Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb er inmiddels langer over nagedacht en kom tot nu toe op het volgende;
Ik wil over naar een VFR 800 VTEC met alles erop en eraan. Dus meer reis-machine dan sport-machine. Dat lijkt me de verstandigste keuze ipv Z1000 halen of een R1 te gaan zoeken.
Daarnaast zou ik zeker graag ook nog op een sport-machine willen rijden, maar dan voor op het circuit zonder kenteken, maar dat wordt dan nog even sparen. Voor een nette VTEC + alles erop en eraan (denk aan Garmin/Laser Extremes/Kofferset voor op reis) ben ik waarschijnlijk ook nog wel wat extra kwijt en moet er flink geld bij tov deze ZX9R.
Je hebt toch van Honda de actie met de touring edition van de VFR? Dus incl ABS, koffers, toerruit en ik dacht ook navi. Heb je al gekeken wat je krijgt bij inruil?
Zeker een mooi fietsje.
Helaas een jaartje te vroeg voor mij(budget). Net de mijne CBR iets smaller geschoven. Dus centen gaan weer in spuitwerk zitten.
Haha... ik had het over de nieuwe Civic hé? Dus de 2.2 diesel in Sport-uitvoering. Maar die kleine Civics VTEC zijn idd wel kannotjes. Wel jammer dat er zoveel verneukt zijn met spoilers en regenpijpen die dienen als uitlaat.
Tussen alle bezigheden door ook nog even een kickje voor m'n eigen Japanse Brulkikker.
Kom mensen, zien en horen is absoluut kopen!
Het is een godsgruwelijk mooie fiets en ik ben momenteel zwaar aan het twijfelen om er toch maar mee door te gaan rijden. Het geluid van deze Kawa is niet te evenaren zo mooi en hard!
Tja, ik denk dat ik hem misschien nog even houdt. De verkoop loopt niet echt hard terwijl ie best goed geprijst is. Mocht er tussendoor een serieuze koper zijn, dan wordt ie natuurlijk verkocht. En anders wordt ie begin volgend jaar ingeruild ofzo.