hallo aangezien ik mijn nog niet heb voor gesteld, ik ben Jos. Ik kom uit Noord-Limburg en woon in het dorpje Kessel. Na 3 jaar een racer te hebben gehad ben ik afgelopen Maart overgestapt op een Kawaski Versys 650. Deze heb ik uitgerust met een valbeugel, zijkoffers versnellingsindicator mislampen wheelstriping en usb poort. Hierbij voeg ik wat foto`s toe van mijn motor[afbeelding]
Hoi Jos,
Welke mistlampen heb je erop gezet, en met welk montagesysteem? Kun je een close-upje posten?
Corne
Vraagje...
Maar ik lees op dit forum (en andere plaatsen) dat je banden na een jaar of 8 sowieso zou moeten vervangen...
Is dat zo?
En zo ja:
Welke nieuwe band adviseren jullie? (Wetende dat ik veiligheid prefereer boven beknibbelen op de prijs...)
Graag hoor ik van jullie! Alvast bedankt!
Ik ben in de markt voor een Versys 650. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten bij een gebruikt exemplaar?
Dag mede-mfers,
Nu mijn er6n in de verkoop staat ben ik me al aan het oriënteren op m'n volgende motor. Aangezien ik dit jaar een motorvakantie wil houden ben ik van plan om geen naked maar een tour/allroad te nemen.
Mijn 1e keuzen is de Versys 650 maar de standaard versie is echt 2/3cm te hoog voor mij. (Ikzelf ben rond de 1.70m). Als ik bij een stoplicht stil sta en er is een kuiltje naast me dan ben ik de pineut haha. Ik wil graag proefzitten/rijden op een verlaagde 650 maar geen enkele dealer in omgeving Amsterdam heeft dat. Ze willen het ook niet inbouwen voor een proefrit (wat ik overigens absoluut begrijp).
Dus mijn vraag is: Heeft er iemand een verlaagde Versys 650? Of wat zijn je ervaringeren ermee. Ik begreep een verlaagde gelzadel en ook je vering aanpassen is mogelijk. En zou ik dan bij diegene mogen proefzitten/rijden?
Ik ga dit topic in de gaten houden!
Nu gaat iedereen zijn eigen band aanprijzenIk rijd op michelin pilot road 4 en ben er zeer tevreden over met droge en natte wegen.
**************************
Ik ga 3 juni naar Normandie voor 1 week. Heel veel zin in.
***********************************************************
Zelfde als altijd toch, kijken hoe de staat van de motor is en of hij goed is onderhouden. Proefritje maken of je er iets anders aan merkt. Op de prijs afdingen
In Amerika zijn setjes te koop die de pedaaltjes een inch ofzo lager zetten. Scheelt net wat in de hoek van de knieen. Ik vond het wel fijn met mijn 1.93.Ik ben ook geïnteresseerd in een versys. Vooral in het feit of ik er fatsoenlijk op pas met mijn 2.03 meter.
Heb hem een heel weekend om te proberen.
Kon er geen navigatie bij krijgen beetje jammer. Moet ik ouderwets op borden letten
Zijn er nog versys rijders omgeving voorne-putten?
Ik zit te denken aan een paddock stand of middenbok.
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
Ik zit te denken aan een paddock stand of middenbok.
Wat zouden jullie kiezen en waarom?
natuurlijk is een middenbok makkelijk, maar in je eentje een motor op een paddock stand krijgen is echt niet moeilijk.Voor model 2015 tot nu zou ik zeker een middenbok nemen.
Mijn vader heeft de 2016 maar na het monteren van de sport uitlaat kon de middenbok er helaas niet meer onder blijven zitten.
Maar in je eentje hem op de paddock zetten is eigenlijk niet mogelijk.
En een middenbok is zo makkelijk !