Kawasaki Z1000 uit 2003

Krabong

MF'er
3 okt 2010
81
0
Het Zuiden
Kawasaki Z1000 2003:

Carnaval2011026.jpg


Bouwjaar: 2003
Km stand: 34XXX

Carnaval2011032.jpg


Reden van verkoop; artikel 5, in combinatie met invordering rijbewijs boven bepaalde snelheden ;) Het is namelijk een heerlijke motor; agressief op het gas en het stuurt geweldig en het zit lekker rechtop. Op deze Zet voel je de grip op het asfalt en je kunt er heerlijk mee toeren of op hooligan style over het asfalt knallen.
M.n. het laatste doe ik te veel en te vaak vandaar dat ik besloten heb de Zet te koop aan te bieden.

Carnaval2011033.jpg


Vraagprijs contant 4950,- . Een voorstel doen mag altijd maar houd het a.u.b. redelijk.

Inruil supermoto / supermotard (met kenteken en verlichting) bespreekbaar; we moeten dan uitzoeken wat een comfortabele deal is voor ons allebei. De supermotard hoeft niet netjes te zijn (blok wel technisch goed) maar a.u.b. geen wrak of circuit beul.

Papieren; Kawasaki boekje (owner’s manual) en factuur van december 2010.
Sleutels: 2 x aanwezig.

Accesoires: kleine knipperlichten (carbon look), verkorte kentekenplaat houder, duo zitje / seat cover, Akrapovic 4 naar 1 (incl. Db killer) + K&N luchtfilter + afgesteld.
Voor en achter Hyper pro geveerd. Permanente aansluiting acculader en stalen remleidingen voorzijde.

Carnaval2011022.jpg


Carnaval2011030.jpg


Technische staat: zeer goed; grote beurt gehad in december 2010, nieuwe banden set (Sportmax; ongeveer 3000 km oud), ketting en tandwielen vervangen op 29XXX. Recent de koppelingskabel vervangen.
Accu is prima, remblokken en schijven in zeer goede staat.
Bij fors gas open en dicht plofte de machine in de uitlaat. Recent heeft een monteur van Motoport het gehele systeem dicht gekit en nu is het stukken minder.

Carnaval2011027.jpg


Carnaval2011025.jpg


Carnaval2011028.jpg


Carnaval2011023.jpg


De motor heb ik gekocht bij Motoport Echt (ik ben tweede eigenaar) en de machine is daar altijd in onderhoud geweest, de complete geschiedenis is daar dan ook bekend. De motor is schadevrij!

Optische staat; goed maar niet perfect; de tank is een beetje dof bij de knieën, bij z’n achterkant heb ik wat (haar) krassen gemaakt. Verder heb ik in januari in de pekel gereden (slechts een paar keer) en daardoor zijn de schroefjes bij de remklauw (voorzijde) een tikkie geroest. Niets ernstigs maar als je een poetsfreak bent gaat het je storen en zul je ze moeten vervangen. Op het stuur heeft een sleutelhanger ook wat krassen gemaakt:

Carnaval2011034.jpg


Het Akra systeem komt van een andere Zet en het ding is ooit een keer omgevallen, aldus Motoport Echt. Er zit dus een kras op.
Let wel, de foto's maken het veel erger dan irl:

Carnaval2011021.jpg


Proefrit; vanzelfsprekend is dit mogelijk maar wel pas na het maken van goede afspraken hierover.

Regio; Limburg

Technische keuring; geen probleem, regel het maar!

Garantie en voorwaarden (ver)koop; geen garantie i.v.m. particuliere verkoop. En die het eerst komt die het eerst maalt.

Ik ben bereikbaar via pb of je kunt me mailen via r (punt) kerstens (apestaart) het net (punt) nl

Bellen is ook geen probleem, stuur maar een pb / mail en je krijgt mijn nummer.

Vragen? Ik hoor ze graag!

Groet, Roel
 
Laatst bewerkt:
De Zet staat sinds vandaag ook op marktplaats. Stiekum hoop ik toch dat ik kan (in)ruilen met een mede forumlid. Jij deze lekkere Zet, ik een fijne supermotard.

Ook een crosser met kenteken, die ik zelf nog kan ombouwen heeft m'n interesse!

Groet, Roel
 
Ik heb een leuke supermotard in te ruilen
Een sxv 550!!!!


Ai... Italiaanse scheisse :+ ;) wel gaaf hoor! Ik rijd ook al Alfa, niets rijdt lekkerder en stuurt scherper.... maar dat onderhoud :(

Daarom het liefst een Jap als motor :] Maar wel bedankt voor je reactie.

Gr. Roel
 
Bij die sxv valt het onderhoud dus wel mee.. zijn best gebruiksvriendelijk..
 
Mooie zet, alleen de reden dat je hem verkoopt _O-
Met een SM wordt het heus niet beter, wss nog erger ;)

Succes met deverkoop ;)
 
Ja idd beetje hele rare reden. Je zet je Z te koop omdat die uitnodigt om als een hooligan te rijden, daarvoor in de plaats wil je graag een SM? wat ga je daarmee doen dan in je woonkamer naar kijken? een 1 cyl is niet echt gemaakt voor rustig toeren. beter koop je gewoon een goldwing dan of zo
 
Ja idd beetje hele rare reden. Je zet je Z te koop omdat die uitnodigt om als een hooligan te rijden, daarvoor in de plaats wil je graag een SM? wat ga je daarmee doen dan in je woonkamer naar kijken? een 1 cyl is niet echt gemaakt voor rustig toeren. beter koop je gewoon een goldwing dan of zo


I.p.v. dat jij denkt dat het nodig is om mij iets te leren over 1 cylinders (of Goldwing adviezen te geven) kun je je beter eens richten op je schrijfstijl.

En waarom heb jij het nodig om je mening in een verkoop topic te ventileren?
Ik ben soms actief in het Kawa plaza topic, daar wil ik je wel inhoudelijk antwoord geven ondanks dat het je geen donder aangaat waarom ik iets wel of niet doe.
Het heeft er in elk geval mee te maken dat een SM (enkele uitzonderingen daargelaten) geen 200 + halen.

groet, Roel




Iets oostenrijks misschien?

KTM spreekt me wel aan maar op een Duke 2 ben ik ooit afgeknapt.
Heb je iets leuks?

gr. Roel
 
Laatst bewerkt:
Bij die sxv valt het onderhoud dus wel mee.. zijn best gebruiksvriendelijk..


een sxv onderhouds vriendelijk ? _O- :W

elke 1000/1500 nieuwe olie etc. zeer veel onderhoud bedoel je. maar pm me maar wat je er voor wil hebben.

@ krabong succes met verkoop. ik wil men z ook weg hebben voor een sm ;)
 
een sxv onderhouds vriendelijk ? _O- :W

elke 1000/1500 nieuwe olie etc. zeer veel onderhoud bedoel je. maar pm me maar wat je er voor wil hebben.

@ krabong succes met verkoop. ik wil men z ook weg hebben voor een sm ;)


Dan ben je volgens sommigen hier een beetje een hele rare... _O-

gr. Roel
 
Terug
Bovenaan Onderaan