kawasaki z800

Geloof dat ik dat abonnement bij aankoop er gratis bij kreeg :? haha
Vind t eigenlijk best bijzonder dat je idd veel bekijks heb met de z800, zo afwijkend is ie niet van de Z750 toch
 
Er stond een witte z750 naast, daar keken ze omheen, mijn matzwarte kleurde natuurlijk goed met de leren jackets die de heren droegen. :)

Hoe dan ook mijn ego was wel een beetje gestreeld!

Overigens is rijden door Rotterdam met pakweg twintig harleys ook wel leuk voor een keer!
 
Ik weet niet hoe het zit bij andere dealers, maar ik hoorde dat de z800 bij mijn dealer dit jaar niet meer nieuw te verkrijgen is.
 
Bij Hans van Wijk ook niet, daar hoorde ik zelfs dat de zwarte voorlopig helemaal niet meer komt......
Ik had de laatste zwarte, ze hebben nu nog een oranje en een witte, dan is het op (drie weken geleden iig)

Hoe was het ook weer met vraag en aanbod? kunnen we nu onze verkopen voor €40.000? (niet dat ik dat doe overigens....) ;)
 
Bij Hans van Wijk ook niet, daar hoorde ik zelfs dat de zwarte voorlopig helemaal niet meer komt......
Ik had de laatste zwarte, ze hebben nu nog een oranje en een witte, dan is het op (drie weken geleden iig)

Hoe was het ook weer met vraag en aanbod? kunnen we nu onze verkopen voor €40.000? (niet dat ik dat doe overigens....) ;)
ik wel, voor 40000 krijgen ze hem met volle tank een bos bloemen en al mijn motor kleding erbij
 
als ik mijn vrouw achterop mee kan geven is het wel een optie... O-)

(schrijf ik dat??)
 
Hoorde bij aanschaf al dat ook Kawasaki rekening hield met de crisis .. (Welke crisis als ik hier zo lees)
Ze worden niet zo heel masaal gemaakt.

Ik had dus ook een zwarte uit de showroom en ze baalde min of meer dat tie weg ging ??
 
Dat is wel waardeloos inderdaad.
Ik rijd ook vaak op de À 15 tussen 16.00 en 16.20. Vanaf richting Spijkenisse richting Breda.
 
Ik ben vrijdag gebeld door de dealer, hij mag nog even terug.....
 
Ik zag de eerste in het wild in Rotterdam, op de meent, maar dat was een zwarte (en toen lag mijn interesse bij het ijsje) ;)
 
Dat was een hele groep die eerst stond te wachten ter hoogte van café pol, daarna gingen ze met zijn allen een stukje rijden (misschien ook naar het feessie van the goodfellow's?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan