Te koop:
Mijn Kawasaki ZR-7
Bouwjaar: 2000
Km-stand: 31.300 km
Kleur: Champagne gold metallic
De motor start direct, rijdt en schakelt goed. Kan lekker sportief rijden, maar ook goed voor rustig toeren en woon-werk: echt een allround motor. Ook zeer geschikt om met een duo passagier te rijden! Ik heb er veel tijd & geld aan besteed om deze mooie motor nóg mooier te maken.
Accessoires (totaal rond de €600.- aan uitgegeven):
De originele delen zoals het stuur, uitlaatdemper zijn ook nog aanwezig en in nette staat.
Onderhoud:
+/- 27.000 km (juni 2010)
Aanschaf motor + afleverbeurt: nieuwe olie, filters, bougies, banden (Pilot Road2 2CT)
+/- 30.000 km (december 2010)
Onderhoud: Nieuwe remblokken voor & achter, nieuwe remschijf achter, olie en filter.
+/- 31.000 km (juni 2011)
Nieuwe ketting (DID X-ring) en tandwielen.
Zoals je kunt zien heeft de motor geen gebrek gehad aan onderhoud en poetsen. Natuurlijk zijn er wel een paar aandachtspuntjes, het is namelijk geen gloednieuwe motor: De tank heeft wat plekjes (vandaar ook het racevlag stickertje) en de carburateurs mogen wel eens schoongemaakt/bekeken worden.
Foto's:
Mijn Kawasaki ZR-7
Bouwjaar: 2000
Km-stand: 31.300 km
Kleur: Champagne gold metallic
De motor start direct, rijdt en schakelt goed. Kan lekker sportief rijden, maar ook goed voor rustig toeren en woon-werk: echt een allround motor. Ook zeer geschikt om met een duo passagier te rijden! Ik heb er veel tijd & geld aan besteed om deze mooie motor nóg mooier te maken.
Accessoires (totaal rond de €600.- aan uitgegeven):
- Zwart aluminium superbike stuur
- Zwart aluminium sport spiegels
- Zwart aluminium voetsteunen
- Zwart aluminium undertray + nummerbordhouder
- Zwart ruitje
- Chrome stuurgewichtjes
- Chrome 'ZR-7' rempot-deksel
- Kleine knipperlichten voor & achter
- Donkerrode rimstriping & bestickering op de tank
- Aluminium sportdemper Bos (e-keur + db-killer + certificaat + bon)
- Nieuw bekleed zadel met een zeer mooie stof + siernaden
- etc...
De originele delen zoals het stuur, uitlaatdemper zijn ook nog aanwezig en in nette staat.
Onderhoud:
+/- 27.000 km (juni 2010)
Aanschaf motor + afleverbeurt: nieuwe olie, filters, bougies, banden (Pilot Road2 2CT)
+/- 30.000 km (december 2010)
Onderhoud: Nieuwe remblokken voor & achter, nieuwe remschijf achter, olie en filter.
+/- 31.000 km (juni 2011)
Nieuwe ketting (DID X-ring) en tandwielen.
Zoals je kunt zien heeft de motor geen gebrek gehad aan onderhoud en poetsen. Natuurlijk zijn er wel een paar aandachtspuntjes, het is namelijk geen gloednieuwe motor: De tank heeft wat plekjes (vandaar ook het racevlag stickertje) en de carburateurs mogen wel eens schoongemaakt/bekeken worden.
Foto's:
Laatst bewerkt: