Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik woon in de buurt van Gouda , Rotterdam, de bijnaam Fulleke heb ik gekregen van een belgische uitbater, in wiens zaak ik 25 jaar geleden in Gent als DJ moest optreden. Hij vond mijn naam Fulco weliswaar aardig, maar had de neiging om bij iedere Nederlander die hij tegenkwam de naam te verbasteren tot een "- eke"
 
Die Belgen toch...

Momenteel staat hij onder zeil omdat ik in de week met de fiets (diegene waarbij je zelf moet trappen) ga werken. Deze zaterdag eens in de wax zetten en hopen dat het niet gaat sneeuwen dit weekend.

Wat zegt dat verhoogd ruitje vooraan? Meer of minder ruis voor jezelf en passagier?
 
Welkom bij de club...ben benieuwd naar het geluid van de Acra...

Ik heb het niet zozeer gedaan voor het geluid echter wel voor de uitstraling. Geluid lijkt wel minder dan de originele pijp. Tot nu toe weinig gereden vanwege het weer. Ben toch wel een mooiweer rijder.
 
weinig ruis voor jezelf, veel voor je bijrijder, die zit immers ook hoger.
Ik heb een hogere ruit gekocht van MDI, scheelt heel veel voor de bijrijder , en voor jezelf ook trouwens.

Ik heb vandaag mijn centre-stand binnen gekregen van SW Motech, dit weekend ga ik monteren, schijnt een makkelijk klusje te zijn... Ik zal daarna ook fotos plaatsen van mijn zelfgebouwde navigatiebeugel en de handguards...

 
Och... nen middenbok... Zeker foto's posten en feedback over balans bij het neerpoten ervan.

Morgen de mijne binnen voor gps te plaatsen.
 
Motor goed inspuiten, wintervoering in pak, verwarmde Gerbings aan en gaan!
Laat me daar niet door tegen houden hoor. Motorrijden is veel te leuk!
 
Och... nen middenbok... Zeker foto's posten en feedback over balans bij het neerpoten ervan.

Morgen de mijne binnen voor gps te plaatsen.
montage was in een half uur geregeld, wel zorgen dat je de momentsleutel er bij hebt...een achterbok is ook noodzakelijk...
De montage van de veer heb ik gedaan door een stukje koperen waterleiding te nemen van 30 cm, aan het uiteinde heb ik een klein stukje weggehaald, zodat er een soort "bekje" overblijft. Dit bekje haak je achter de pin voor de veer, en je trekt hem er zo op...

Opbokken is echt heel licht.
Bij mijn vorige GS moest ik de motor meetillen, bij de Versys hoef je alleen maar lichte druk te geven met je voet en hopla !!




 
Laatst bewerkt:
Heb deze motor al sinds juli vorig jaar ben heel tevreden over ,rijd minder scooter achtig dan mijn vorige bmw r1100rt plus mijn vrouw zit er liever op .Enig minder punt is idd de benzine meter die plots heel vlug zakt had die liever iets gematigd gehad .
 

Dat klopt. Vandaar dat ik meestal de dagteller in beeld zet.
 
Voor diegenen die nu al wat kilometers achter de rug hebben. Al gekke dingen of storinkjes meegemaakt? Vraag me dat af omdat 2012 natuurlijk de eerste serie is en dan loop je wel eens tegen kinderziektes aan..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.