Kawasaki W650 en W800 topic

Ik vind voornamelijk de ronde bocht erg mooi (zonder de regenboogkleurtjes, dan).

Ik heb deze op mijn verlanglijstje staan, voor als er toevallig opeens geld uit de hemel komt vallen: Peashooter Full Exhaust System Type 2| Kawasaki W650/800 | Omega Racer

Bekijk bijlage 1717036
Ik vind dit toch erg veel geld voor een stuk RVS buis waar de bocht iets anders loopt als bij het origineel. Daarbij is het origineel dubbelwandig en deze niet. Ik heb uit mijn originele uitlaten de dempers uitgehaald dus het geluid komt dan al aardig overeen met deze nieuwe. Ik ben van mening dat het een slechte investering is en dat de waarde van je motor uiteindelijk niet hoger zal worden.
 
Oh, dat weet ik hoor. Komt ook geen rationeel denkproces aan te pas: het me echt alléén om de vorm van de bocht, omdat ik dat zo bloedmooi vind. Geluid, kwaliteit of een zinvolle besteding van geld is geheel buiten beschouwing gelaten.
 
Iemand hier was op zoek naar een speciale tank. Misschien is dit iets.

 
Jan, dank. Ik heb net contact gehad met Kawasaki. Mocht t lukken dan komen de kosten van n Meguro K 3 tank op € 2.422. Maar dat wordt mij even te gortig.
 
Hoi Jongens *O*
Het is nieuwe jaar en nieuwe kansen :]:] dus aan het voorbereiden geslagen :z🤔🙄🤔 en toe 🕺 ik wil wat meer gaan :] rijden!
Nu ben ik ben ik het aan oriënteren 🤔 wat voor een zadeltas ik wil hebben🤔
Zijn twee merken die geschikt kunnen zijn;
Kriega US-30 Drypack
SW Motech cargobag
Imand ervaring mee?
Schermafbeelding 2022-01-24 om 10.55.16.png

Schermafbeelding 2022-01-24 om 11.00.53.png


 
Ik ben toevallig ook op zoek gegaan deze lunchpauze. Kwam op de Oxford Heritage Khaki Panniers 40L uit. Dus dezelfde vraag: iemand ervaring mee?

Ik vraag me voornamelijk af of die zonder beugels gebruikt kan worden. Ik heb nog nooit zadeltassen gehad dus geen idee of dat überhaupt wel kan of slim is, zonder beugels.

1643027861413.png


1643027738584.png
 
Ik heb een setje (ander merk) die ik met verstelbare banden onder de buddy bevestig. Gebruikte ze niet vaak, maar wel op diverse motoren gehad.
Hebben altijd prima gewerkt. Ik heb ook een (klein) tasje voor achterop de buddy - eveneens met banden. Die heb ik geloof ik eens bij Louis gekocht.
 
Kriega is 100% waterdicht, goed te bevestigen en met 2 extra tassen langs de zijkant is te uitbreiden naar 60 of 70 liter zonder beugel of wat dan ook
Schermafbeelding 2022-01-24 om 14.18.10.png

en deze
 
Ik heb een setje (ander merk) die ik met verstelbare banden onder de buddy bevestig. Gebruikte ze niet vaak, maar wel op diverse motoren gehad.
Hebben altijd prima gewerkt. Ik heb ook een (klein) tasje voor achterop de buddy - eveneens met banden. Die heb ik geloof ik eens bij Louis gekocht.
Pieter, wat voor setje heb jij?
 
Ik heb er totaal geen ervaring mee maar deze Kriega set lijkt mij toch heel handig en wekt de indruk van hoge kwaliteit.
Dat is ook mijn indruk, en ik heb zelf een rugzak Kriega R30 en ben zeer tevreden:t:t
 
Bevestig je die zonder beugels? Heb je toevallig ook een foto van hoe die op de W zit?
Foto's heb ik niet omdat ik ze nog niet had uitgeprobeerd, en nu ga ik een zadeltas kopen.
Ik moet nog zo een bagagerek plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Vind het C-bow systeem erg mooi van Hebco… met de Leggacy tassen. Het enigste wat me weerhoud is de prijs.

Het lederen topkoffertje, ook prachtig. Maar voor z’n gedrag wederom erg duur in vergelijking met het praktische nut.
 
Volgens mij is de beste man gewoon wat aan het hobbyen en last ie een paar onderdelen in elkaar in de hoop dat het zal gaan draaien :Y :Y
Ik ben zo'n motortje nog niet tegen gekomen , ik dacht eerst een Hatz maar dat klopt niet .
 
Volgens mij is de beste man gewoon wat aan het hobbyen en last ie een paar onderdelen in elkaar in de hoop dat het zal gaan draaien :Y :Y
Ik ben zo'n motortje nog niet tegen gekomen , ik dacht eerst een Hatz maar dat klopt niet .
Eddy, ik dacht dat jij een Sherlock Holmes 🕵️‍♂️ dit is volgens mij een Wolseley stationaire motor
1644936641384.png

 
Terug
Bovenaan Onderaan