Kawasaki zx6r 2000

margriet073

Rookie
8 mrt 2014
1
0
Hallo,

Met dit mooie weer wil ik weer gaan rijden maar doordat hij de afgelopen maanden natuurlijk stil heeft gestaan start deze niet. Nu is het zadel heel stug om los te krijgen en wilde daarom door middel van aanduwen de motor laten starten.. maar dit heeft dus niet geholpen.

Iemand tips en trucs voor het loshalen van mijn zadel?!


Groetjes
 
Duo zitje eraf.
Dan zit er in het midden vooraan een boutje die met dop 10 los te maken is. Het beugeltje die je dan los hebt gemaakt schuif je er tussenuit. Dan kun je zo het zadel eraf pakken en bij de accu.

Edit: Ik heb eventueel nog een werkplaats handboek (in het engels) op de pc staan..
 
Laatst bewerkt:
ik heb op mijn zx6r uit 2001 een druppellader gemonteerd. Is niet moeilijk en kost een paar tientjes. hele winter aangestaan en deze startte na een paar keer choken en liep weer als een zonnetje.

zeker aan te raden in de winter
 
Als je accu echt leeg is, zal hij niet starten. De ECU heeft in ieder geval wat stroom nodig om het te doen.

Als je accu acht leeg is, kan het ook nog zijn dat hij defect is geraakt. Erg irritant dat ze dat doen.

Maar als je accu vol is, dan denk ik eerder dat je carburateurs vuil zijn.
 
De zadel bij mijn motor Honda Hornet 600 is ook moeilijk er af te krijgen. Je moet er even een handigheidje in krijgen. Bij mij werkt dat ding door je zadel naar achteren te trekken en omhoog te duwen. Het naar achteren trekken en omhoog duwen moet je allebei in 1 beweging doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan