Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik ben op zoek naar een andere demper voor mijn z750
een stoere pijp met veel lawaai.. heb nou een akra, maar deze heeft weinig lawaai ook zonder db killer..
 
hallo, ik ben op zoek naar een andere demper voor mijn z750
een stoere pijp met veel lawaai.. heb nou een akra, maar deze heeft weinig lawaai ook zonder db killer..

Dan verkoop je de Akra aan A-kra :?

:+

Ik heb hem zelf ook maar ben er dik tevreden over,
tis geen herriepijp maar er komt wel een strak geluid uit.
Misschien de G&G gp, komt echt een hard racegeluid uit dat ding.
 
Heb ook liever een Akra. Maar die zijn veel prijziger en aangezien ik net een andere motor heb aangeschaft Moet het eerst maar ff een goedkoper dempertje worden. Later dit seizoen maar eens om wat anders kijken dan.

Spaar dan gewoon nog even lekker door. Demper is immers vaak geen noodzaak. Vroem maar wat harder door je helm ;)
 
Dan verkoop je de Akra aan A-kra :?

:+

Ik heb hem zelf ook maar ben er dik tevreden over,
tis geen herriepijp maar er komt wel een strak geluid uit.
Misschien de G&G gp, komt echt een hard racegeluid uit dat ding.

Welke akra heb je dan?
 
Waarom zijn bijna al die dempers zo lang? Steken zowat achter het achterwiel uit.

Ik kijk nu naar akrapovic, yoshimura of mivv gp

Mivv zijn de kortste, andere toch wel vrij kolossaal. Misschien moet ik het in het wcht zin ipv foto...
 
Heb zelf sc-project uitlaat, nu zonder db-killer en echt een super geluid. En mooi kort.

Deze kan ik niet vinden voor een z1000 2005 op hun website.

Mivv suono zijn inderdaad de juiste lengte. Alleen ff bedenken of ik die echt heel mooi vindt. Ff een keer zien ergens.
 
Waarom zijn bijna al die dempers zo lang? Steken zowat achter het achterwiel uit.

Ik kijk nu naar akrapovic, yoshimura of mivv gp

Mivv zijn de kortste, andere toch wel vrij kolossaal. Misschien moet ik het in het wcht zin ipv foto...

G&G kan volgens opgave gemaakt worden qua maat :Y
 
Wat zijn eigenlijk de topsnelheden die jullie gereden hebben met een Z1000 2003 - 2006 ?
En wat waren toen de aanpassingen aan je Zet!
 
Wat zijn eigenlijk de topsnelheden die jullie gereden hebben met een Z1000 2003 - 2006 ?
En wat waren toen de aanpassingen aan je Zet!


274 op teller ( 249 op gps )

Aanpassingen
Afgestelde PCIII, open luchtfilter en 4 in 1 akra.
 
G&G kan volgens opgave gemaakt worden qua maat :Y

Dus een rond 100mm dempertje (Carbon of RVS) lengte 250mm met 60mm aansluiting/uitgang (evt. met link pijp of gelijk op maat) met E-keur is geen probleem :?

En wat zou dat +/- gaan kosten?

Voor under the bike 8-)

Zit nu dit onder, maar wil ook wil eens naar D-land ;)

full


grtz
 
Waarom zijn bijna al die dempers zo lang? Steken zowat achter het achterwiel uit.

Ik kijk nu naar akrapovic, yoshimura of mivv gp

Mivv zijn de kortste, andere toch wel vrij kolossaal. Misschien moet ik het in het wcht zin ipv foto...

Deze uitlaat is korter hoor steekt niks uit

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan