geachte leden
ik heb nu ook een kawasaki vulcan classic 1999 aangekocht
nu doet het volgende voor en zou graag weten of dit normaal is ?
als ik de motor start wordt de achterste cilinder direckt warm ,
terwijl de voorste echt lang duurt eer die warm aanvoelt ?
de motor draait toch echt perfeckt dus misschien zorgen om niks ?
ook als ik van eerste naar tweede schakel ratelt hij in zijn tweede precies of hij pakt niet goed ? is niet altijd gebeurt wel dikwijls
misschien weten jullie raad .
heb deze ingeruilt voor mij suzuki gsrx750 omdat dat machien te hard ging voor mij .
hopende kan iemand mij raad geven herover
thanks op voorhand jos
weet je ken er niet veel van buiten olie en bougie's vervangen dat gaat nog .
maar wou gewoon weten of dat kwaad kan .
wat betreft het schakelen is moeilijk uit te leggen maar soms gaat hij vanzelf in zijn tweede maar dikwijls ratelt hij hij gaat erin maar maakt ander lawaai dan naar zijn andere versnellingen .
up kmh/mph downwat ik bedoel soms gaat hij als ik overschakel naar tweede zonder ratelen
maar dikwijls is het precies of hij wilt eerst niet erin gaan ?
is moeilijk uit te leggen
zal eens proberen het asje te verstellen of dat helpt
mvg jos
ik heb onlangs een vn800 aangeschaft. amai.
hebben jullie dat ook dat je zo weining gas moet geven, haast geen gas en bollen dat hij doet , amai. toen ik autostrade opreed heb ik is 1/3 gas gegeven en zat direct aan 120. is dat normaal?
Nog niet eerder op een motorfiets gereden?
Niet zozeer mate van koppel of pk, maar wanneer het vrij komt.tjah, mijn praktijkopleiding was met een cb650f.
die heeft iets meer pk maar moest met die cb toch meer gas geven omdat ie wat toeren moest maken om wa snelheid te halen, +-6k toeren om 110kmh te rijden.
terwijl mijn vn800 amai, alles op koppel rijden, een vliegmaschien.
tjah die motor , soms klink hij echt als een propellor motor van een vliegtuig.
veel mechanish lawaai tegenover die cb650f.
is gelijk een heel zwaar naaimashien dat in die motor zit.
tjah, mijn praktijkopleiding was met een cb650f.
die heeft iets meer pk maar moest met die cb toch meer gas geven omdat ie wat toeren moest maken om wa snelheid te halen, +-6k toeren om 110kmh te rijden.
terwijl mijn vn800 amai, alles op koppel rijden, een vliegmaschien.
tjah die motor , soms klink hij echt als een propellor motor van een vliegtuig.
veel mechanish lawaai tegenover die cb650f.
is gelijk een heel zwaar naaimashien dat in die motor zit.
Ik ben bezig met het ombouwen van de VN800 en ik vroeg me af of de beugel die onder het zadel zit en vast zit op de framebuizen absoluut noodzakelijk is voor de stevigheid van het frame.
Het standaard zadel steunt op die beugel, maar aangezien het een eenzitter gaat worden, wil ik de lijn van het frame behouden en het stuk onder het zadel afdekken. Moet ik dan een plaatje ertussen lassen om de stevigheid te behouden of kan het ook zonder...