Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag eens langs geweest bij Jeroen van powerpoint voor wat info over de geplande mods ( akra complaat 4-2-2, pc, k&n) voor mijn Z. Hij heeft de tijd genomen om het nodige uit te leggen en tevens zijn nieuwe ruimte laten zien.
Als alternatief voor de pc bood hij ook de Wiseco fuel management aan: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...zhwacB&usg=AFQjCNGvdWxncH6g6tzXI1GQmyvSg_6Npw
Ieamand hier ervaring mee op een Z?

Zal aan mij liggen, maar sinds er geen terugkoppeling is van een lambda sensor oid (op de meeste motoren dan) , hoe weet "het systeem" welke A/F die moet regelen :?
 
Z-vrienden (en dissidenten):

christmas-messages-2011-studysols.jpg


Theo & Jolanda.
 
Zal aan mij liggen, maar sinds er geen terugkoppeling is van een lambda sensor oid (op de meeste motoren dan) , hoe weet "het systeem" welke A/F die moet regelen :?


Dat stel je eenmalig in op de testbank.
Je omzeilt inderdaad de lambdasonderegeling.
Tijdens een run wordt de A/F gemeten, door een sonde in de uitlaat te steken, bij verschillende belastingen en toerentallen.
Met een PC/Wiseco/Rapidbike e.d. meet je stap voor stap bij verschillende openingen van je gasklep 5*, 10*, 15* enz, de belasting bij verschillende toerentallen.
1000t/m, 1500t/m, 2000t/m enz.
De PC weet nu bij 'ieder' toerental en belasting wat de ideale mengverhouding is.
Het is natuurlijk maar een benadering aangezien er niet exact op ieder toerental gemeten wordt terwijl je orginele systeem dat wel doet.
 
Nope, mivv gp :Y


Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak!

Mivv GP staat ook wel vet ja, net zoals de Suono's :P Komt volgens mij alleen een kabaal uit daar word je bang van :o

Zelf nog een Mivv GP gehad op mijn oude ZX6R:

1378084153_6_EeFz.jpeg
 
Laatst bewerkt:
heey allen, kom ff langs om iedereen hele mooie dagen en alvast een goede jaarwisseling toe te wensen! :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan