kawasaki zxr 750

korby

Die hard MF'er
31 aug 2005
327
65
Westwoud
he hallo ik had effe een vraag ik ga aanstaande zaterdag voor een zxr750 kijken
alleen is deze geimporteerd want alles staat in miles
zou iemand mij kunnen vertellen of geimporteerde mortoren meerdere problemen hebben alvast bedankt
 
staat van onderhoud, ge- of misbruik door de vorige eigenaar of eigenaars...

het is niet zo dat een import ding per definitie afgeragd is...

wel is het zo dat bijvoorbeeld amerikanen wat makkelijker met hun spullen omgaan als dat wij dat gewend zijn, maar dat geld ook weer niet voor alle amerikanen,
ertegen over staat dat ze daar weer minder hard jagen als hier...snappie..

je moet gewoon de hele motor goed checken...import of niet..
 
het wordt de eerste aankoop van mij en ik wil wel een mooie en een goede motor
er staat nu 16.000 mile op de motor maar hij ziet er gewoon nog op en top uit
( het is overigens wel bij een bovag dealer )
 
http://www.student.kun.nl/wouter.timmer/Motorkopen/pagina_inspectiepunten_index.htm

lees dit maar, kom je een heul end mee...

denk er wel aan dat sportbikes voor de usa markt geknepen kunnen zijn, het hoeft niet en ik weet ook zo niet welke merken het wel en niet doen maar het kan goed zijn dat zo´n zxr hier 120 pk heeft en een import ding maar 100 pk ofzo (als voorbeeld dus he)

terugbrengen naar vol vermogen kan vaak wel maar kost uiteraard $$$$$$ ;(
 
Laatst bewerkt:
volgens de internetsite staat de kawa op 125 echte pks dus dat moet denk ik in orde zijn ik weet niet of ik de winkel mag noemen hier maar ik hoop toch wel dat als je een bovag winkel bent en er 6 maanden garantie opgeeft
de motor toch wel goed moet zijn
wat denk jij
 
volgens de internetsite staat de kawa op 125 echte pks dus dat moet denk ik in orde zijn ik weet niet of ik de winkel mag noemen hier maar ik hoop toch wel dat als je een bovag winkel bent en er 6 maanden garantie opgeeft
de motor toch wel goed moet zijn
wat denk jij
ik denk dat je de winkel wel mag noemen ja... ;)

en 6 maanden garantie zegt helaas niet zoveel, mocht ie na 6 maanden+1 dag "plof" doen dan ben je nog zuur......

lees dat stukkie van wouter nou maar even, kijk goed wat je koopt en ga niet af op de al dan niet goede reputatie van de dealer, hij kan helaas ook niet in het blok kijken...(wat zou ie dat graag willen, net als wij allemaal denk ik...)

en als het niet wat, lekker laten staan, zxr 750´zijn er genoeg (hoewel een mooie goeie al zeldzaam begint te worden) dus als je er eentje wil vind je er altijd nog wel weer een...
 
Laatst bewerkt:
nee dat dacht ik ook
het is precies wat ik zoek en hij ziet er gewoon super uit
kan het plaatje effe niet zien wat jij erin gezet had maar als het de groen met witte is klopt het
 
ja ik heb er al meer bekeken maar deze winkel zit in de buurt
dus ga ik een testrit daar maken
waar kom jij vandaan dan weet jij missch nog meer winkels dan
ik woon in meppel, maar ik zit niet meer zo in dit soort fietsen, ik weet er geen...

ik zou zeggen, ga lekker een stukkie rossen met dat ding, lees ff goed op die site hoe het zit met alles en als het wat is, veel plezier ermee..

ik doe de helm op en ga pleito, op de bbq aan....laterzzzzz :]
 
he hallo ik ga aanstaande zaterdag een testrit maken
Volgens mij zijn er maar weinig mensen met een kawa die milen aangeeft
maar om die milen staan ook wel kilometers dus ik dacht ik missch komt ie toch uit europa
 
he hallo ik ga aanstaande zaterdag een testrit maken
Volgens mij zijn er maar weinig mensen met een kawa die milen aangeeft
maar om die milen staan ook wel kilometers dus ik dacht ik missch komt ie toch uit europa
als er ergens in de buurt van de schakelpook of het rempedaal erg veel onduidelijke slangetjes hangen is het een Yankee uitvoering, die hebben namelijk allerlei extra onduidelijke milieu rotzooi erop zitten.........
 
oh ok bedankt he
Ik heb er vet veel zin in ik hoop dan ook echt datie in orde is
maar dat laat ik je zeker weten bedankt voor je adviezen en dat lijstje van wouter gaat zeker mee :] :}
 
als er ergens in de buurt van de schakelpook of het rempedaal erg veel onduidelijke slangetjes hangen is het een Yankee uitvoering, die hebben namelijk allerlei extra onduidelijke milieu rotzooi erop zitten.........

Joehoe ik heb de kawasaki gekocht het is echt een monster van een motor
hij is direct vanuit amerika geimporteerd datum bouwjaar en datum afgifte nederland zijn het zelfde dus wou je in iedergeval nog effe bedanken dr bral
voor de informatie die je had gegeven vriendelijk bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan