Kawasaki Z1 900 Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ton, ik denk dat mijn beugel niet netjes genoeg is voor Rob ,moet a.k week ff kijken hij staat achter de ZRX ,helaas heb ik niet zoveel ruimte als jij ,ik wil er wel gewoon 1 van je overnemen


Ik dacht dat Rob hem wilde laten verchromen,
als dat niet het geval is, kunnen wij gewoon ruilen.
ik heb ook een paar remklauwen voor je liggen.
 
Mooi dat je klauwen hebt , ik ga dat met de beugel a.k week ff met Rob bekijken
ik zal m ff een paar foto s sturen
 
....................................................................................................o........................k :+
zal je van de week fototjes sturen
 
....................................................................................................o........................k :+
zal je van de week fototjes sturen

Oke Jan, het is heerlijk weer om in de tuin gewoon lekker dom naar de Z1 te zitten kijken,met een bakkie dr bij.
Van af de luie stoel, klik!
En zo van uit die stoel in zoomen je hoeft niet eens op te staan om dichter bij te halen denk ik ,ik heb er vroeger toch een bosje van gehad waarom deed je ze dan weg? je wilde met de tijd mee gaan en weer wat harder kunnen, maar zo ff mijmerend denk ik dan er is nooit meer een mooier model gemaakt door wie dan ook waar je ook kijk plezier aan beleefd. 8-) :N :W
Zou dit nu een senioren moment wezen?




full
 
Laatst bewerkt:
GP zien moto 2 en 3 Rossie flikte het maar weer in de regen :] meende wel een Honda 450 langs te hebben horen rijden?

Klopt, reed binnendoor (koude motor, dus rustig aan met de bomber). Toen ik het dorp uitreed richting Bussum zag ik een Kawasaki Z1 mij tegemoet rijden, alleen geen groen pak, dus ik dacht, ik vraag het even.
 
Klopt, reed binnendoor (koude motor, dus rustig aan met de bomber). Toen ik het dorp uitreed richting Bussum zag ik een Kawasaki Z1 mij tegemoet rijden, alleen geen groen pak, dus ik dacht, ik vraag het even.

Nee zondag was ik het niet, was het een Z1? een z900 zou in Huizen eerder mogelijk zijn, Leo kan zijn z900 hebben uitgelaten meer ken ik er niet in de omgeving. :]
 
Laatst bewerkt:
Kan ook wel, ik reed te snel om het goed te zien 8-) Tank had dezelfde stijl en kleurtjes als de jouwe, vandaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan natuurlijk zo maar een passant zijn geweest op een Z1,of de broer van de monteur bij Koeman die schijnt er ook een te hebben.
Die monteur kent mijn broer dan weer, ik oppervlakkig maar zijn broer ken ik dan weer niet.
 
Kan natuurlijk zo maar een passant zijn geweest op een Z1,of de broer van de monteur bij Koeman die schijnt er ook een te hebben.
Die monteur kent mijn broer dan weer, ik oppervlakkig maar zijn broer ken ik dan weer niet.

Inderdaad, die heeft er ook één.
Schijnt ook een heel mooie te zijn en heeft ie al jaren.
Die monteur die jij bedoelt heet Peter en die broer heet Lesley. Heeft nog een paar jaar NL kampioenschap geracet op een Kawasaki KR1-S.
 
Kawasaki KR1-S, gave fiets, heb ik ook ! (de enige Kawasaki die ik ooit heb gehad, maar altijd heb gehouden).

Zo staat hij er nu bij:

full


En zo toen ik nog studeerde:

full


Yamaha heb ik niet meer :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kawasaki KR1-S, gave fiets, heb ik ook ! (de enige Kawasaki die ik ooit heb gehad, maar altijd heb gehouden).

Zo staat hij er nu bij:

[afbeelding]

En zo toen ik nog studeerde:

[afbeelding]

Yamaha heb ik niet meer :/

Toen ik nog studeerde (op school zat :+) als 17 jarige, had ik ook een Kawasaki, een 350 S2. Had ik die nog maar :Y :9~

Als je er nu nog één vindt ben je goud kwijt :(
 
Toen ik nog studeerde (op school zat :+) als 17 jarige, had ik ook een Kawasaki, een 350 S2. Had ik die nog maar :Y :9~

Als je er nu nog één vindt ben je goud kwijt :(

Dat zijn zeker prachtige fietsen Marcel! Eventjes een plaatje bijgevoegd :P

Grotefoto-TAR3D3EG.jpg
 
Prachtige 350 S2!

Rob, je hebt waarschijnlijk een trage (ADSL) lijn.... dan duurt het laden eeuwig of je krijgt een time-out.

Snoep verstandig, neem glasvezel. :Y
 
Laatst bewerkt:
:^

Maar wel een mooi ding , ik heb nog steeds t rengdengdeng :9~ geluid in m n kop van de toer naar Ton
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan