Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet ook zelf zoekenHoi Heibel,welk nummer is dit,mijn vrouw heeft gezocht maar kan het niet vinden.
Slecht advies, ik vind nog geen olifant op een leeg voetbalveldJe moet ook zelf zoeken
Ik ook nietSlecht advies, ik vind nog geen olifant op een leeg voetbalveld
Ja... dat was ik volgens mij ookHeb hier op het forum ook al roest bij de bevestigingspunten van de achterschokbreker voorbij zien komen.
Gratis tip, komt blijkbaar vaker voor. Kost 1 min om even te controleren...
Zojuist eerste ritje gemaakt. Kreeg een oliedruk waarschuwing in neutraal en met koppeling in (oliepeil in orde).
Bleek de connectie van de oliedruk sensor helemaal verroest. De boel schoongemaakt, beetjes vaseline en storing weg!
Sensor is zo geplaatst dat er heel makkelijk water in de beschermkap kan lopen, maar kan daar vervolgens niet meer weg.
Denk dat ik daar nog een afwatering gaatje in ga maken. Maar voor nu kunnen we weer door!
In de sleutel is een transponder/chip neem ik aan die een verbinding maakt met de ontvanger rondom het kontaktslot, als je de sleutel voorziet van een aluminium afdekking (waarschijnlijk van Alibaba) kan het zijn dat de elektronische verbinding tussen sleutel en kontaktslot gestoord wordt en er dus geen signaal van de sleutel aan de ECU doorgeven wordt en deze de verbinding onderbreekt zodat je niet kan starten (diefstal preventie).Beste Kawa/Motor rijders; Heb deze sleutelhoes of sleutel kap om mijn sleutel heen gedaan. (Volgens mij v aluminium). Hiermee is het gebruik van de sleutel Gemakkelijker voor mijn vingers. Alleen ik krijg regelmatig startproblemen. Motor start 3 van de 4 x niet. Als ie eenmaal start geen problemen. De reserve sleutel zonder omhulsel start zonder problemen. Het heeft echt met dat ding te maken. Maar wat is de reden oorzaak. Iemand een idee.
Ben benieuwd... hoe zag het er uit?S.D Dank je wel… ik weet m wel te vinden…. Zal het morgen gelijk checken of er nattigheid is in de rubberen hoes