Zoietsandere vraag: kan iemand met een Akra-uitlaat hier eens een foto neerkwakken vanaf de achterkant van de Versys genomen? Ik wil namelijk weten of de Akra smaller is dan de standaard schoorsteen.
Een van de redenen (naast sound en looks) om de originele uitlaat te vervangen is dat de Versys aan de rechter achterkant wat smaller moet worden i.v.m. makkelijker uit de poort rijden thuis. Als dat namelijk niet zo is hoef ik niet zoveel geld uit geven voor een vervangende uitlaat
Kan net genoeg zijn om de motor zonder schade de poort in/uit te rijden.Wow dat scheelt 9 cm, de standaard uitlaat is 25cm vanaf het achterwiel.
Kan net genoeg zijn om de motor zonder schade de poort in/uit te rijden.
verversen olie staat in onderhoudsboekje om de 12000km
eerste op 1000km
tweede op 12000km
dan op 24000km
Dubbele poort deur maken (zoals bij Frans) is goedkoper.
Kijk daar heb ik wat aan. Dat scheelt echt een stuk zeg
Als ik het zo zie geeft die 9 cm voldoende ruimte om op een normale manier de poort uit te hobbelen
BedanktMijn poort is 1,6m, maarja: de steeg moet ook meewerken
Ik moet haaks de poort uit, de steeg in.
Die reflector onder kentekenplaat heb ik er ook meteen afgezaagd.
Die MOET er verplicht (ergens aan de achterkant) op zitten
Hey mensen, sorry dat ik binnenval in dit forum, maar ik heb een vraagje. Ik ben aan het overwegen om een kawasaki versys 1000 aan te schaffen voor woon/werk en de langere moto-trippen. Ik heb nu een honda nc 750x, maar die heeft puur wat te weinig power. En nu is mn oog gevallen op 2 kawa's, beiden versys 1000, beiden van 2012, de ene heeft 21000km en de andere maar 7000km. Zijn er dingen waar ik moet op letten bij de versys 1000?
Alvast bedankt, grtz koen
Beter hier "binnen" vallen als van je motor
De versys 1000 is redelijk bombproof, blok is teruggetuned van veel krachtiger prestaties dus qua belasting zit het wel goed. Ik heb er meer dan 30.000 opzitten en nog geen problemen gehad.
Het enige euvel dat weleens voorkomt is een pulserende voorrem. Duiden op een kromme schijf of wat corrosievorming bij de bevestiging. Verder zou ik het ook niet weten.
Je gaat wel merken dat waar de NC in toeren stopt de v1000 pas begint.... En hoe
Ooit proefritje op gemaakt, was wel fijne fiets die NC. En zuinig! Maar kon toerenbereik van mijn versys wel weer waarderen daarna.
Als bij elk model zijn er discussies over ruitjes te over. Er is genoeg te krijgen als het standaard ruitje wat buffet.
Is de 21000 gevuld met opties en de 7000 kaal?
Hey bedankt voor jullie respons al. Die van 21000 heeft enkel de topkoffer ook, voor de rest alles hetzelfde. Ik persoonlijk vind die van 7000km gewoon dat 7000km ERG weinig is op dik 5,5 jaar. En wat ivm de trillingen rond 5500t/minuut? Daar hoor of lees ik veel over damee :-/
Na zo'n anderhalf jaar met veel plezier met de Versys te hebben gereden, heb ik hem vandaag ingeruild. Bedankt voor de nuttige tips, informatie, en feedback. Heel veel plezier nog gewenst met jullie fijne machines!
En wie stelt hem de alles prangende vraag?
Oke oke...het was niet als teaser bedoelt, maar de opvolger is een BMW S1000XR. De MT10 stond ook op de short list.
Nice One M8, gefeliciteerd met de BMW, veel veilige en plezier kilometers.
De bmw s1000xr staat ook op mn lijst, dus ik kan je keuze goed begrijpen. Maar bij mij ligt het anders, ik heb een bmw s1000rr voor het snellere werk en nu ben ik van plan er een versys 1000 bij te kopen voor het betere sportieve toerwerk richting de dolomieten enz.Oke oke...het was niet als teaser bedoelt, maar de opvolger is een BMW S1000XR. De MT10 stond ook op de short list.