Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb een setje MIVV dempers onder mijn 2009 ZZR gehangen. Ben nu wel wat kracht onderin kwijt merk ik, vooral in stadsverkeer en het optrekken bij stoplichten.
Kwam er toevallig achter dat de motor al was voorzien van een K&N filter. Valt er met een PC5 wat vermogen terug te winnen in het lage / midden gebied?
Wil je mij een pm sturen met het bedrag wat je er voor wilt hebben, en welk type het precies is?Een versnellingsindicatoe met Atre zal helpen om hem ondering vlotter te maken. Heb er eventueel nog 1 liggen in blauwe kleur. Mocht je interesse hebben laat het maar weten.
Wil je mij een pm sturen met het bedrag wat je er voor wilt hebben, en welk type het precies is?
Niet echt druk hier...
Wordt er wel eens een ritje georganiseerd voor de ZZR1400's?
Ps; afgelopen week de magische grens van 100.000 km gepasseerd met de ZZR
[afbeelding]
Een versnellingsindicatoe met Atre zal helpen om hem ondering vlotter te maken. Heb er eventueel nog 1 liggen in blauwe kleur. Mocht je interesse hebben laat het maar weten.
Zo dan, maar die dinosaurus kan er nog wel 100.000 hebben joh. Hoe is het nou ? Keertje rijden lijkt me goed idee, als je gezien wil worden met een of andere gele kanariefiets van een niet groen merk dan.
Gisteren bij dyno v/d Meer geweest om de zzr1400 af te laten stellen icm een EJK module.
Hieronder de resultaten:
[afbeelding]
[afbeelding]
En filmpje (slechte kwaliteit door m'n telefoon):
Hij rijdt lekker soepel nu en het gas aan-uit effect is een stuk beter geworden. Je ziet in de run wel terug dat er een strak punt in de ketting zit, ketting zelf is wel nog oké en hoeft niet direct vervangen te worden.
O ja zie het nu. Heb m'n verbruik op deze tank nog niet kunnen meten. Heeft dat te maken met die secundaire gaskleppen misschien? De terugweg was 130km en heb verder geen gekke dingen gehad zoals knallen uit de uitlaat, rook of stank.