Gefeliciteerd Xavier! En mooie foto zeg. Wat is de constructie voor het achterwiel / onder het zadel?
Op de terugweg had ik de slaapzak meer als hoefijzer in de onderste tanktas gelegd waardoor de bodem zich een beetje om de tankdop heen kon vormen. Dat scheelde al veel. Het T-shirt dat ik tussen de tank en de magneten had heeft ook geen positieve bijdrage gehad. Volgende keer lagere tas en een riempje om het balhoofd. En een bagagesysteem in welke vorm dan ook. Een jaar de tijd iets te vinden. Goed te lezen dat Belgen er in Friesland ook wat van kunnen.
Heb je foto's of had het niets met Zeds te maken?
Verslag stond op Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic
Misschien komen de foto's ooit nog terug.
Heeft niemand een kort filmpje van Eeklo waarop te zien hoe snel 6,981sec eruit ziet? Zie op Youtuub alleen oud spul
Ik zei het nog: ha ha gas.
Mooi plaatje Xavier en een goede tijd neergezet
Een Z1000ST uit 1978 kan niet. Die zijn pas in 1979 op de markt gekomen. Het is moeilijk te zeggen of het de 900 euro waard is.
beste Z'ers,
Ik heb jullie mening nodig.. Collega van mij heeft een Z1000ST uit 78 te koop met wat werk. de standaard lange stilstand euvels, kabelboom is slecht en ontsteking moet vernieuwd worden (zit er bij). hij wil er 900 euro voor hebben.
Op zich ben ik wel te porren voor een project, alleen weet ik niet of dit het waard is. wat denken jullie?
Hoe is t lakwerk ,binnenkant tank geen roest ,org uitlaten? e.d.,pas dan kun je wat over een prijs zeggen m.i
Klopt!
Plaats eens een foto en de km stand dan kunnen we kijken of het een goede prijs is. ST projecten zijn duur als er veel aan moet gebeuren en er is maar weinig goed spul te krijgen. Daarnaast weet je niet of hij loopt en hoe, hoe de carbs zijn en of hij olie verbruikt en noem maar op. Bij niet lopende motoren moet je altijd uitgaan van worst case. Lopend weggezet kan namelijk ook betekenen dat hij hem (lopend) naar binnen heeft geduwd
Ps: een kabelboom is nieuw niet te krijgen maar je kunt een replica kanelboom kopen van een MK2, die komt het meest in de buurt.
Klopt!
Plaats eens een foto en de km stand dan kunnen we kijken of het een goede prijs is. ST projecten zijn duur als er veel aan moet gebeuren en er is maar weinig goed spul te krijgen. Daarnaast weet je niet of hij loopt en hoe, hoe de carbs zijn en of hij olie verbruikt en noem maar op. Bij niet lopende motoren moet je altijd uitgaan van worst case. Lopend weggezet kan namelijk ook betekenen dat hij hem (lopend) naar binnen heeft geduwd
Ps: een kabelboom is nieuw niet te krijgen maar je kunt een replica kabelboom kopen van een MK2, die komt het meest in de buurt.
Voor 900 euro, vind ik het geen slechte fiets. Ziet er zo op de foto wel redelijk uit. Ontsteking vervangen? Weet je waarom dat moet? En wat er precies stuk is?
Jan