Kawasaki W650 en W800 topic

Ik heb ook weer een (eigenlijk twee) kleine modificatie doorgevoerd:

Voor:
IMG_0842.jpg
IMG_1953.jpg
 
Ziet er mooi uit. Wel een kleine kanttekening; ik reed onlangs op de snelweg achter een motor met een vergelijkbare achterlamp. Ik moet zeggen dat de zichtbaarheid wel mager was.
 
Voor morgen, dus niet in het weekend met al die fijne bewegende chicanes :(:(:( even ritje gemaakt op de Garmin naar Rhenen en dan over de dijk naar het westen.
Even na Lopik weer naar het noorden.
Dus Almere - Rhenen - Lopik - Almere, word weer genieten op de W650. :]-:9~

Heb er zin in dat moge duidelijk zijn.. *O*
 
Met betrekking tot ons treffen van 12 september wilde ik een rondje Biesbosch :]:]:]:] voorstellen. We verzamelen dan om + 12.00 uur bij Hotel / restaurant de Koppelpaarden, Oude Kerkstraat 1, te Dussen. Dit restaurant ligt aan de N286, 2 km vanaf afslag 21 van A27 . Na een kopje ☕☕☕koffie vertrekken we gezamenlijk naar de Biesbosch en maken daar een korte route door de Biesbosch + 30 - 40 km Dan eten we vervolgens een 🍽🍽🍽 hapje bij de Waterman in Werkendam en vertrekken we weer richting huis. Gezien mijn matige conditie wil ik e.e.a. liefst een beetje in de buurt houden want veel kilometers maken red ik jammer genoeg niet meer. Graag allemaal even bevestigen zodat ik bij beide restaurants kan reserveren.
 
Ja het is wel (beetje) erg warm!

Gisteren 325km rond de Heuvelrug. Mooi maar de warmte was echt niet fijn (was vroeg vertrokken dat wel)
 
Terug
Bovenaan Onderaan