Krabong
MF'er
Kawasaki Z1000 2003:
Bouwjaar: 2003
Km stand: 34XXX
Reden van verkoop; artikel 5, in combinatie met invordering rijbewijs boven bepaalde snelheden Het is namelijk een heerlijke motor; agressief op het gas en het stuurt geweldig en het zit lekker rechtop. Op deze Zet voel je de grip op het asfalt en je kunt er heerlijk mee toeren of op hooligan style over het asfalt knallen.
M.n. het laatste doe ik te veel en te vaak vandaar dat ik besloten heb de Zet te koop aan te bieden.
Vraagprijs contant 4950,- . Een voorstel doen mag altijd maar houd het a.u.b. redelijk.
Inruil supermoto / supermotard (met kenteken en verlichting) bespreekbaar; we moeten dan uitzoeken wat een comfortabele deal is voor ons allebei. De supermotard hoeft niet netjes te zijn (blok wel technisch goed) maar a.u.b. geen wrak of circuit beul.
Papieren; Kawasaki boekje (owner’s manual) en factuur van december 2010.
Sleutels: 2 x aanwezig.
Accesoires: kleine knipperlichten (carbon look), verkorte kentekenplaat houder, duo zitje / seat cover, Akrapovic 4 naar 1 (incl. Db killer) + K&N luchtfilter + afgesteld.
Voor en achter Hyper pro geveerd. Permanente aansluiting acculader en stalen remleidingen voorzijde.
Technische staat: zeer goed; grote beurt gehad in december 2010, nieuwe banden set (Sportmax; ongeveer 3000 km oud), ketting en tandwielen vervangen op 29XXX. Recent de koppelingskabel vervangen.
Accu is prima, remblokken en schijven in zeer goede staat.
Bij fors gas open en dicht plofte de machine in de uitlaat. Recent heeft een monteur van Motoport het gehele systeem dicht gekit en nu is het stukken minder.
De motor heb ik gekocht bij Motoport Echt (ik ben tweede eigenaar) en de machine is daar altijd in onderhoud geweest, de complete geschiedenis is daar dan ook bekend. De motor is schadevrij!
Optische staat; goed maar niet perfect; de tank is een beetje dof bij de knieën, bij z’n achterkant heb ik wat (haar) krassen gemaakt. Verder heb ik in januari in de pekel gereden (slechts een paar keer) en daardoor zijn de schroefjes bij de remklauw (voorzijde) een tikkie geroest. Niets ernstigs maar als je een poetsfreak bent gaat het je storen en zul je ze moeten vervangen. Op het stuur heeft een sleutelhanger ook wat krassen gemaakt:
Het Akra systeem komt van een andere Zet en het ding is ooit een keer omgevallen, aldus Motoport Echt. Er zit dus een kras op.
Let wel, de foto's maken het veel erger dan irl:
Proefrit; vanzelfsprekend is dit mogelijk maar wel pas na het maken van goede afspraken hierover.
Regio; Limburg
Technische keuring; geen probleem, regel het maar!
Garantie en voorwaarden (ver)koop; geen garantie i.v.m. particuliere verkoop. En die het eerst komt die het eerst maalt.
Ik ben bereikbaar via pb of je kunt me mailen via r (punt) kerstens (apestaart) het net (punt) nl
Bellen is ook geen probleem, stuur maar een pb / mail en je krijgt mijn nummer.
Vragen? Ik hoor ze graag!
Groet, Roel
Bouwjaar: 2003
Km stand: 34XXX
Reden van verkoop; artikel 5, in combinatie met invordering rijbewijs boven bepaalde snelheden Het is namelijk een heerlijke motor; agressief op het gas en het stuurt geweldig en het zit lekker rechtop. Op deze Zet voel je de grip op het asfalt en je kunt er heerlijk mee toeren of op hooligan style over het asfalt knallen.
M.n. het laatste doe ik te veel en te vaak vandaar dat ik besloten heb de Zet te koop aan te bieden.
Vraagprijs contant 4950,- . Een voorstel doen mag altijd maar houd het a.u.b. redelijk.
Inruil supermoto / supermotard (met kenteken en verlichting) bespreekbaar; we moeten dan uitzoeken wat een comfortabele deal is voor ons allebei. De supermotard hoeft niet netjes te zijn (blok wel technisch goed) maar a.u.b. geen wrak of circuit beul.
Papieren; Kawasaki boekje (owner’s manual) en factuur van december 2010.
Sleutels: 2 x aanwezig.
Accesoires: kleine knipperlichten (carbon look), verkorte kentekenplaat houder, duo zitje / seat cover, Akrapovic 4 naar 1 (incl. Db killer) + K&N luchtfilter + afgesteld.
Voor en achter Hyper pro geveerd. Permanente aansluiting acculader en stalen remleidingen voorzijde.
Technische staat: zeer goed; grote beurt gehad in december 2010, nieuwe banden set (Sportmax; ongeveer 3000 km oud), ketting en tandwielen vervangen op 29XXX. Recent de koppelingskabel vervangen.
Accu is prima, remblokken en schijven in zeer goede staat.
Bij fors gas open en dicht plofte de machine in de uitlaat. Recent heeft een monteur van Motoport het gehele systeem dicht gekit en nu is het stukken minder.
De motor heb ik gekocht bij Motoport Echt (ik ben tweede eigenaar) en de machine is daar altijd in onderhoud geweest, de complete geschiedenis is daar dan ook bekend. De motor is schadevrij!
Optische staat; goed maar niet perfect; de tank is een beetje dof bij de knieën, bij z’n achterkant heb ik wat (haar) krassen gemaakt. Verder heb ik in januari in de pekel gereden (slechts een paar keer) en daardoor zijn de schroefjes bij de remklauw (voorzijde) een tikkie geroest. Niets ernstigs maar als je een poetsfreak bent gaat het je storen en zul je ze moeten vervangen. Op het stuur heeft een sleutelhanger ook wat krassen gemaakt:
Het Akra systeem komt van een andere Zet en het ding is ooit een keer omgevallen, aldus Motoport Echt. Er zit dus een kras op.
Let wel, de foto's maken het veel erger dan irl:
Proefrit; vanzelfsprekend is dit mogelijk maar wel pas na het maken van goede afspraken hierover.
Regio; Limburg
Technische keuring; geen probleem, regel het maar!
Garantie en voorwaarden (ver)koop; geen garantie i.v.m. particuliere verkoop. En die het eerst komt die het eerst maalt.
Ik ben bereikbaar via pb of je kunt me mailen via r (punt) kerstens (apestaart) het net (punt) nl
Bellen is ook geen probleem, stuur maar een pb / mail en je krijgt mijn nummer.
Vragen? Ik hoor ze graag!
Groet, Roel
Laatst bewerkt: