Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]

Welkom! Goede keus voor de Z!geniet ervan.
 
Hoi Mark, erg vervelend om te lezen, vooral om het seizoen zo te moeten beginnen! Je medische kosten (en dus eigen risico) kun je op de veroorzakende partij verhalen.

Sterkte en hopelijk kun je gauw weer rijden (zorg dat je snel weer opstapt, anders raak je het vertrouwen kwijt!)

Offtopic _O- Deputy Duc moet mij wel steeds hebben zeg, email kwijt van oude account (>5 jr geleden) maak ik nieuwe word ik gebanned, stuur ik mailtje maak ik weer nieuwe word ik gebanned... Leuk spelletje :W

Owh, hoezo dan? Nou blijf je wel lekker bezig zo dan....
 
Heey, ik ben Charlotte Weijmans en heb sinds een paar maanden een z750 (2011). Hiervoor heb ik een zx6r (2004) gehad maar moest deze weg doen na een auto-ongeluk ivm houding en whiplash. Aangezien ik trouw wilde blijven aan Kawasaki heb ik voor een z750 gekozen, en rij met nog veel meer plezier ook haha. Eindelijk is het seizoen weer begonnen! Worden hier ook vaak ritjes gereden met een groep?

Dit is de mijne ^^ (hoop dat de foto hieronder verschijnt haha):

[afbeelding]

Welkom!! Maareh, je avatar is een Yamaha..... :+
 
oow is dit dan die Zet die 2 weken geleden ook bij Avans voor de Virgo stond? :)
(aangezien je forenschisch onderzoek doen (zie profiel))


Ja klopt :D Welke was van jou? Want heb er inmiddels al 2 of 3 gezien ofzo..
Allemaal mensen met goede smaak! Wat studeer jij dan eigk? :D
 
Nope 24.000 beurt

Wel vreemd want dient normaal maar aan 42K te gebeuren


Bekijken we het onderhoudsschema van de Kawasaki Z750 dan blijkt al snel dat deze motor heel weinig onderhoud vergt. De meest tijdrovende en dus duurste ingreep – het controleren en stellen van de klepspeling – dient bijvoorbeeld slechts om de 42.000 kilometer te gebeuren.

De onderhoud intervallen liggen na de beurt op 1.000 kilometer 6.000 kilometer uit elkaar. Men maakt een onderscheid wat betreft de uit te voeren werken tussen de servicebeurten, men zal in de wandelgangen dan ook spreken van een kleine en een grote onderhoudsbeurt. Die wisselen mekaar af
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan