Kawasaki Z1000 - Z750 [S] Plaza *57

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb hier '40.000' afleverbonnen en ik kan het niet meer terug vinden.

heb het destijds via het duitse internet gekocht,was precies op maat en in de vorm van de tank,daar waar je knieen de tank raken.

tankschutzfolie oid heet het

Ziet er erg netjes uit vind ik :Y Jammer dat ik geen Duits internet heb maar Nederlands :+
 
*O* *O* *O* *O* *O* :Y :Y :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O* *O*



Doet ie ut weer :Y :Y :Y




*O* *O* *O* *O* *O* :Y :Y :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O* *O*



Doet ie een beetje meer herrie maken :Y :Y :Y




*O* *O* *O* *O* *O* :Y :Y :Y :Y :Y *O* *O* *O* *O* *O*









Doet ik een beetje blij zijn :Y :Y :Y





Voor degene die niet weten waar ik het over heb :W :W :W
Foto`s zullen volgen :Y
 
Ik heb inmiddels een hoop topics over het repareren of vervangen van banden gelezen. De meningen zijn duidelijk verdeeld :) Ik weet het even niet, als beginnend motorrijder doe ik het nog lekker rustig aan en kom zelden boven de 120 km/u tijdens woon-werk verkeer en heeft het bandje het niet heel zwaar.

Daarnaast ben ik ook niet te beroerd om wat geld uit te geven voor (een gevoel van) veiligheid. Alleen natuurlijk niet teveel :) Wat is een goeie prijs voor achterband zonder specifieke eisen? Ga ik even rondneuzen in Den Haag en omstreken voor repareren of vervangen.

Ik wil trouwens niet de hele discussie weer aanzwengelen hoor, maar graag wat tips over waar ik terecht zou kunnen, ben echt een newbie namelijk ;)

gewoon laten fixen als hij niet te groot is. Veel zaken willen je tè graag een nieuwe band verkopen. Zoals hierboven gezegd, sommige gaten zijn niet te vullen, maar die conclusie wordt soms wel erg snel getrokken. Gewoon even zoeken dus, kijken of iemand het kan fixen!

In Den Haag... probeer Bolman Motoren aan de Zonweg eens, of anders het MotorExperience Center in het Forepark. Dan is er nog MotoPort Wateringen en je kunt altijd je lokale brommerboer vragen om een 'prop te schieten'. Succes!
 
Moggeh :W :W

:$ al een poosje nergens tijd voor gehad.....Pina, Maeztro ik contact jullie ff volgende week :Y Moeders was ziek, moest ook nog hier bij springen ;) gelukkig weer de goede kant op *D

In de tussentijd hebben Hans en ik ook nog een motor opgehaald *O*
Luz mag op een Yammie FZX 750 rijden *O*
Loopt nog niet helemaal soepel, oud beestje, hoop dat ie over een week of 3 betrouwbaar is.....(lang stil gestaan) en dat we dan de eerste km's kunnen rijden *O*
Kanarie geel ;)
 
nou, de motor staat weer veilig in de garage.. blijft een triest gezicht :( !! Stuur is toch scheef, dus die mag ik ook vervangen. De spiegels heb ik kunnen redden, waren net nieuw..

Daarnaast het neuskapje (zwarte) eraf gehaald en het frame wat daaronder zit is ook zo scheef als een hoepel, linker radiator cover is afgebroken, bevestigingspunten onder de neuskap zijn ook verbogen..

Dus het lijstje is nu als volgt:
-koplamp (bijna rond)
-stuur (twee mensen benaderd, dus komt goed)
-voorrremhendel (komt ook goed)
-linker radiatorcover (die zoek ik dus nog)
-frame voor neuskapje (zal wel via de dealer moeten, iemand andere suggesties?)
-schakelpedaal (komt ook wel goed)

Ben bang dat de lijst alleen maar langer gaat worden naar mate de motor verder uit elkaar ligt.. Maar nu eerst met beentje omhoog, voel hem goed :( !!

Mocht je iets hebben liggen wat dan ook, dan hoor ik dat graag, want wellicht heb ik het nodig haha.. tips waar voordeliger wat te krijgen zijn ook altijd welkom (ben nog tot 1 september student haha)..

Ja dat is trouwens weer een leuk nieuwtje, dat ik vanaf 1 september aan de slag kan :) !!

Alvast bedankt en sowieso bedankt voor de hulp!!

Groeten,

Martijn

Die radiator covers zijn best prijzig, die zoek ik ook al :P

Je moet eens de motor slopen afbellen, miss heb je geluk daar.
 
