Kawasaki z750 abs 2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie weet staat de motor dan nog te koop...

Een van de redenen dat ik de motor weg doe is dat ik het geld goed kan gebruiken (huisje gekocht), anders was jouw motor een mooie opvolger geweest. Wat een schitterende motor!

Mocht je geinteresseerd blijven, mijn emailadres staat in de advertentie.
 
Hele mooie motor.
Heb van het weekend mijn 600RR verkocht en wil toch een naked bike gaan rijden.

Heb een tijdje geleden op een Z1000 2009 model gereden en dat liep superz moet ik zeggen.
Vind deze Z750 erg mooi maar ben bang dat hij qua vermogen beetje tegenvalt na die Z1000. Qua looks verkies ik toch eigenlijk wel de Z750..

Maarja ben pas van plan begin volgend jaar iets nieuws te gaan kopen aan het begin van het seizoen.


Waarom is de motor eigelijk 4cm verhoogd als ik vragen mag?

Tevens een kickje voor deze schoonheid.
 
hoi,

de motor is verhoogd omdat die dan lekkerder instuurd en minder oprichtneigingen heeft bij het inremmen van de bocht. :9

zoals ik al zei, helemaal aangepast aan een sportieve rijstijl *O*
 
Hele mooie motor.
Heb van het weekend mijn 600RR verkocht en wil toch een naked bike gaan rijden.

Heb een tijdje geleden op een Z1000 2009 model gereden en dat liep superz moet ik zeggen.
Vind deze Z750 erg mooi maar ben bang dat hij qua vermogen beetje tegenvalt na die Z1000. Qua looks verkies ik toch eigenlijk wel de Z750..

Maarja ben pas van plan begin volgend jaar iets nieuws te gaan kopen aan het begin van het seizoen.


Waarom is de motor eigelijk 4cm verhoogd als ik vragen mag?

Tevens een kickje voor deze schoonheid.


Ik denk dat het wel meevalt " tegenvallen" vermogen.. ik rijd best wel vaak in een grote groep met Z750 en Z1000 eigenaren.....ze doen er echt niet voor onder... een Z750 leg je ook iets makkelijker in een bocht doordat hij wat lichter is. Als je met een 1000 ff te snel het gas opendraait, dan voel je hem wel enigzins glijden en trek je mooie strepen over het Zoab (type tot 2006)... wat ik dan weer leuk vind.....

Die ophoging achter.... is een verbetering qua rijden en de meeste vinden het gaaf qua looks....iets meer druk op voorwiel en daardoor blijft hij lekker strak in de bochten

Ik ken de eigenaar alleen via het forum... en geloof me als ik me zijn posts herinner dan geef ik je op "een briefje" dat er niet met de motor is geknoeid

Overigens in het Z1000-Z750 topic is er een rijder die ook van een 600RR is overgestapt meen ik (weet alleen niet of hij een 750 heeft teruggekocht)

Vali :( hoe durf je dit mooie exemplaar te verkopen schreeuwt zeker als vreemde eend tussen de andere merken bij je werk :P ;)

suc6 met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Hoi, mooi donker achterlicht. Waar heb je die vandaan?...of heb je t zelf donker gemaakt?
Btw...mooie fiets hoor! :}

dankje, en het achterlicht is een orginele die is gespoten, afgeschuurt en hoogglans gepolijst. dus geen stofjes of iets dergelijks.
de orginele witte heb ik er ook bij.
 
Laatst bewerkt:
Leuke motor! Alleen ik zit een beetje met de prijs van particulieren.
Ik mijn woonplaats zit een dealer en die verkoopt een z750 van juni 2009 met 1100 km op voor 7700 euro. Hoe kijk jij er tegen aan. Want ik vind jou motor aantrekkelijk.
 
Leuke motor! Alleen ik zit een beetje met de prijs van particulieren.
Ik mijn woonplaats zit een dealer en die verkoopt een z750 van juni 2009 met 1100 km op voor 7700 euro. Hoe kijk jij er tegen aan. Want ik vind jou motor aantrekkelijk.

het voordeel van deze motor is dat die meer ervaring heeft :+

zonder dollen, deze motor heeft al een paar prijzige extra's als een onderspoiler, kenteken houder, knipperglaasjes, renthal stuur, etc,etc.
al met al gauw voor 800 euro aan onderdelen exclusief montage.
er zit ook nog fabrieksgarantie op tot eind maart 2010.
dus ik zou zeggen, probeer eens een orginele z750 en dan de mijne, dan weet je precies waarom die aanpassingen hun geld waard zijn.
groetjes valentijn
 
Wat zijn dan de merkbare verschillen tijdens het rijden? Het uiterlijk is duidelijk :D
door het stuur een meer aanvallende zit (licht voorover en het stuur is rechter), en door de verhoging makkelijker(sportiever) insturen en een strakker weggedrag, mede door de dikkere olie in de voorpoten en een goede afstelling van de veren en uitgaande demping.
je merkt het direct als je er op stapt, en als je er mee wegrijd ben je helemaal om })
 
ik ben zelf ongeveer 1.85mtr, en dat is geen probleem.
er zijn ook Zrijders van 2.0mtr ongeveer, maar ik zou zeggen, kom hem eens proberen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan