Ook ik ben van de Tiger 1050 (bjr 2012) overgestapt op de Versys (bjr 2016) en dit nog steeds tot volle tevredenheid.
Ik zeg niks
Maar ben ook serieus de Versys 1000 aan het overwegen
De motorkarakteristiek is identiek aan de Tiger
Vind het ook een mooie stijlvolle motor geworden na de update
Ben ik niet met je eens
De Kawa is meer toer, en de Triumph is meer een supersport met een hoog stuur
MOTORkarakteristiek => dus hoe het motorblok is
Als je de koppel- en vermogenskromme vergelijkt zijn ze identiek.
De Tiger 1050 is echt geensupersportmet zijn 115pk en 98Nm.
De Kawa is in beide zelfs iets sterker als de Tiger, in vergelijk met mijn '09 Tiger is de Kawa veel meer ge-update met elektronica.
Ik geef wel toe dat je met de Tiger "flink kunt doorrijden"in het serieuze bochtenwerk, maar de Kawa zal hier zeker niet(veel tot niets) voor onder doen
Gefeliciteerd!Kawasaki Versys 1000
Triumph Tiger Sport
OH! Wat blijft ie toch mooi in het oranje :-).
En zeker met zo'n mooi zilveren tandwiel achter. Ik moet maar snel weer 'ns gaan poetsen ;-).
Gefeliciteerd Hans!
Poetsen helpt ook tegen PMS joeri
En voor wat het waard is... Ik heb er ook zwaar last van
Mijn naam is Eric en ben na jaren Yamaha FJ1200 ipv de FJR1300 overgestapt naar de Kawasaki versys 1000 (bj 2015) Niet omdat mijn vrouw een Kawasaki ER6F en onze zoon de Z650 rijdt maar omdat de Versys 1000 (full options) aan al mijn wensen voldoet. Wat een geweldenaar....
Ik heb een vraag en dat is of hier ervaring is met de kuipruit touring van Puig (Motea) omdat de standaard ruit mij (1.85mtr) wel uit de wind houdt maar er veel geluid van turbulentie is. Ik zag dat de kuipruit van Puig 15cm hoger is en kan net het verschil (of net niet) zijn. Heeft iemand hiermee ervaring?
Ik zeg niks
Maar ben ook serieus de Versys 1000 aan het overwegen
De motorkarakteristiek is identiek aan de Tiger
Vind het ook een mooie stijlvolle motor geworden na de update