Effe gezocht en gevonden
voor Plakfolie hier klikken

Thnx voor de link. Al genoeg gekloot met boek-nog-wat-folie op mijn vorige Z, nu de witte nog vrij nieuw eens dit maar eens proberen.

Dit product is nog mooier, maar helaas niet verkrijgbaar voor de Z1000
Zoeken
 
Die radiator covers zijn best prijzig, die zoek ik ook al :P

Je moet eens de motor slopen afbellen, miss heb je geluk daar.

Ik heb de mijne pas binnengekregen uit Italië!
Was volgens mij iets van 70 euro kwijt incl verzenkosten. Zijn van polyester!
Heb ook tijden gezocht en dit kwam het dichtst bij origineel!

http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=190337537550

Moet wel even zeggen dat er al gaatjes (in de zijkanten) zijn geboord om ze te bevestigen speciaal voor de 750! Dus weet niet of ze op een 1000 passen??
 
Laatst bewerkt:
Die radiator covers zijn best prijzig, die zoek ik ook al :P

Je moet eens de motor slopen afbellen, miss heb je geluk daar.

me schoonpa heeft een leuk lijmmengsel waardoor het weer als nieuw word, dus de radiatorcover is gelijmd en zal opgeschuurd worden en dan even zilver spuiten. Weet iemand de kleurcode van de cover? Zal ze voor de zekerheid toch allebei onderhanden nemen haha..

maar ik ga eens zoeken naar motorsloperijen, wist geeneens dat dat bestond :+ !!
 
me schoonpa heeft een leuk lijmmengsel waardoor het weer als nieuw word, dus de radiatorcover is gelijmd en zal opgeschuurd worden en dan even zilver spuiten. Weet iemand de kleurcode van de cover? Zal ze voor de zekerheid toch allebei onderhanden nemen haha..

maar ik ga eens zoeken naar motorsloperijen, wist geeneens dat dat bestond :+ !!
ik wist het ook niet.
heb daar een gedeukte orginele uitlaat vanaf gehaald om zo een link pijp te kunnen maken voor mijn akra.
en koste maar 15 euro dus...
 
Moggeh :W :W

:$ al een poosje nergens tijd voor gehad.....Pina, Maeztro ik contact jullie ff volgende week :Y Moeders was ziek, moest ook nog hier bij springen ;) gelukkig weer de goede kant op *D

In de tussentijd hebben Hans en ik ook nog een motor opgehaald *O*
Luz mag op een Yammie FZX 750 rijden *O*
Loopt nog niet helemaal soepel, oud beestje, hoop dat ie over een week of 3 betrouwbaar is.....(lang stil gestaan) en dat we dan de eerste km's kunnen rijden *O*
Kanarie geel ;)


Gelukkig dat 't de goede kant opgaat.

Enne veel fun met de Yammie fzx 750 *O* ;)
 
Gisteren m'n paddockstand en bobbins die ik bij Datona had besteld opgehaald op het postkantoor.
Net de paddockstenad in mekaar gedraaid en enthousiast naar buiten gerend om de bobbins er in te draaien en de motor op de bok te zetten, krijg ik de bobbins er niet in... -O-
Volgens mij zit in de achterbrug fijnmetrische draad en in de bobbins gewone metrische draad. In de Datona catalogus stond dat de bobbins geschikt zouden zijn voor Kawa, daarom gewoon besteld.
Daarnaast passen de bobbins volgens mij niet onder de brug, omdat het montagevlak iets onder de brug ligt komt de bobbin met de zijkant tegen de brug aan...

Datona kijkt of ze andere bouten kunnen regelen, ik frees op de zaak wel een schuine kant aan de bobbin.
 
:') Neerlandsch is niet altijd m'n sterkste punt :+
Maar gek genoeg begrijpen de meeste mensen me over 't algemeen wel :o
Had natuurlijk ook kunnen zeggen zo van die onderdeeltjes die niet kawasaki merk eigen zijn maar van een ander merk die zijn gemaakt om te passen op meerdere motoren waaronder onze zetjes.

Maar volgens mij is dat nog een stuk minder duidelijk :+ O-)

Maaruh hoor jij niet in je korte broekje in de tuin te zitten zonnen terwijl 't vrouwtje een biertje brengt ;) :)

wow wat een gewouwel weer :+ Ik ga ook maar ff de zon in 8-)
:+ Ik let normaal gesproken niet op taalfouten. Ik maak ze nl. zelf ook. Maar deze vond ik wel leuk..... O-)


Dat van die korte broek klopt wel. Ik zit regelmatig in de tuin. Gisteren nog de nieuwe BBQ ingewijd......Dat biertje wordt hem helaas niet. Heb na mijn operatie een kleine bijkomstigheid er bij gekregen....gratis. Dus alcohol mag nog maar in zéér beperkte mate..... '(

Ik zit nu ook weer even uit te zweten. })
 
Dat hangt er van af welke soort folie je hebt...... :Y

daar ben ik het mee eens :P, maar bij de meeste die ik heb gezien is het voor de grip.

btw, wat is het toch super lekker weer :), jammer dat ik me kawa moet poetsen om mijn fiets te laten zien bij de stand van bike-design op 6 juni in alkmaar bij zaanstadmotoren.

kom gezellig langs, doen we wat drinken en wat te bammen ( word gezellig en voor 25 euries kan je op de dyno :) ) ik zie jullie daar wel. morgen ben ik in amsterdam @ wormerveer. ffies mijn nieuwe vizier testen :) mag ik daarna weer poetsen, maar dan alleen de vliegjes hoop ik
 
I.v.m. je recente medicatie gebruik weet ik even niet of je nu wel of niet beneveld bent , maar kees had 't over Rtd en iets van engelse makelij . :+
O-) O, wist ik niet.. O-) :+
Weer op die incomplete dingen? Rijden ze nog dan, na onze eerdere kennismaking??
Wil ik wel doen als ze eerst die ontbrekende cilinder eraan plakken.
 
Moggeh :W :W

:$ al een poosje nergens tijd voor gehad.....Pina, Maeztro ik contact jullie ff volgende week :Y Moeders was ziek, moest ook nog hier bij springen ;) gelukkig weer de goede kant op *D

In de tussentijd hebben Hans en ik ook nog een motor opgehaald *O*
Luz mag op een Yammie FZX 750 rijden *O*
Loopt nog niet helemaal soepel, oud beestje, hoop dat ie over een week of 3 betrouwbaar is.....(lang stil gestaan) en dat we dan de eerste km's kunnen rijden *O*
Kanarie geel ;)
Middag! Nu alles weer goed?
Heb jij pech met je Yammerdan....Ik had nog een groen/witte Kawa voor je in de aanbieding. Voor een prikkie......
Maar....gewoon veel plezier met de FZX!! *O*
 
daar ben ik het mee eens :P, maar bij de meeste die ik heb gezien is het voor de grip.

btw, wat is het toch super lekker weer :), jammer dat ik me kawa moet poetsen om mijn fiets te laten zien bij de stand van bike-design op 6 juni in alkmaar bij zaanstadmotoren.

kom gezellig langs, doen we wat drinken en wat te bammen ( word gezellig en voor 25 euries kan je op de dyno :) ) ik zie jullie daar wel. morgen ben ik in amsterdam @ wormerveer. ffies mijn nieuwe vizier testen :) mag ik daarna weer poetsen, maar dan alleen de vliegjes hoop ik
Rijden zit er voor mij voorlopig nog niet in. Hoop dat de 18e het licht op groen gaat voor wat meer beweging. Wanneer ik dan mag rijden????
Aan de andere kant; ben in jaren niet zo bruin geweest. :P
 
Laatst bewerkt:
thijs, congratz :) en thomazzzzzz de tuin ziet er uber FINE uit :). echt mooi geworden.
 

lekker corona :P !!

Ben vandaag begonnen met het demonteren van mijn z, iets met eigenwijs te maken volgens mij :P ..

Maar goed ik kan wel lachen, want de schade valt GELUKKIG mee. Totaal:
-Koplamp
-Frame voor zwartneuskapje is scheef, maar wellicht nog wat van te maken
-kontkap gebarsten, word een nieuwe + spuiten
-schakelpookje/pedaal
-voorremhendel
-linker radiatorcover --> kan gelukkig gefixed worden :) !!
-de kopere/goude lak is plaatselijk van de uitlaatdempers, iemand idee hoe dit bij te werken is?
-stuur scheef
-linkerspiegel bout afgebroken, bedrijf waar ik afstudeer heeft de bout uit de spiegel weten te krijgen dus scheelt weer nieuwe spiegels haha (terwijl ze net nieuw waren :P )

Zo nu ga ik weer braaf met beentje hoog zitten, want voel hem goed.. En dan eens kijken hoe het morgen gaat..

Hou jullie op de hoogte :) !!

Groeten,

Martijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan