Kawasaki Z1000 - Z750 [s][r] plaza standje 69

Status
Niet open voor verdere reacties.
1. Zeg jij dit uit persoonlijke ervaring?

2. Ik heb ook na zitten denken over pod filters, maar ik twijfelde omdat ze nog wel grotendeels achter de framecovers vallen.
Of heeft dit geen enkel effect?


1. Ja.

2. Maakt niet uit.
 
Heb ik van middag me achter wiel eraf gehaald viel dit tussen me schrijf rem weet dat het een trilling's plaatje is maar waar hoort tie terug te zitten

IMAG0169.jpg
 
Als ik mijn db-killer uit mijn uitlaat wil halen dan hoef ik toch alleen het schroefje aan de binnenkant eruit te halen en de binnenkant eruit te trekken?
G&G uitlaat ;)
 
Zoals de meeste vast zullen weten heb ik deze week mijn eerste motor gehaald. Een kawasaki z750 uit 2008. Ik heb direct nieuwe bandjes erop laten leggen.

Nu heb ik gister de motor opgehaald en nu piept er iets in het voorwiel, het lijkt erop dat dit er alleen is als ik harder dan stapvoets rol (dus geen gas geef). Als ik gas geef lijkt het weg te zijn, heb originele uitlaat dus overstemd het niet echt denk ik.

Het zijn niet de remblokken zover ik kan beoordelen, tijdens het remmen is het ook niet.

Wat kan dit zijn? Toch de wiellagers? Raar dat het er niet is als ik gas geef.

Omdat ik hem nog niet lang heb durf ik niet met zekerheid te zeggen dat het er nog niet was voordat de banden gewisseld werden. Kan het me in ieder geval niet herinneren.

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Zoals de meeste vast zullen weten heb ik deze week mijn eerste motor gehaald. Een kawasaki z750 uit 2008. Ik heb direct nieuwe bandjes erop laten leggen.

Nu heb ik gister de motor opgehaald en nu piept er iets in het voorwiel, het lijkt erop dat dit er alleen is als ik harder dan stapvoets rol (dus geen gas geef). Als ik gas geef lijkt het weg te zijn, heb originele uitlaat dus overstemd het niet echt denk ik.

Het zijn niet de remblokken zover ik kan beoordelen, tijdens het remmen is het ook niet.

Wat kan dit zijn? Toch de wiellagers? Raar dat het er niet is als ik gas geef.

Omdat ik hem nog niet lang heb durf ik niet met zekerheid te zeggen dat het er nog niet was voordat de banden gewisseld werden. Kan het me in ieder geval niet herinneren.

Alvast bedankt!

als het nu opeens opvalt was het er eerst zeer waarschijnlijk nog niet...

gewoon even terug langs de zaak waar ze je banden hebben gewisseld en de monteur even laten kijken (en luisteren) lijkt me de beste oplossing!
 
Hallo allen,

ik ben vandaag bezig geweest met het plakken van een tankpad maar ik ben niet tevreden met het resultaat.
Ik heb de tank onvet, warm gemaakt met een föhn en de tankad ook verwarmd maar toch zie ik witte puntjes door de transparante sticker heen, dit lijkt wel de lijm van de sticker. Ik heb de sticker ook goed nagedrukt. Kan iemand mij vertellen wat ik niet goed doe? Is de lijm misschien niet vloeibaar genoeg omdat de sticker niet warm genoeg is ?


 
vandaag mijn planning om een lekker stuk te gaan rijden. (ff tassen testen voor de z meeting)

dus ik haal mijn motor van de achterbok af en ik zie in eens "water" bij mijn radiateur vandaan komen.
ik denk o dat is nog van het wassen.
Maar ja ik ga mijn pak aan doen en kom terug en het loopt nog steeds. ik bekijk mijn vloeistof level. en uu k.....t. die is bijna leeg.

conclusie mijn radiateur lek. ik denk (ondanks dat ik heel voorzichtig te werk ben gegaan en er nooit recht in spuit) dat ik mijn radiator heb gemold met mijn hoge (d)rukspuit. of er is toch een steentje tegen aangekomen tijdens de vorige rit.

nou maar opzoek gaan naar een vervanger. (zijn hier nog upgrades voor??) anders kijk ik gewoon naar imitatie radiateur.
Morgen dus niet rijden maar sleutelen. eens kijken of me dat lukt.
 
Ik heb ook zadeltassen achterop, zodat ik enigszins gemakkelijk de laptoptas van m'n werk mee kan nemen. Ik heb dus wel andere zadeltassen dan deze, iets groter, anders paste m'n laptoptas er niet in. Met die laptoptas erin ben je wel achter net zo breed als je stuur en soms zelfs iets breder. Maar goed.
De tas boven mijn akra demper zit wel enigszins tegen de bovenkant van de demper aan. Echter is de onderkant voorzien van een hittebestendige laag. Ik rijdt er nu een maand mee en ik heb nog geen nadelige gevolgen gezien/ondervonden.

Achterop zitten heeft mijn vrouw geprobeerd. Conclusie was echter dat de tassen eraf moeten als ze achterop zit. Ze kan namelijk met gepruts wel komen te zitten, maar heeft vervolgens 0 bewegingsruimte en zit met de tassen tegen dr knieholtes.
Alles behalve comfortabel dus en eigenlijk past het gewoon niet.

Het enige wat dan zal helpen is zo'n topkoffer die achter het duo zitje geplaatst is. Dan kan er nog iemand achterop en je kunt bagage meenemen. Een tanktas is natuurlijk ook een prima optie, maar daar past 9/10x geen 17" laptop in.

[afbeelding]Welkom Denneke!

Bedankt voor het gedetailleerde verhaal! Ik zal er nog even over na denken. Ik ben van plan om met wat familie van mijn vriendin naar de Eiffel mee te gaan.

Ze hebben het rijbewijs al wat langer dan mij dus ik zal eerst even wat ervaring op moeten doen. Zodra de motor en het rijden is gewend en ze nog steeds bevallen zal ik denk ik ook een setje aan gaan schaffen. Lijkt me wel een must have voor een vakantie. Kan niet altijd afhankelijk zijn van anderen voor opslag. Merk je er veel van met het rijden en bochten maken trouwens?

Morgen weer een mooi rondje Fryslan doen!
 
vandaag mijn planning om een lekker stuk te gaan rijden. (ff tassen testen voor de z meeting)

dus ik haal mijn motor van de achterbok af en ik zie in eens "water" bij mijn radiateur vandaan komen.
ik denk o dat is nog van het wassen.
Maar ja ik ga mijn pak aan doen en kom terug en het loopt nog steeds. ik bekijk mijn vloeistof level. en uu k.....t. die is bijna leeg.

conclusie mijn radiateur lek. ik denk (ondanks dat ik heel voorzichtig te werk ben gegaan en er nooit recht in spuit) dat ik mijn radiator heb gemold met mijn hoge (d)rukspuit. of er is toch een steentje tegen aangekomen tijdens de vorige rit.

nou maar opzoek gaan naar een vervanger. (zijn hier nog upgrades voor??) anders kijk ik gewoon naar imitatie radiateur.
Morgen dus niet rijden maar sleutelen. eens kijken of me dat lukt.

Dat is balen, voor 29 mei moet je er klaar mee zijn.

Maar dat zal wel lukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan