Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.


Iets minder oranje

full



*D
 
ik heb bij foto 1 en 2 moeite met het zilver van de framecover, dat steekt ineens af tegen alle kleur eromheen. Dan zou ik deze ook in zwart mee laten spuiten en de beide voetsteunen zwart laten poedercoaten;
- cover onder zadel in groen
- radiatorcover groen
- framecover zwart
- voetsteunen zwart

van de huidige designs sta ik het meest achter foto 2 :Y

Dan krijg je dit idee. Weet niet zo goed of ik dat mooi vind maar ik kan dat altijd later nog doen. Goed idee wel
full
 
blok matzwart, motor zwart glimmend
witte rimstriping

WINNNNNNNN! :P

(ja ik ben een zwart wit fan :+ )
maar dat blijf ik vooralsnog het mooiste vinden.

Alhoewel:
als je grijs en zwart mooi combineert kan dat ook prachtig zijn op de Z, maat van me heeft hem licht grijs en mat zwart, gruuuuwelijk.
 
Nadat de Z is omgevallen heb ik een beetje schade hier op m'n frame.
eyXw.jpeg


Ik ben er goed ziek van en wil het eigenlijk weer netjes hebben, weet iemand of ik zo'n stuk framecover( dat is het toch? ) ergens kan krijgen? Ik zelf kan het iig niet vinden.

Is er eventueel een andere oplossing nog? Er zitten krassen op.
 
Nadat de Z is omgevallen heb ik een beetje schade hier op m'n frame.
[afbeelding]

Ik ben er goed ziek van en wil het eigenlijk weer netjes hebben, weet iemand of ik zo'n stuk framecover( dat is het toch? ) ergens kan krijgen? Ik zelf kan het iig niet vinden.

Is er eventueel een andere oplossing nog? Er zitten krassen op.
Wat dacht je van bij een Kawasaki dealer :P
Of anders even bij een autospuiter langs rijden misschien dat die er nog wat mee kan.
 
~[/quote]
Nadat de Z is omgevallen heb ik een beetje schade hier op m'n frame.
Deze afbeelding is 640 bij 478 beeldpunten groot. Klik op de afbeelding voor het originele formaat.

Ik ben er goed ziek van en wil het eigenlijk weer netjes hebben, weet iemand of ik zo'n stuk framecover( dat is het toch? ) ergens kan krijgen? Ik zelf kan het iig niet vinden.

Is er eventueel een andere oplossing nog? Er zitten krassen op.
~
Als je de tijd neemt en even goed uitzoekt hoe je het stuk er af kan halen zou je het kunnen spuiten of wrappen. Bij het verwijderen van het stuk moet je hem wel gebalanceerd en in evenwicht zetten anders wordt het bij montage zo lastig |(

Ik heb de laatste tijd het 1 en ander gewrapt met carbonfolie. Is leuk om te doen, niet te duur en als je het niet mooi vindt is het makkelijk te verwijderen.

Hieronder een wat oudere foto waarbij de zijkappen al gewrapt zijn.

2011-12-10_11.15.27.jpg
 
Hieronder een wat oudere foto waarbij de zijkappen al gewrapt zijn.

[afbeelding]
Ziet er erg goed uit, prima optie idd! Anders even een schadefiets zoeken die op zn linkerkant is gevallen die mss in onderdelen weg gaat?

@ all: hoeveel winter denken jullie dat we nog kunnen verwachten? tis nu halverwege januari, brengt februari nog veel kou? Ik vind de dagen er best mooi uit zien nu, overweeg eigenlijk om mn brommert al op naam te zetten en lekker te gaan tuffen op de Z *O*
 
Ziet er erg goed uit, prima optie idd! Anders even een schadefiets zoeken die op zn linkerkant is gevallen die mss in onderdelen weg gaat?

@ all: hoeveel winter denken jullie dat we nog kunnen verwachten? tis nu halverwege januari, brengt februari nog veel kou? Ik vind de dagen er best mooi uit zien nu, overweeg eigenlijk om mn brommert al op naam te zetten en lekker te gaan tuffen op de Z *O*

Al kun je nog niet rijden dan heb je hem wel lekker thuis 8-)
 
Iemand hier die zin heeft om een after-winterslaap ritje voor de Zetters te organiseren? Ik had nog een kennismakingsritje toegezegd ;) Heb wel een leuke route in het midden van het land, is dat handig voor iedereen qua afstand/ reistijd er naartoe? Is een stuk lekdijk en een stuk door de bossen :) (niet offroad ofzo)
 
hallo, ik ben nieuw op dit forum dus zal me ff voorstellen.
ik ben patrick, 22 jaar oud en ik heb een paar weken geleden men motorrijbewijs gehaald volgende week ga ik men motor (z1000) ophalen.
grt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan