Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb op mijn Z stompgrips zitten.
Zaten er al op toen ik hem kocht.

hmm volgende keer ff goed kijken naar je fiets ;)
Je kan niet zomaar zien welk merk het is hé?


Nee die heb ik ook nog niet gevonden :N

Bestaan ook niet, extra grip heb je (in de bochten) ook niet echt nodig
met de tank van de z.
Voor bescherming zou je er boeklon op kunnen doen ;) lekker goedkoop!


Nee het is niet voor bescherming, maar echt om het gevoel en grip. leren pak maakt het mij niet zo veel uit, maar met mijn textielen pak glij ik er bijna van af :X
 
Goedemiddag mede-Z'ers,

Volg dit topic al een tijdje, sinds januari vorig jaar namelijk ook in bezit van een Kawa Z1000 uit 2007. Zie hieronder een afbeelding van de tweewieler:

In afwachting tot de lente dacht ik de fiets te trakteren met een bellypan en hugger van Barracuda. Krijg ik vandaag een reactie per mail dat er iets mis is gegaan met mijn verzending en dat ik de laatste bellypan in black had moeten krijgen, maar nu niet meer te leveren is in die kleur :(

Nou vind ik het een erg nette bellypan die ik toch het liefst zou willen monteren, maar dan zou ik deze elders moeten laten spuiten. Nu is mijn kennis op dit gebied nogal magertjes, dus vroeg ik me af of er hier mensen zijn die mij hierbij kunnen helpen.

- Wat zou de kosten zijn om deze bellypan in passende kleur te moeten krijgen?
Meerprijs aan de kant van Barracuda was 80 euro.

- Eventueel een adres om het spuitwerk te verrichten.

- Wat is de kleurcode van de metallic diablo black?
Via color-rite achterhaalt dat het 3606 is..., klopt dit?

- Misschien een betere/andere bellypan alternatief?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

KaWaZr


full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag mede-Z'ers,

Volg dit topic al een tijdje, sinds januari vorig jaar namelijk ook in bezit van een Kawa Z1000 uit 2007. Zie hieronder een afbeelding van de tweewieler:

In afwachting tot de lente dacht ik de fiets te trakteren met een bellypan en hugger van Barracuda. Krijg ik vandaag een reactie per mail dat er iets mis is gegaan met mijn verzending en dat ik de laatste bellypan in black had moeten krijgen, maar nu niet meer te leveren is in die kleur :(

Nou vind ik het een erg nette bellypan die ik toch het liefst zou willen monteren, maar dan zou ik deze elders moeten laten spuiten. Nu is mijn kennis op dit gebied nogal magertjes, dus vroeg ik me af of er hier mensen zijn die mij hierbij kunnen helpen.

- Wat zou de kosten zijn om deze bellypan in passende kleur te moeten krijgen?
Meerprijs aan de kant van Barracuda was 80 euro.

- Eventueel een adres om het spuitwerk te verrichten.

- Wat is de kleurcode van de metallic diablo black?
Via color-rite achterhaalt dat het 3606 is..., klopt dit?

- Misschien een betere/andere bellypan alternatief?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

KaWaZr


[afbeelding]

Ik zou langs een schadeherstel bedrijf rijden.
Een beetje autoschadebedrijf kan de kleur die op je motor zit meten met een speciaal apparaat.(ding hebben wij ook op het werk nl)
En ik denk dat je de meerprijs van Barracuda kan aanhouden voor de spuitkosten.
 
Alleen maar plug and play met duidelijke handleiding!

kijk maar eens bij dimsport of rapidbike USA

Kun je er dan meer rijden om af te laten stellen? Of beter van niet rijden?

Ik zie ook mensen hun lucht inlaat modden. Is dat nodig? Hoe werkt dat? Zijn er tutorials voor voor een z1000 2005
 
Kun je er dan meer rijden om af te laten stellen? Of beter van niet rijden?

Ik zie ook mensen hun lucht inlaat modden. Is dat nodig? Hoe werkt dat? Zijn er tutorials voor voor een z1000 2005

Je kan er mee rijden en daarna laten afstellen!

Ik ga de mijne gewoon laten monteren bij de tuner en als je hem daar koopt en meteen de motor laat aftellen kost het bijna niks!

Airmod heb ik wel vaker gezien maar wat de meerwaarde ervan is. Kan ik nergens ontdekken tot nu toe. Zou wel een K&N filter erop zetten en switch voor te swappen voor mappen. Met DB killer en zonder Killer bijv *O*
 
Je kan er mee rijden en daarna laten afstellen!

Ik ga de mijne gewoon laten monteren bij de tuner en als je hem daar koopt en meteen de motor laat aftellen kost het bijna niks!

Airmod heb ik wel vaker gezien maar wat de meerwaarde ervan is. Kan ik nergens ontdekken tot nu toe. Zou wel een K&N filter erop zetten en switch voor te swappen voor mappen. Met DB killer en zonder Killer bijv *O*

Ik overweeg ook montage inderdaad.

Wat bedoel je met switch erop zetten?
 
Je kan met een rapidbike verschillende mappen erop zetten.

Bijv map 1 Andere uitlaat zonder db killer (perfect afgesteld)
map 2 Andere uitlaat met db killer (perfect afgesteld bijv ritje duitsland)

Kan je knopje maken aan het stuur
rapid_bike_switchmap_200new.jpg


Voorbeeldje :-)


Was idd niet heel duidelijk vorige post :N
 
Laatst bewerkt:
Je kan met een rapidbike verschillende mappen erop zetten.

Bijv map 1 Andere uitlaat zonder db killer (perfect afgesteld)
map 2 Andere uitlaat met db killer (perfect afgesteld bijv ritje duitsland)

Kan je knopje maken aan het stuur
[afbeelding]

Voorbeeldje :-)


Was idd niet heel duidelijk vorige post :N

Haha, bedankt voor de duidelijkere info!
 
Ok... word geen zwarte leo gp style, zag een foto op een motor en hij valt niet meer op dan is niet mooi.

MAar ben nog steeds aan het twijfelen.

leo gp style of mivv suono.

Heeft het verder nog voordelen of is het puur de look en de sound? (en de leo is een stukie goedkoper)
 
Kun je er dan meer rijden om af te laten stellen? Of beter van niet rijden?

Ik zie ook mensen hun lucht inlaat modden. Is dat nodig? Hoe werkt dat? Zijn er tutorials voor voor een z1000 2005

Ik heb het zelf nog niet gedaan, ik ben benieuwd of je dan de bike weer opnieuw af moet stellen.

Ik heb wel plaatjes van het internet van de modificatie.

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan