Ja correct IwanEddy, ik dacht dat jij een Sherlock Holmes dit is volgens mij een Wolseley stationaire motor
Bekijk bijlage 1728258
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja correct IwanEddy, ik dacht dat jij een Sherlock Holmes dit is volgens mij een Wolseley stationaire motor
Bekijk bijlage 1728258
Ik heb die een, zo'n topkoffer rek zonder de zijbeugels. Die doe ik weg, mocht je interesse hebben en nog niets hebben gekocht.Foto's heb ik niet omdat ik ze nog niet had uitgeprobeerd, en nu ga ik een zadeltas kopen.
Ik moet nog zo een bagagerek plaatsen.
MDI Motorcycle Equipment - MDI-online.nl
Al ruim 35 jaar DE motoraccessoire specialist van de Benelux. Veel kennis en specialisme, persoonlijke aandacht, groot assortiment kwaliteitsproducten, eigen magazijn met showroom.www.hepco.nl
Ik heb vorige week deze gekocht Kriega US30 en ik heb al die rek met zijkanten die ik nog moet monterenIk heb die een, zo'n topkoffer rek zonder de zijbeugels. Die doe ik weg, mocht je interesse hebben en nog niets hebben gekocht.
Ik vraag me nog steeds af of er zijtassen zijn waarbij die beugels niet nodig zijn, maar dat zal wel niet.
Dat ziet er goed uit, daar zul je veel plezier aan beleven.Ik heb vorige week deze gekocht Kriega US30 en ik heb al die rek met zijkanten die ik nog moet monteren
KRIEGA | Official website - Online Store —US-30 DRYPACK
Our best selling US-Drypack System has led the way for universal-fit, waterproof carrying on a motorcycle for over 15 years. Now the classic design has been further enhanced with the introduction of CORDURA® fabrics for the main body construction. With increased durability and abrasion resistance thkriega.com
Bekijk bijlage 1728318Bekijk bijlage 1728319
Ja Iwan heeft goed opgelet maar de vraag was: waar is dit nu. Wie is hier zo aan het knutselen?Ja correct Iwan
zo uit de gezogen, denk ik Gerrit van BeekJa Iwan heeft goed opgelet maar de vraag was: waar is dit nu. Wie is hier zo aan het knutselen?
Jij mag door naar de volgende vraag.zo uit de gezogen, denk ik Gerrit van Beek
De kenners weten waar ik ben geweest!Bekijk bijlage 1725777
Ik vind het een leuk project. Ik hoop alleen voor de knutselaar dat de draairichting van zijn Wolseley tegengesteld is aan die in het filmpje, want anders rijdt -als ik niets over het hoofd zie - zijn project straks achteruit.Eddy, ik dacht dat jij een Sherlock Holmes dit is volgens mij een Wolseley stationaire motor
Bekijk bijlage 1728258
kan je Peter voor benaderen .Op het Forum van de Duitse W-650 eigenaren W650 de zijn ze op zoek naar de patch die we ooit hebben kunnen kopen van een onzer leden.
Zijn ze er nog en kunnen we ze helpen.
Compliment voor het ontwerp dus
En maar een snelheid , 1800 klappen dat dan weer wel .Ik vind het een leuk project. Ik hoop alleen voor de knutselaar dat de draairichting van zijn Wolseley tegengesteld is aan die in het filmpje, want anders rijdt -als ik niets over het hoofd zie - zijn project straks achteruit.
Ja mijn vader had er ook een , een keer gruwelijk mijn handen aan de uitlaat verbrand ( ik was 3 )En maar een snelheid , 1800 klappen dat dan weer wel .
Een apart motortje schijnt veel in de koeien melkerij gebruikt te zijn als vacuüm pomp voor de melkmachines .
Hij deed overigens koelen dmv water verdamping .
auw!!!!!!!!Ja mijn vader had er ook een , een keer gruwelijk mijn handen aan de uitlaat verbrand ( ik was 3 )
Was wel wijs genoeg om ze gelijk in een emmer koud water te steken en daar ze een half uur in gehouden
Weet je gelijk dat het niet verstandig is om iets aan te raken dat heet kan zijn
Het is overweging waard, maar dan moet ik wel in Nederland zijnZondag 22-05 staat de Distinguished Gentleman’s Ride weer op de agenda…..
Vorig jaar heb ik deze rit gereden, ik vond het erg mooi om dit te kunnen en mogen doen, dankzij alle donaties een leuk bedrag kunnen schenken.
Wie rijd er deze rit dit jaar ook mee?
Wat mijn of andermans ervaring is, is niets zeggend aangezien we allemaal een andere postuur en gewicht hebben en hoe wij het beleven.Hoe dramatisch is het verschil in een W650 als je de achtervering aanpast? Bij mij staat 'ie op de hoogste stand. Ik hou van een lage zitpositie maar vroeg met af hoeveel 'ie zakt en wat je dan inlevert aan veerweg en stabiliteit als je hem op de laagste stand zet, of ergens er tussenin.
Kan het volgend weekend wel even proberen maar vroeg me af wat jullie ervaring is.
Hoe slapper de vering des te meer comfort, te hard is oncomfortabel. De veerweg blijft het zelfde maar zal meer inzakken bij een (te) slappe afstelling. Het is een kwestie van wat je fijn vind en het gewicht (bagage, passagier etc…)Hoe dramatisch is het verschil in een W650 als je de achtervering aanpast? Bij mij staat 'ie op de hoogste stand. Ik hou van een lage zitpositie maar vroeg met af hoeveel 'ie zakt en wat je dan inlevert aan veerweg en stabiliteit als je hem op de laagste stand zet, of ergens er tussenin.
Kan het volgend weekend wel even proberen maar vroeg me af wat jullie ervaring is.
Niks aan toe te voegen, het verhaal klopt gewoon. Als je regelmatig met een duopassagier rijd is het verstandig om de vering wat harde/hoger af te stellen. Als je altijd solo rijd dan is het enige criterium wat jezelf prettig vind. Ben je een scheurneus dan is hard een juiste instelling en voor ontspannen toeren is een softe instelling heel prettig. Ik rijd zelf altijd solo en lekker rustig aan, ik weeg 88kg en heb de schokbrekers op standje 4.Hoe slapper de vering des te meer comfort, te hard is oncomfortabel. De veerweg blijft het zelfde maar zal meer inzakken bij een (te) slappe afstelling. Het is een kwestie van wat je fijn vind en het gewicht (bagage, passagier etc…)
Hardere vering stuurt wel wat beter in de bochten met name als je accelereert. Gewoon proberen… De motor laat het je wel weten qua feedback/gevoel althans dat was mijn ervaring. Zeker met vluchtheuvels, de motor moet veren/dempen en niet er overheen klappen (dat is duidelijk een standje te hard). De vering mag absoluut niet doorslaan (te slap).
Laat maar weten of je verschil merkt…. Ben benieuwdHey, dat was hulpzaam, bedankt allen. Ik ga 'm eens in het midden zetten en kijken hoe dat voelt.