Kawasaki Z1000 Z750[s] Plaza #64

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mensen wanneer wordt het nou eens lekker warm :P Sinds dat ik mijn Z1000 heb is er geen 1 dag geweest dat ik echt fatsoenlijk heb kunnen rijden ;( Of keiharde wind, regen of kou, dus altijd maximaal ingepakt als ik al ging rijden :P
 
Mensen wanneer wordt het nou eens lekker warm :P Sinds dat ik mijn Z1000 heb is er geen 1 dag geweest dat ik echt fatsoenlijk heb kunnen rijden ;( Of keiharde wind, regen of kou, dus altijd maximaal ingepakt als ik al ging rijden :P

Vanaf volgende week gaat het lekker dooien en regenen, dus mooie schone wegen!
 
even snel een vraagje,
Ik heb een z750 uit 2006.

Ik van plan nieuwe (wittere) lampen in mijn koplamp te zetten. Nu is mijn vraag:

welk type lamp moet ik nu hebben. In mijn wp handboek staat alleen 12v 55watt. Maar kan nergens vinden h4 of h7

Is het veel werk ze te vervangen. Dan bedoel ik moet ik het flyscreen loshalen of kan ik er zo bij?
 
Laatst bewerkt:
Heb vorige week nog gereden, was lekker fris alleen oppassen met de nieuwe bandjes :X
Kom nu jammer genoeg het dorp niet uit zonder auto :(
 
even snel een vraagje,
Ik heb een z750 uit 2006.

Ik van plan nieuwe (wittere) lampen in mijn koplamp te zetten. Nu is mijn vraag:

welk type lamp moet ik nu hebben. In mijn wp handboek staat alleen 12v 55watt. Maar kan nergens vinden h4 of h7

Is het veel werk ze te vervangen. Dan bedoel ik moet ik het flyscreen loshalen of kan ik er zo bij?

Je zou ook voor een leuk xenon setje kunnen gaan.. Heb er zelf een autoset H7 trouwens in zitten.(1 lamp gebruik je maar) .. slim versie is makkelijk weg te bouwen en voor 40 euro ben je wel klaar.
 
Iemand toevallig interesse in een setje leovince sbk dempers voor het 03/06 model? O-)
 
Laatst bewerkt:
:W Hoi allemaal! Weer een drukke week achter de rug.... Nu weekend! *cheer*. Ben druk bezig met een leuke motortoertocht organiseren voor mijn werk, heb al 12 aanmeldingen, superleuk dus! Lekker over lekdijk met een gespreid gezelschap, ben echt benieuwd *D :Y !
Hoe is het hier? Heb een week niet meegelezen ofzo :N
 
Aardig rustig hier op t moment. Terwijl normaal dit toch wel een hot topic is. Heeft iedereen de moed op mooi weer opgegeven? Ik kan iig niet wachten op het voorjaar.
 
Winterslaap idd :Y
Weet iemand nog een goede zaak voor motorpakken?
Dianese/ Spidi/ Rev'it collectie etc? Wil niet via internet kopen vanwege lastige pasvorm
 
Winterslaap idd :Y
Weet iemand nog een goede zaak voor motorpakken?
Dianese/ Spidi/ Rev'it collectie etc? Wil niet via internet kopen vanwege lastige pasvorm
Daar is de beurs over 2 weken de aangewezen plaats voor. Al is het alleen maar voor het passen :W
 
zal zo ff kijken, thanks!:N ik ga geen toegangsgeld betalen voor een grote winkel :+
iets met principes en eigenwijs zijn.... -O-

Je kan natuurlijk in principe daar heen gaan om motoren te kieken en lekker eigenwijs alle soorten en maten motorpakken onder 1 dak gaan passen.....
 
Winterslaap idd :Y
Weet iemand nog een goede zaak voor motorpakken?
Dianese/ Spidi/ Rev'it collectie etc? Wil niet via internet kopen vanwege lastige pasvorm

Kan Arie Molenaar je niet aan een pak helpen?
Die verkoopt ook de merken die jij zoekt.
Je hebt daar immers ook een mooie motor gekocht..... :)
 
Laatst bewerkt:
Check de beurs komt er weer aan. Op het boodschappenlijstje staan paddock stands voor een z1000 2011. Iemand nog tips? Moet ook te passen zijn op de er6-n van mijn vrouw.
Verder kijken voor: helm (roof) , duppellader,camera ,hendls, stuur + barend mirror

Iemand er aring met deze van biketec
Bike%20It%20PS%20Alloy%2001.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan