Kawasaki Z1 900 Deel 9

Ik zal dan ook ff een paar foto's plaatsen. Samen met een vriend eventjes proefritje gereden op de z900 RS in Z1 kleurstelling en de groene caferacer. Motorfiets reedt erg soepel en is een leuke toermotor. Ook was de Z1300 club aanwezig met iets van 12 z1300's. Ook Wilco nog eventjes gesproken. De Z1300 op de foto was een plaatje. Het is een legendary 6 editie en heeft pas 11.xxx km gelopen.
full
 
Ik baal er ook van, al was ik geen familie. Je broer vergeet ik nooit, ook al had ik met hem alleen contact via MF met hem. Je broer was echt een goede kerel met alleen hulpzame opmerkingen, opbouwende dingen en plezier in het houden van de oude Z's. Een gouden kerel dus. Maar over die spulletjes op MP, die ga ik kopen.... Jammer dat dat dekseltje niet hetgeen is wat je zocht maar ik vind er dan wel iemand anders voor, die ik er dan mee kan helpen.
Groetjes en een fijne avond! :t
 
full

laatste keer dat ik Rob zag,Nol Bikker 2017 dus bijna een jaar geleden,liep die lange in zijn karakteristieke Kawa kleding lekker nog rond te stiefelen,sorry,niet een erg duidelijke foto maar het geeft de sfeer wel goed aan............
 
En om de balans te bewaren tussen beide topic's:

full

full

full

full

full

full

full

full


Ben er maar een uurtje geweest, aan de picnic tafels te zien was er bijna niemand maar dat komt omdat iedereen in de schaduw stond _O- , het was namelijk best wel warm 8-)

Aardige variateit aan Kawa's, 1300 club was aanwezig en het was een komen en gaan van motoren.

Leuk om te zien dat in het Museum van Nol ook een gpz900 stond, maar da's dan weer mijn dingetje :+ , dat een gpz900 al museum waardig is _O-
 
Bedankt voor het plaatsen van de foto's............een zes cilinder met spaakwielen had ik nog nooit gezien...........COOL !!!
 
Dit jaar is Goedhart 27 jaar Kawasaki dealer en dit is een mooie reden om het merk in het zonnetje te zetten. van 5 t/m 9 juni staat Goedhart dan ook in het teken van Kawasaki met mooie aanbiedingen, demodagen en een hele reeks klassieke Kawasaki's tentoongesteld.
 
~
Hoi,
wordt de Z750 4 cylinder hier ook behandeld of in een ander topic ?

Hier mezelf op de 70s cycle run in Croix dit jaar.

Ha,leuk om te zien dat mensen hun oude Zed nog lekker gebruiken om een circuit af te rossen.....wat dit de eerst keer? of doe je dat wel meer...?
 
Ik ga eens kijken of ik nog een plaatsje op de buddy van de demo-Z900RS kan reserveren bij Goedhart aankomend weekend ..... :]
Dank voor de tip!!
 
Laatst bewerkt:
\
Hoi,
wordt de Z750 4 cylinder hier ook behandeld of in een ander topic ?

Hier mezelf op de 70s cycle run in Croix dit jaar.

Ha,leuk om te zien dat mensen hun oude Zed nog lekker gebruiken om een circuit af te rossen.....wat dit de eerst keer? of doe je dat wel meer...?

Ik ga er van uit dat hij dat voorheen deed met een stemvork rd250, maar nu gekozen heeft voor een fijne "Z" :] :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan