Kawasaki ZRX 1100 & 1200 trefpunt deel 7 !

Status
Niet open voor verdere reacties.
klinkt leuk :)

gisteren een shim kwijtgeraakt in de kop... geen idee waar dat ding heen is gegaan... kan niet ver zijn maar kan em echt niet meer vinden. Tijd voor een goede magneetpen... iemand een adresje waar je die dingen kan kopen? Bij de gamo en de brezan keken ze me alleen maar glazig aan....
 
Ik zat weer eens te kijken op de site van mile pajic en misschien is het wel een leuk idee daar eens met een groep naar toe te gaan.
Het is in de buurt van arnhem dus redelijk in de midden des lands.
Wie heeft er interesse om eens in het begin van het jaar naar toe te gaan??

DIT STAAT OP ZIJN SITE
Met de club een dag op stap?

Maak een pitstop bij Pajic R&D. Leuk, gezellig en leerzaam.

Een pitstop onder persoonlijke begeleiding van Mile:
Uitleg over vering, tuning, etc.
Een dynorun met uw eigen motor
Unieke raceverhalen
Gewoon gezellig
En dat onder het genot van koffie of thee met cake en belegde broodjes.

Voor groepen van 15 tot 30 personen. Meerdere clubs gingen u voor!


Goed idee! Ik ben erbij!!
 
klinkt leuk :)

gisteren een shim kwijtgeraakt in de kop... geen idee waar dat ding heen is gegaan... kan niet ver zijn maar kan em echt niet meer vinden. Tijd voor een goede magneetpen... iemand een adresje waar je die dingen kan kopen? Bij de gamo en de brezan keken ze me alleen maar glazig aan....


Kijk eens bij Motozoom of louis.
 
jah heb al even online wat gezocht :) ze schijnen ze bij de brezan wel te hebben, maar even doorvragen tot er iemand is die wel verstand heeft, geen zin om te wachten, ik moet verder! :D
 
Weer even vol spammen...

full



full
 
Ja klopt inderdaad. Ben zeer tevreden over het eindresultaat, geen houten kont meer na een uur sturen en een stuk vlakker en strakker dan het origineel. Voor foto's check even eèn van de vorige delen.
Mooi stukje vakmanschap voor relatief weinig geld, een aanrader.


Joe got a p.b :Y :Y .................................... :W
 
Zo'n zadel als die laatste groen zou ik nog wel eens willen... maar dan zonder dat bandje. Weet iemand nog een goed adresje om een zadel te laten bekleden? Wil wel eens een prijsopgave aanvragen.
 
Dat moet je vragen a hawk gt zit ook op het forum {ander topic} hij heeft het zadel van mich69 aangepast.
Zo'n zadel als die laatste groen zou ik nog wel eens willen... maar dan zonder dat bandje. Weet iemand nog een goed adresje om een zadel te laten bekleden? Wil wel eens een prijsopgave aanvragen.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan