Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gekke vraag maar mijn linker lamp is dimlicht en rechter is grootlicht, gezien van op de motor zittend, klopt dit wel? Ik zie ook afbeeldingen waarbij het andersom zit.

Weet iemand tevens welke uitlaat dit is?

http://attach.kawiforums.com/2005/06/23/20050623140252-0-8291.jpg


dacht dat de 750 net gespiegeld van de 1000 aangesloten was.

uitlaten lijken me engels, X-Generation.
verbeterde versie van de mijne;

full
 
Kun je dan de reflector overzetten als deze omgekeerd is? Hoor iedereen over engelse maar dat zou dan niet nodig zijn.
 
Heb dezelfde demper voor mijn z750 2006 via eBay voor 266 euro. Was bij de verkoper mototopgun (Hoop dat ik het goed schrijf) was veruit de goedkoopste die ik kon vinden. Levering heeft een goede week geduurd. (wordt volgensmij via Berlijn geleverd)

Moet zeggen! Goede levering. Goede prijs. Kreeg nog een busje kettingvet omdat het wat langer duurde.

En wat een geluid! Heerlijk!

266!!!

Dat wil ik ook wel.
Maar die ik wil voor me 2008 vind ik alleen voor rond de 400.

mivv suono carbon of leovince evo II carbon
 
Af en toe zie je op plaatjes die Leovince GP Style in dubbele uitvoering, heb ze Lleen nog nergens te koop gezien.

Zodra die ergens 2e hands weggaan wil ik ze direct hebben :)
 
Gejat uit: Star Wars motorpak of Batman motorpak?
Ik ben nog steeds op zoek naar n pakkie...

[afbeelding]
Doen? :+
Mn vriendin lachtte me uit, maar die muts vond Tron ook niets aan (wat een film!)...

Ik vind hem wel serieus vet, en is totaal (handschoenen + schoenen + pak) maar $1300. Valt best mee..... Maarja, hoe lang blijft zoiets leuk? Echt praktisch lijkt het me niet :+

Ik denk van 19 februari 2012 tot 21 februari 2012 :+
 
Ik ben van plan een paar delen van mijn motor in kleur te laten spuiten...

Wat vinden jullie ervan en heeft iemand hier ervaring mee qua erop blijven zitten van de lak (op kunstof)

Ik heb een paar ideeen uitgewerkt, wat vinden jullie?

full
 
Ik ben van plan een paar delen van mijn motor in kleur te laten spuiten...

Wat vinden jullie ervan en heeft iemand hier ervaring mee qua erop blijven zitten van de lak (op kunstof)

Ik heb een paar ideeen uitgewerkt, wat vinden jullie?

[afbeelding]

Ik ga voor de eerste foto, Vind het zo precies mooi passen met je andere zilver kleurige delen op de motor.

de 2de foto vind ik het meer een bonte kermis worden. (uiteraard wel mooi op een zwarte motor die zijn btw sneller }) )

Foto 3 vind ik te groen worden.
 
Persoonlijk vind ik de foto het mooist waar:

- Radiatorcover in kleur is
- Kap onder zadel zwart is
 
Met de juiste primers is dat geen probleem. Kunststof delen die voorzien zijn op een moetor kunnen zo goed als alemaal gespoten worden. 1 type kunststof kan wel een probleem geven en dat is "PE" (type kunststof kan je aflezen aan de achterzijde van het onderdeel)

grtz
 
Ik verbaas me keer op keer over de behulpzaamheid van iedereen hier, echt super!
 
Ik ga voor de eerste foto, Vind het zo precies mooi passen met je andere zilver kleurige delen op de motor.

de 2de foto vind ik het meer een bonte kermis worden. (uiteraard wel mooi op een zwarte motor die zijn btw sneller }) )

Foto 3 vind ik te groen worden.

:^
 
ik heb bij foto 1 en 2 moeite met het zilver van de framecover, dat steekt ineens af tegen alle kleur eromheen. Dan zou ik deze ook in zwart mee laten spuiten en de beide voetsteunen zwart laten poedercoaten;
- cover onder zadel in groen
- radiatorcover groen
- framecover zwart
- voetsteunen zwart

van de huidige designs sta ik het meest achter foto 2 :Y
 
Hallo mede Z ers ik heb ff een vraag ik wil een wat breder en rechter stuur op mijn Z750 '09 zetten kan dit zonder problemen of moet ik meteen alle leidingen en kabels verlengen? En tot hoever kan ik ongeveer gaan? Alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan