dat ging net goed' momenten gehad vanwege gebrek aan inzicht, ik moet er niet aan denken dat ik toen op de motor zat.

Was dat toen je grens opzocht of niet :+ , ik heb dat alleen als ik de grens opzoek, maar daar ben je dan ook zelf bij :9
 
Ja dat begrijp ik ;) Ik bedoelde het eigenlijk ook sarcastisch :P maar maakt niet uit :)

Hou er wel rekening mee dat je een motor totaal niet met een brommer kunt vergelijken. Als ik jou was zou ik eerst een paar jaar in de auto rond gaan tuffen en verkeersinzicht opdoen, want in een auto wordt een fout je nog vergeven terwijl het op een motor snel einde oefening is.

Dat zeg ik niet omdat je een jong meisje van 18 bent hoor maar dat zou ik tegen iedereen van 18 zeggen.

Er zullen er wel een hoop ook zijn die het niet met me eens zullen zijn, maar weet waar je aan begint. Ik heb toen ik net m'n autorijbewijs had genoeg 'dat ging net goed' momenten gehad vanwege gebrek aan inzicht, ik moet er niet aan denken dat ik toen op de motor zat.

Ik zou er dus even goed over nadenken als ik jou was, motor rijden is een ontzettend leuke hobby maar verkeerservaring is zeker meegenomen, en dan bedoel ik niet die 2 jaar misschien dat je nu als een ongeleid projectiel met je scooter door het verkeer knalt zoals ze hier allemaal rijden :)

Was gwn grappig, zie zijn gezicht nog altijd en is toch al een tijdje geleden.
Ik kom van België (maar toch niet zo ver van grens met nederland),
en knal niet door het verkeer. Maar begrijp wat je bedoelt
 
Eerst autorijbewijs ben ik het wel mee eens. Dan leer je toch rijden in een veiligere omgeving dan op een motor. Heb met de auto regelmatig 'bijna fout' momenten gehad waar ik ook echt van heb geleerd en wat me dus nooit meer overkomt (rij al 35.000-40.000km schadevrij). Ik ben nu bijna 20 en bezig met mijn rijlessen, gevolg is dat ik tijdens het lessen gewoon door de stad heen :] zonder na te hoeven denken over regels. Het kijken, knipperen, spiegelen en voorsorteren etc. is allemaal automatisme en hoef ik niet meer over na te denken . *O*
 
Laten we haar nu niet gaan ontmoedigen, voor ze haar autorijbewijs heeft, en dan genoeg heeft gespaard voor motor, pak en rijlessen is ze waarschijnlijk even oud als ik en dan roept niemand hier dat je te oud bent :+

Je bent zo te zien nog aan het orienteren, en motorrijden is een mooie hobby :Y
 
Laten we haar nu niet gaan ontmoedigen, voor ze haar autorijbewijs heeft, en dan genoeg heeft gespaard voor motor, pak en rijlessen is ze waarschijnlijk even oud als ik en dan roept niemand hier dat je te oud bent :+

Je bent zo te zien nog aan het orienteren, en motorrijden is een mooie hobby :Y

uhu, wat informatie opdoen, zodat ik later meer weet. VB welke best het eerst, geen te zware enzo
Maar als er nu een motor voorbij rijd probeer ik meestal merk te raden, en is bijna altijd juist, de meeste van mijn vrienden vinden het raar dat ik als meisje daar zo geobsedeert mee ben, maja moeten zij maar weten.
Kvind motoren heel mooi, vooral dan meer de sportmotoren, schoopers enzo vind ik dan minder.
Ducati zijn ook mooi, maar nog duurder
Maar mijn droom is en blijft voorlopig de kawasaki nija 250R *O* :]
 
uhu, wat informatie opdoen, zodat ik later meer weet. VB welke best het eerst, geen te zware enzo
Maar als er nu een motor voorbij rijd probeer ik meestal merk te raden, en is bijna altijd juist, de meeste van mijn vrienden vinden het raar dat ik als meisje daar zo geobsedeert mee ben, maja moeten zij maar weten.
Kvind motoren heel mooi, vooral dan meer de sportmotoren, schoopers enzo vind ik dan minder.
Ducati zijn ook mooi, maar nog duurder
Maar mijn droom is en blijft voorlopig de kawasaki nija 250R *O* :]

Keep that dream alive :+ , orienteren is niks mis mee. Maar als je je serieus wilt orienteren, zoek dan goed op kleding en tips voor rijlessen, kosten hoe te regelen enzovoort.

Welnu, gelukkig ben je niet de enige met dit orientatieprobleem en vele zijn u voorgegaan in deze zoektocht. Bovenaan vind je in het openingsscherm een zoekfunctie waarmee je op vrijwel elke vraag een antwoord kan vinden!

Maar verder zeg ik niks, want vooral op de fiets zit ik ook niks anders te doen dan naar motoren te kijken :9

Edit : shoopers _O-
 
Laatst bewerkt:
uhu, wat informatie opdoen, zodat ik later meer weet. VB welke best het eerst, geen te zware enzo
Maar als er nu een motor voorbij rijd probeer ik meestal merk te raden, en is bijna altijd juist, de meeste van mijn vrienden vinden het raar dat ik als meisje daar zo geobsedeert mee ben, maja moeten zij maar weten.
Kvind motoren heel mooi, vooral dan meer de sportmotoren, schoopers enzo vind ik dan minder.
Ducati zijn ook mooi, maar nog duurder
Maar mijn droom is en blijft voorlopig de kawasaki nija 250R *O* :]

Je hebt iig Ducati goed gespeld!! Dat kunnen de meeste ouwe rotten hier nog niet eens :} :}

:+
 
Ik heb ook zeker nog wel wat modellen in mijn hoofd waar ik alleen maar van kan dromen. Ducati heeft een paar mooie machines, MV agusta ook maar momenteel vind ik zowel de Speed Triple als de Daytona 675 van Triumph errug mooi :9~

Maar voorlopig ben ik nog wel erg blij met mijn Ninja 250r hoor ;) O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook zeker nog wel wat modellen in mijn hoofd waar ik alleen maar van kan dromen. Ducati heeft een paar mooie machines, MV agusta ook maar momenteel vind ik zowel de Speed Triple als de Daytona 675 van Triumph errug mooi :9~

Maar voorlopig ben ik nog wel erg blij met mijn Ninja 250r hoor ;) O-)

Das waar, kan ik ni eens een ritje (desnoods achterop) maken met de 250r :9~
ZO ook al tof zijn, want heb eigelijk nog nooit op moto gezeten ;(
 
Deze honda vind ik ook nog niet mis, maar krijg foto er niet op

voor 1850€
 
Laatst bewerkt:
Ik zeg dat een 400cc beter is om op te beginnen. de Ninja 250 is geen sportmotor alleen al vanwege de enkele remschijf voor. Als je met dat ding echt stevig een dijk afragt en opeens last krijgt van brake fade is het einde verhaal. die 400's zitten ook nog sportiever ook geloof ik.

Je hebt ze voor minder geld als een nieuwe 250R en met een bodykit van K-Conversions breng je z'n smoel weer terug naar 2009.

ik *wil* het eens doen met een CBR400RR of VFR400, maar heb nu al twee woestijnracers in de tuin staan en heb de mula niet voor nóg een motor (2e woestijnracer = opknappert ;( ).

Succes iig! En over eerst je motorrijbewijs of eerst je autorijbewijs: De auto is een melkkoe. Je rijdt een half uur rond voor een parkeerplek waarvoor je vervolgens jezelf blauw mag gaan betalen om er een uurtje te staan (kleingeldgleuven zijn al vervangen door pinpaslezers!). Als je veel snelweg rijd is een auto handiger, als je veel door de stad rijdt wint een motor het hands-down.
 
OpLetten.png




=



local0294.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan